Σελίδες

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Σκέψεις μιας μαμάς

Σκέψεις μιας μαμάς…..
Όταν ακούω μαμάδες που λένε "η γέννα ήταν ό,τι πιο όμορφο μου έχει συμβεί" κλπ κλπ κοιτάζω το κενό και αλλάζω τη κουβέντα!
Μετά από ένα γρήγορο αλλά πολύ επίπονο τοκετό (οξύ τοκετό τον ονομάζουν οι γιατροί) όταν είδα τη μικρή μου (ντροπή μου για αυτά που θα πω) ήταν ένα μωρό τριχωτό, με κατάμαυρη μούρη και πανάσχημο!!!

Οταν το εβάλαν πάνω μου είχε σουφρωμένα τα χειλάκια και τα ματάκια του είχαν ένα παραπονιάρικο ύφος τύπου ξαναβάλτε με μέσα φοβαμαι!
Τότε έκλαψα, έκλαψα πολύ.
Την ώρα που βγήκα από το χειρουργείο τα μάτια μου ήταν μαύρα από τη μάσκαρα  ( είχα βαφτεί κιόλας η πειραγμένη),είχα το μάτι της τρελής και το μόνο που ήθελα ήταν τον άντρα μου …

Χμ… φανταστείτε τι έπαθα όταν είδα 20 άτομα να κλαίνε και να φωνάζουν να σου ζήσει, ο Χρήστος με μια κάμερα να καταγράφει τις στιγμές...φρίκη!
Με το που κοίταξα τη μανά μου κατάλαβε. Τους μάζεψε όλους άρον άρον και τους ξαπόστειλε.
Η μονή σκέψη που είχα στο κεφάλι μου τις πρώτες μέρες ήταν πωωωωω τώρα τι κάνω;

Ενιωθα ένα τεράστιο αίσθημα ευθύνης. Πρωτόγνωρη για μένα αυτή η αίσθηση γιατί μέχρι και πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα να φροντίσω ούτε τον ίδιο μου τον εαυτο.
Ξεχνούσα μέχρι και να φάω, όποτε έβρισκα τα σκούρα την έκανα με ελαφριά και τώρα …τι;
Για πέντε μήνες καθόμουν και κοιτούσα το μωρό όλο το βράδυ αν αναπνέει, άμα έβλεπα και δε κουνιόταν για ώρα το ξυπνούσα το κακόμοιρο.
Μη με πάρετε με τις πέτρες αλλά το κορίτσι μου το αγάπησα μέρα τη μέρα που περνούσε.

Όχι το ίδιο από την αρχή. Μεγάλωνε αυτό και μέσα από αυτό ωρίμαζα, άνθιζα!
Έμαθα τι είναι να αγαπάς χωρίς αντάλλαγμα, χαλάρωσα, σταμάτησα να έχω τόσες απατήσεις από τους γύρω μου.Έγινα υπεύθυνος άνθρωπος, έβαλα το εγώ σε δεύτερη μοίρα και άρχισα να σκέπτομαι με το εμείς!
Μου λείπουν μερικές φορές τα κρεπαλιάσματα μέχρι πρωίας, το όπου γης πατρίς και τα σχετικά, αλλά αυτό που ζω δεν το αλλάζω με τίποτα στο κόσμο.
Κορίτσι κακά τα ψέματα θέλει αρχ..δια να είσαι μάνα και αν δεν έχεις ζήσει, αν δεν είσαι προετοιμασμένη για άλλο αυτό θα γειωθείς απότομα!

Δόξα το θεό έχω χορτάσει από διακοπές ξενύχτια από όλα αυτά που μετά, θα στερηθείς για ένα μεγάλο διάστημα λόγο παιδιού . Αν δεν τα έχεις χορτάσει ακόμη μη το κάνεις, γιατί θα βγάλεις το κόμπλεξ σου μετά πάνω στο παιδί. Αν πάλι το κάνεις για να κρατήσεις τον άντρα σου γιατί έχει βαλτώσει η σχέση και νομίζεις με αυτό το τρόπο θα τον κρατήσεις… λυπάμαι έχασες.  
Το παιδί δένει το ζευγάρι μόνο όταν υπάρχουν γερές βάσεις, αλλιώς μια μέρα θα πάει στο περίπτερο και δε θα ξαναγυρίσει όταν εσύ θα τσιρίζεις σα τρελή, με το μαλλί αφάνα και το βλέμμα αλλά κωσταλέξι από τον εγκλεισμό και το ξενύχτι!!!
Οικογένεια σημαίνει εμεις!!!
Με ότι συνεπάγεται όλο αυτό. Θέλει καθημερινή προσπάθεια και πείσμα για να κρατήσεις οικογένεια. Αν πεις άστο για αύριο λυπάμαι μάγκα μου αλλά έχασες.
Το Παλιό αλλά καλό κάποτε ήμασταν γεμάτοι πιπιλιές τώρα είμαστε γεμάτοι πιπίλες ισχύει. 

Και να θες, δεν έχεις πάντα τη δυνατότητα να κάνεις το τρελό σεξ παντού και πάντα. Δεν μπορείς καν να τσακωθείς όπως πριν και να πετάς τασάκια στον αέρα, γιατί έχεις ένα πλασματάκι που σε κοιτάζει με τεραστία συναισθηματική αντίληψη!!!
Δεν είναι όλες πλασμένες για τη μητρότητα είμαι κάθετη!

Για μένα όμως προσωπικά είναι το πιο υπέροχο συναίσθημα.
Σήμερα η κόρη μου με έβγαλε εκτός εαυτού πήγα από πάνω της με τα μάτι γουρλωμένο από θυμό έτοιμη να ουρλιάξω και ακούω το θεϊκό ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΜΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣ!!!!!!!!!!! 

Τη συνέχεια μόνο μια που είναι γεννημένη για να γίνει μαμά μπορεί να τη καταλάβει!
Φιλάκιαααααα
Λένα


2 σχόλια:

skepiloges είπε...

Από την μια έχω λιώσει στο γέλιο και από την άλλη λες και είμαι εγώ νιώθω! Πόσο δίκιο έχεις!!!Και τι ωραία που μας τα γράφεις! Φιλιά πολλά Λενάκι!

Ανώνυμος είπε...

''mama eisai teras'' xaxaxax!!!! na fantastw oti eliwses sto gelio!!!!