Σελίδες

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Η λιακάδα έγινε beauty bloger με την Seventeen


Λοιπόν σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω ;από κοντά τα ανανεωμένα προιόντα περίποισης και μακιγιάζ της seventeen.
Αφορμή στάθηκε η πρόσκληση της καλή φίλης Ρενάτας που έκλεισε το ραντεβού ομορφιάς στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο κέντρο της αθήνας.
 Η μέρα λοιπόν ξεκίνησε υπέροχα με την γνωρίμια μου με τα προιόντα της seventeen.
Ξεκινήσαμε με καθαρισμό προσώπου με τα προιόντα της seventeen και βέβαια επέλεξα για μεικτά δέρματα και για την ηλικία μου και τις απαιτήσεις του δέρματος ...εγώ και η seventeen ταιριάξαμε!!!


Η σύμβουλος ομορφιάς μας εξήγησε πως ξεκινάμε και πως περιποιούμαστε το πρόσωπο μας.
Δηλαδή ξεκινάμε με το γαλάκτωμα προσώπου και την τονωτική λοσιόν μας.Δεν αμελούμε την απόλεπιση μας και την μάσκα προσώπου, ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μας.

 Κινήσεις απαραίτητες για την επιδερμίδα μας για να αναδείξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μακιγιάζ μας.
 Μην ξεχνάτε πως αν δεν έχουμε μια όμορφη επιδερμίδα ότι και να χρησιμοποιούμε σαν μακιγιάζ δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η επιδερμίδα μας πρέπει να είναι καθαρή και να την φροντίζουμε με το γαλάκτωμα μας, την τονωτική λοσιόν μας την ενυδατική μας κρέμα ή ορό, την κρέμα ματιών μας .


Μάθαμε να κάνουμε και μασάζ κατά την εφαρμογή των προιόντων καθαρισμού και ενυδάτωσης. Ετσι φροντίζουμε το πρόσωπο μας διπλά.!

Ολα αυτά με την πολύτιμη βοήθεια και γνώσεις της αισθητικής συμβούλου της εταιρείας. Εξαιρετική και χαμογελαστή και έτοιμη να απαντήσει σε κάθε απορία που μπορεί να έχουμε!!!


Ακόμη και εγώ που είμαι μια επιδερμίδα με έντονες ανάγκες βρήκα τον εαυτό μου


αρκετά ικανοποιημένο από την ενυδατική κρέμα της seventeen τα 3 συγκεκριμένα τα λάτρεψα!!! τα χρησιμοποιήσα άμεσα και σας πληροφορώ πως έμεινα αρκετά ικανοποιημένη για την τιμή και το τι προσφέρει στο απαιτητικό μου δέρμα.
Ξέρετε πως δεν λέω εύκολα καλή κουβέντα για καλλυντικά!!

Μετά προχωρήσαμε στο μακιγιάζ .

..
οκ ...το λάτρεψα και αυτό .

και το κονσίλερ του . 
και δεν είμαι εύκολο παιδί 
στο να βρω προιόντα μακιγιάζ να καλύπτουν 
την επιδερμίδα μου!!



Θα σας πω πως ερωτεύτηκα την μπρονζέ πούδρα της !!!!

Την θέλω !! Την θέλω !!! Την θέλω!!!

Κάναμε βήμα βήμα το μακιγιάζ εξηγώντας τα πάντα. 
Δηλαδή και να μην ξέρεις ..δεν υπάρχει περίπτωση να μην μάθεις!
Να το πω και πάλι η σύμβουλος της εταιρείας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!

Δεν θα πω κάτι περισσότερο .
 Θα σας προτείνω να πάτε .
Θα σας δώσω το σύνδεσμο της εταιρείας να έχετε άμεση πρόσβαση τώρα να μην ψάχνετε ....

 http://seventeencosmetics.com/el/


και η σελίδα της εταιρείας στο facebook

https://www.facebook.com/seventeencosmetics

θα σας δώσω και φωτογραφικό υλικό.
ναι να την προτιμήσετε σε επόμενη αναζήτηση σας σε ότι αφορά ποιοτικό προιόν χωρίς απαραίτητα να έχει όνομα τύπου estee lauder ή dior  lancaster la prairie  κλπ.Να ξέρετε πως και άλλες εταιρείες και μάλιστα με παρουσία πολλά χρόνια βελτιώνουν κάθε χρόνο την ποιότητα τους και την παρούσια τους στον χώρο της κοσμετολογίας!Αυτό που εκτίμησα είναι πως δεν υπάρχει καμία χρέωση ή κρυφή χρέωση για να μην φοβάστε πως ίσως κάπου υπάρχει δόλος! και αυτό που λατρεύω είναι πως όλες σήμερα είμαστε γυναίκες καθημερινές και καθόλου με την υποτιμητική έννοια ....είμαστε γυναίκες της διπλανής πόρτας που υπάρχουμε ζούμε και δεν έχουμε ξεπηδήσει από ιλλουστρασιόν σελίδες Lifestyle περιοδικού!!
Σας πληροφορώ πως σήμερα
Ολες μα όλες γίναμε ΘΕΕΣ!!!



 Το λιακαδάκι εγγυάται!





























 
ναι ναι η ξανθιά η αφεντιά μου είμαι ...χεχεχε!
 


















4 σχόλια:

RenataD. είπε...

Χαχαχα!!! Θεά φίλη μου!!! Χαρά μου που σε είδα!!! Θα το επαναλάβουμε την επόμενη!!! <3

Ανώνυμος είπε...

θελω και γω θελω και γωωωωωωωω!!!!!!

Unknown είπε...

gia to diagvnismo
maria burbaki
fb emelmarlen maroudi
richmk7@gmail.com
tyyyyyyyy

Φωτεινή Βλάση είπε...

Ανώνυμη φίλη μου ναι βέβαια θα ρθεις ..
Μαριά μου δεν κάνω ακόμη διαγωνισμό ...μάλλον ή μου μπερδεύτηκες ή δεν μου διάβασες καλά το άρθρο μου .
φιλιά !