/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Home   About   Member   Contact
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013

Τι τρώμε στις γιορτές για να μην ξεφύγουμε



Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά…..




    Μια σειρά από γιορτές, που ξεκινούν το Δεκέμβρη και καταλήγουν τον Γενάρη.

Δύο μήνες, γεμάτοι με ζαχαρωτά και μεζέδες…που συνδυάζονται με πολλές πολλές θερμίδες…

   Λίγο οι κουραμπιέδες που υπάρχουν όπου κι αν ρίξουμε το βλέμμα μας, λίγο τα μελομακάρονα, οι λιχουδιές από τα σοκολατούχα γλυκάκια, οι γαλοπούλες και τα ψητά χοιρινά…Τα χρώματα και το πλούσιο άρωμα από σοκολάτα- μέλι- ξηρούς καρπούς- κανέλα- γαρύφαλλο, και τόσα άλλα, κάνουν τη περίοδο αυτή πολύ επικίνδυνη για τη σιλουέτα μας.



Από την άλλη πλευρά όμως, πώς να αντισταθούμε σε όλα αυτά τα νόστιμα μεζεδάκια και πώς να ελέγξουμε την όρεξη μας? 



Έτσι μόλις τελειώσουν οι γιορτές αυτές, η ζυγαριά μπορεί να μας δείξει το αποτέλεσμα!...Ποιο είναι αυτό?

Αύξηση του βάρους μας , απογοήτευση, τύψεις και ενοχές.

Φέτος όμως προτείνουμε να κάντε τη διαφορά με τα μυστικά διατροφής που παρουσιάζονται για να δώσουν τέλος στην όλη ταλαιπωρία μας.



1. ΝΕΡΟ το θαυματουργό!...

   Πόσο χρήσιμο και τόσο παρεξηγημένο!.. Με τη δικαιολογία πως κάνει κρύο, το αφαιρείτε από την καθημερινότητά σας και αυτό λειτουργεί εις βάρος σας.

Ξέρετε ότι το χειμώνα χρειαζόμαστε περισσότερο νερό? Γνωρίζετε ότι με την κατανάλωση νερού, αυξάνετε τον βασικό μεταβολισμό? Χρειάζεται για την πέψη των ζαχάρων, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος, απομακρύνει τα άχρηστα υλικά, ενώ μεταφέρει θρεπτικά συστατικά στο σώμα μας. Πιείτε 2 λίτρα νερό τη μέρα. Και αν θέλετε σαν τρικ, λίγο πριν καταναλώσετε ένα πλούσιο γεύμα, πιείτε 1-2 ποτήρια νερό. Αυτό θα σας φουσκώσει και δεν θα σας αφήσει να φάτε μεγάλες ποσότητες τροφής.



2. ΓΛΥΚΑ με μέτρο!...

   Για αυτές που παρασκευάζουν τα γλυκά, θα λέγαμε να φτιάξουν μικρές ποσότητες, ή να κάνουν όση ποσότητα θέλουν, απλά να χαρίσουν σαν δώρο σε φίλους μια πιατέλα από αυτά. Με αυτό τον τρόπο, θα εξαντληθούν πιο γρήγορα, ενώ δεν θα υπάρχουν πολλά στο σπίτι, έτσι ώστε να γίνονται πειρασμός!.. Για αυτούς, που ψωνίζουν γλυκά, καλό είναι να αναρωτηθούν εάν είναι χρήσιμα όλα αυτά τα γλυκά και αν τα αγοράζουν για να διακοσμήσουν το σπίτι τους, ή για να τα φάνε. Αν ισχύει το δεύτερο, καλό είναι να το σκεφτούν καλά πριν αποφασίσουν να αγοράσουν τη μισή βιτρίνα από το κοντινότερο ζαχαροπλαστείο, αφού ένα και μόνο μελομακάρονο αποφέρει 140Kcal, ένας κουραμπιές 120 Kcal και 100γρ.σοκολάτα γάλακτος, δίνει 550 Kcal. Την επόμενη λοιπόν φορά που θα μπείτε στον πειρασμό να φάτε «δεύτερο κομμάτι κουραμπιέ…» Σκεφτείτε το καλά!...



3. ΦΑΓΩΜΕΝΟΙ στο τραπέζι…

   Για αυτούς που σκέφτονται να το κάψουν στο ρεβεγιόν των Χριστουγέννων ή σε αυτό της Πρωτοχρονιάς, δίνουμε μια έξυπνη λύση:

Φάτε πριν αρχίσει η επιδρομή σε ότι υπάρχει πάνω σε αυτά τα γιορτινά τραπέζια. Αν δε το ρεβεγιόν αυτό οργανωθεί από σας, εμπλουτίστε το με άφθονη σαλάτα και υγιεινές- άπαχες λύσεις, όπως λαχανικά στον ατμό, άπαχα κρέατα και πιάτα χωρίς πολλές σάλτσες-κρέμες γάλακτός και λιπαρά κρέατα!.. Για γλυκό, προτιμήστε τα αποξηραμένα φρούτα, ενώ καλό είναι το γεύμα να συνδυαστεί με μικρές ποσότητες «Καλού κρασιού», που δίδει και λιγότερες θερμίδες από την κατανάλωση άλλων αλκοολούχων ποτών.



4. ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ…

   Με την δικαιολογία των ημερών, καταναλώνονται καθημερινά μεγάλες ποσότητες από κρέας- γλυκά- αναψυκτικά- αλκοόλ και ξηρών καρπών. Από την καθημερινή διατροφή, λείπουν οι σαλάτες, τα φρούτα, τα λαδερά, τα όσπρια.. και τόσα άλλα, ενώ για συνοδεία του καφέ, καταναλώνονται άφθονες ποσότητες γλυκών. Το αποτέλεσμα γνωστό!.. Κάντε τη διαφορά! Μη καταναλώνετε με λαιμαργία όλα αυτά. Φάτε και το γλυκό και τα πλούσια σε λιπαρά τρόφιμα, αλλά με μέτρο. Μη ξεχνάτε ότι θα πρέπει να διατηρηθείτε στα κιλά σας και ξεχάστε τη λαιμαργία.            



5. ΆΣΚΗΣΗ!...Μη τη ξεχνάτε!

   Καλό είναι καθημερινά να υπάρχει μια μορφή άσκησης καθημερινά. Είτε αυτό λέγεται περπάτημα, ή γυμναστήριο. Η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε μια ποσότητα από την χρησιμοποιούμενη και θα σας δώσει ευεξία. Αν ξεκινήσετε, θα παρατηρήσετε πως η διάθεσή σας θα ανανεωθεί, ενώ παράλληλα και θα αναζητήσετε καλύτερης ποιότητας τροφή.

 

   Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!...  Απαλλαγμένος από τα περιττά βάρη (όποια κι αν είναι αυτά!)
 Βασιλική Παπαδοπούλου 
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Τηλέφωνο 2310-918393
 Η σελίδα  της Βασιλικής στο facebook που άμεσα την προσθέτετε στις αγαπήμενες και επιλέγετε την "εντολή" ναι να λαμβάνω ενημερώσεις". Ετσι θα είστε πάντα ενημερωμένες και πάντα fit and chic
https://www.facebook.com/pages/%CE%A5%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE/220855377934242
 

Εδώ θα γίνετε μέλη της στην ομάδα της και πάλι θα είστε fit and chic
 https://www.facebook.com/groups/229778597033123/


(πείτε της πως το μάθετε από το λιακαδάκι!!!)
σας φροντίζουμε με τον καλύτερο ειδικό στην διατροφή !

Δημοσίευση σχολίου