Σελίδες

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Αν θες κάτι απλά πες το !

Καταλαβαίνεις ότι έχει αρχίσει να συμβαίνει όταν όλα τα τραγούδια της Ζουγανέλη σε αφορούν.. Ξυπνάς σε μιά πραγματικότητα που ο ίδιος έχεις ζήσει σαν να μην έζησες συνειδητά τα χρόνια που πέρασαν και λες.. άξιζε; Χαλαρωμένη απ το birthday present στα spa του Οceania είμαι στην ευχάριστη θέση να ΜΗΝ θέλω να ζητήσω συγνώμη που δεν είμαι 50 κιλά με 1,80 ύψος.. Φτιαγμένη απ το υπέροχο χθεσινοβραδινό mood στο bayamo και μιας και σήμερα είναι σημαδιακή ημέρα -τουλάχιστον για τη μάνα μου- μπορώ να ΜΗΝ απολογηθώ που θεωρώ ότι η ειλικρίνεια και η αξιοπρέπεια είναι αξίες που μας χαρακτηρίζουν ανθρώπους. Η εμπιστοσύνη απ την άλλη είναι προνόμιο που το κερδίζεις. Οι φίλοι είναι οι άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι αυτό το προνόμιο. Δεν πρόκειται να αλλάξω. Ούτε θα προδώσω ανθρώπους που εκτίμησα. Όταν κάποιος μοιράζεται κάτι μαζί σου, το κάνει γιατί είσαι ΕΣΥ. Κι όχι για να επιλέξεις εσύ που θα το μοιραστείς. Επίσης όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο 26 χρόνια οφείλεις να γνωρίζεις και τα όρια του. Υπάρχουν όμορφοι τρόποι να τον φρενάρεις χωρίς να τον προσβάλλεις είτε σαν προσωπικότητα είτε σαν άτομο καθεαυτό. Αν κάποιος , λοιπον, έχει θέμα με την πάρτη μου, καλό , δίκαιο και ντόμπρο θα ήταν να το συζητά μαζί μου. Αν θέλει. Αν δεν θέλει.. ας μείνει παρέα με τον εγωισμό του. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να αναλώνομαι σε επανειλημμένες συμπεριφορές δημοτικού. Θες να πεις κάτι; ΠΕΣ ΤΟ! Θες να κάνεις κάτι; ΚΑΝ'ΤΟ! Φοβήθηκες το λάθος ξεχνόντας πως χάρη σ'αυτό ονομαστήκαμε "ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
Με αγάπη Αλίκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: