Σελίδες

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ζήλια ή Αλλιώς κρύβω το FBI μέσα μου


Ζήλια…. Η αλλιώς κρύβω το FBI μέσα μου

Φιλενάδες η ζήλια είναι πολύ εύκολο να μετατρέψει ένα φυσιολογικό άνθρωπο σε υποψήφιο έγκλειστο ψυχιατρείου!!!
Υπάρχουν άνθρωποι ανασφαλείς.Τα λεγόμενα vampire, που έχουν ένα θεματάκι  με την αυτοεκτίμηση και τις ανασφάλειες τους, και ξεζουμίζουν στην κυριολεξία το τυχερό(;) που θα βρεθεί κοντά τους. Υπάρχει όμως και αυτό το ξαφνικό τσουνάμι ζήλιας που περνά από τη ζωή μας, που μπορεί να τα κάνει όλα κομμάτια
Αν δεν τα χεις λίγο καλά με τη πάρτη σου, φιλενάδα αρρώστησες!!!

 Αρχίζεις και βαμπιροφέρνεις! Καταρχάς, ευχή από μένα ΜΗ ΤΟ ΠΑΘΕΙΣ! απαπα πονάει!
Στη περίοδο της εγκυμοσύνης μου, ο αξιαγάπητος σύζυγος βρήκε και δεύτερη δουλειά για να μπορούμε να τα βγάζουμε περά, σε ένα club.Εκείνη τη περίοδο της ζωής μου, ήρθε και χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού μου η κυρία ζήλια και εγώ όχι άπλα την άφησα να περάσει, της έστρωσα και κόκκινο χαλί, και τη φιλοξένησα για πολύ καιρό μαζί μας
Στην αρχή αγάπες, το έπαιζα άνετη. Και να τα όχι δεν έχω θέμα, και τι με νοιάζει έμενα αν στην έπεσε η πιτσιρίκα (ερχόταν το καμάρι μου και μου τα έλεγε όλα χαρτί και καλαμάρι ,πρωί πρωί με τη τσίμπλα στο μάτι, δεν φοβόταν ήθελα να ξέρα;).
Για να μη πολυλογώ ,όταν άρχισα να φουσκώνω, όλες οι ανασφάλειες έκαναν πάρτι μες στο κεφάλι μου! Όλο το βράδυ έμενα ξύπνια στέλνοντας sms, άρχισα να ψάχνω κινητά, δε τολμούσε να μιλήσει σε θηλυκή γάτα. Μέχρι και τη κυρία που ήταν στη κουζίνα ζήλευα(60 χρονών αυτή, εγώ 27 τότε)!
Χαχααχχα τώρα που τα γραφώ γελώ αλλά τότε δεν είχε καθόλου πλάκα!

Ο αξιαγάπητος σύζυγος έκανε υπομονή. απαντούσε στα μηνύματα, ανεχόταν τη γκρίνια, τη μιζέρια, τα νεύρα μου.
Άρχισα να βαμπιριζω επικίνδυνα! 
Του έκανα σκηνές από το πουθενά ,έφτιαχνα σενάρια τύπου αυτός θα χορεύει τώρα με τα πιπινάκια και γω η καημένη (τη σιχαίνομαι αυτή τη λέξη) η χοντρή και άσχημη απατημένη σύζυγος με ένα παιδί στη κοιλιά που δε θα γνωρίσει ποτέ οικογένεια, και να το κλάμα!
Ένα βράδυ λέω θα κάνω έφοδο! Επτά μηνών έγκυος σημαιοστολίστηκα και έφυγα 4η ώρα το πρωί!!! Είχα πλάσει και την εικόνα. Θα τον έβλεπα με δυο πιπινάκια και μόλις θα κοιτούσε θα έτρεχα κλαίγοντας σα τη Βουγιουκλάκη φωνάζοντας γιατί γιατί γιατί!!!!
Μπαίνοντας μέσα είδα ένα Χρήστο σμπαραλιασμένο από τη κούραση να κοιμάται όρθιος στο μπαρ! Όταν με είδε με πηρέ αγκαλιά και μου είπε που πας ρε όργιο το παιδί μας 4 η ώρα το πρωί;!!!

 Καμία φορά δυο άπλες κουβέντες και μια εικόνα είναι ικανές να σε ταρακουνήσουν .
Tόσο καιρό δεν είχα σκεφτεί ούτε δευτερόλεπτο τη κούραση του. Είχε ξεχάσει τι πάει να πει ύπνος, είχε διπλά του μια στριγγκλιασμένη που του γυρνούσε τη πλάτη συνεχώς και με το παραμικρό τον έστηνε στο τοίχο και έριχνε βελάκια.
Το μονό που μου βγήκε να πω ήταν πως με αντέχεις;
 Εγώ αν μου έκανες έστω το ένα δέκατο από αυτά που σου κάνω θα σε είχα χωρίσει. και το πιστεύω γιατί δεν αντέχω τη πίεση εξαπανεκαθεν.
Δεν έχω αφήσει τον εαυτό μου να ξαναπέσει σε τέτοιο βάλτο. Δεν ξέρω αν σε αυτό βοήθησαν οι ορμόνες μου που είχαν τρελαθεί λόγο εγκυμοσύνης.
Κορίτσια μη το κάνετε στον εαυτό σας αυτό ούτε στη σχέση σας .Η γιαγιά μου έλεγε, το ψωμί τρώγεται καλυτέρα με το μελί παρά με αλάτι. Ο άντρας θέλει να νιώθει αγάπη ,στήριξη και κατανόηση. Αλλιώς υπάρχουν εκεί έξω τόσοι πειρασμοί που δε θα αργήσει να γίνει το κακό. Δεν το κραταει τον άντρα ούτε το δίμετρο κορμί ούτε το αψεγάδιαστο πρόσωπο (λεμέ τώρα) Τον κραταει το χιούμορ φροντίδα το κάνω και λίγο το μαλακά όταν κοιτάζει σα χάνος ένα ωραίο κολο (Σάμπως εμείς δε θα κοιτούσαμε???)
Αφήσε τον αγάπη μου και λίγο ελεύθερο να ανασάνει! Τι να το κάνει αν βγει μονός του και έχει εσένα να παίρνεις 40 τηλεφωνά και γυρνώντας σπίτι να σε βρει με κατεβασμένη τη προβοσκίδα;
Το ίδιο ισχύει και για σας μάγκες μη ξεχνιόμαστε!!!! 

Αστην τη γυναικά να ντυθεί να γίνει όμορφη χωρίς να της βγάλεις το χτικιό! Κρατά και λίγο το παιδί να βγει κάποια στιγμή μονή της ,κάντης και κάνα κομπλιμάν που και που, μη τη πρήζεις συνεχεία !!!!!Έχει τόσα πάνω στο κεφάλι της που πρέπει να σκεφτεί δε πάει να πει αν το βλέμμα είναι στο υπερπέραν και δεν ακούει τι της λες έχει γκόμενο. Τα φασολάκια που έχει να μαγειρέψει και βαριέται σκέπτεται και τη φασίνα δυο η ώρα τη νύχτα !!!!!!!!!!!!!!!Ο τρίτος θα μπει ανάμεσα μας μονό όταν του ανοίξουμε εμείς τη πόρτα του σπιτιού μας!
Φιλάκια
Λένα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

geia sou re lena!!! poso dikio exeis!!! oles etsi thn patame mono pou to katalabainoume otan einai arga!!!!!!!!