Σελίδες

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Τι μας ρωτούν οι άντρες και τι λέμε ενώ άλλα εννοούμε !



το κείμενο μου έχει δημοσιευτεί και στο ηλεκτρονικό περιοδικό
www.ipen.gr


 http://www.ipen.gr/%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83/25-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CE%BE-%CF%83/






24 αντρικοί κανόνες που πρέπει να γνωρίζεις ως γυναίκα

Τι μας λέτε τι σκεφτόμαστε και τι σας απαντάμε .
1.Μάθε να κλείνεις το κάθισμα της λεκάνης. Είσαι μεγάλο κορίτσι πια.
Αν είναι πάνω, κατέβασέ το.
Το θέλουμε ανεβασμένο, το θέλετε κατεβασμένο.
Εμάς μάς ακούτε να παραπονιόμαστε όταν το αφήνετε κατεβασμένο;
Εμείς : μάθε να κατουράς μέσα στην λεκάνη και πάτα το καζανάκι,μετά κατέβασε το καπάκι σαν άνθρωπος και πλύνε τα χέρια σου !έλεος δύο μηνών είσαι ή 3 ετών και θες την μαμά σου;
2.Κυριακή = Σπορ.
Είναι όπως η πανσέληνος ή το άλλαγμα της παλίρροιας. Απλά υπάρχουν...
Εμείς:
Κυριακή μέρα που θέλω να κοιμηθώ και να πας με τους φίλους σου να δεις όπου θες τα σπορ σου.Το σαλόνι μας είναι σαλόνι και όχι το ΟΑΚΑ!Και όχι δεν μας ενδιαφέρει όλες η πανσέληνος .
3.Τα ψώνια ΔΕΝ είναι σπορ. Και ΟΧΙ, δεν μπορούμε να το δούμε έτσι.
Εμείς:
Για μας είναι ψυχοθεραπεία και πρέπει να την σεβαστείς τουλάχιστον και όχι δεν σε θέλουμε μαζί μας !Μας την χαλάς με το ύφος σου και το στυλ σου! Να ξέρες να ντύσεσαι καλά θα ήταν να μπορούσαμε να σε κυκλοφορήσουμε.
4.Τα κλάμματα είναι εκβιασμός
Εμείς:
Ναι τα κλάματα είναι μια μορφή εκβιασμού αλλά δεν καταλαβαίνουμε γιατί μόνο όταν κλαίνε όλες οι άλλες γυναίκες συγκινείστε!
5.Πείτε μας τι θέλετε... ας το ξεκαθαρίσουμε:
Οι λεπτοί υπαινιγμοί ΔΕΝ πιάνουν.
Οι σκληροί υπαινιγμοί ΔΕΝ πιάνουν.
Οι προφανείς υπαινιγμοί ΔΕΝ πιάνουν.
Απλά πείτε τι θέλετε.
Εμείς :
Θέλουμε να μπείτε στον κόπο να μας μάθετε λίγο παραπάνω και να μάθετε πως όλα τα δάκτυλα του χεριού μας δεν είναι ίδια .Αλλωστε ο καθένας μας σε αυτή την σχέση έχει τον ρόλο του . Μάθε τον δικό σου !
6.Το ΝΑΙ και το ΟΧΙ είναι απολύτως αποδεκτές απαντήσεις σε σχεδόν οποιαδήποτε ερώτηση.
Εμείς:
 Υπάρχει και το ίσως θα δούμε μήπως τελικά αν γίνει αν το αποφασίσουμε εεε έχουμε και τις κυκλοθυμίες μας .Γι αυτό μας αγαπάτε!
7.Καταφύγετε σε εμάς με ένα πρόβλημα μόνο όταν θέλετε την επίλυσή του.
Αυτή είναι η δουλειά μας.
Η κατανόηση είναι για τις φιλενάδες σας.
Εμείς : όχι αγάπη όπως έχω εγώ κατανόηση για το καπάκι και τα σπορ σου τις κυριακές το ίδιο θα προσποιηθείς και συ!
8.Ο πονοκέφαλος που διαρκεί 17 μήνες είναι πρόβλημα.
Καλά θα κάνετε να συμβουλευτείτε ένα γιατρό.
Εμείς :
Μήπως να αλλάξεις τακτική στο κρεβάτι μας; Ξέρεις και εγώ βαρεθεί την ατάκα δεν μπορώ είμαι κουρασμένος αγάπη μου.
9.Οτιδήποτε είπαμε 6 μήνες πριν δεν γίνεται δεκτό σαν επιχείρημα.
Ουσιαστικά όποιο σχόλιο ειπώθηκε ακυρώνεται 7 μέρες μετά.
Εμείς:
Δεν ήξερα αγάπη μου την επόμενη φορά να υπογράφουμε υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 και να γίνουμε μέλη φιλοζωικής!
10.Αν δεν ντύνεστε σαν τα κορίτσια του 'Victoria's secret' μην περιμένετε να είμαστε σας τον Ριτζ του  “Τόλμη και Γοητεία”.
Εμείς: Αγάπη μου καλύτερα να σταματήσεις τα πυτόγυρα και τις μπύρες και να αρχίσεις να χρησιμοποιείς τον διάδρομο που πήρες πρν 3 χρόνια.Ο ρόλος του δεν είναι να κρεμάς τα ρούχα σου! Μακάρι να ήσουν έστω μακρινός ξάδερφος του Ρίτζ!
11.Αν νομίζετε πως είστε χοντρές πιθανόν να είστε.
Μην μας ρωτάτε.
Εμείς : Αγάπη μου σταμάτα να μοιάζεις με τον Ντέμυ Ρούσσο και να ρουφάς την κοιλιά σου σε κάθε ξανθό γκομενάκι που περνά !
12.Αν κάτι που είπαμε έχει δύο νοήματα και το ένα σας στεναχωρεί και σας τσαντίζει εμείς εννούσαμε το άλλο.
Εμείς: Τώρα αρχίζεις και μου μοιάζεις ...μήπως έχεις πονοκέφαλο από την κούραση του γραφείου;
13.Μπορείτε να μας ζητήσετε να κάνουμε κάτι ή να μας πείτε πώς γίνεται.
ΟΧΙ και τα δύο.
Αν ήδη ξέρετε να το κάνετε καλύτερα, τοτε κάντε το μόνες σας.
Εμείς : Αν ήσουν τόσο έξυπνος όσο λες πως είσαι δεν θα χρειαζόσουν διευκρινιστικές υπό ερωτήσεις τύπου βουλή!
14.Ό,τι θέλετε να πείτε, πείτε το κατα την διάρκεια των διαφημίσεων.
Εμείς :  Σταμάτα να ροχαλίζεις κατά την διάρκεια των διαφημίσεων τουλάχιστον υποκρίσου πως βλέπεις την ταινία .
15.Ο Χριστόφορος Κολόμβος δεν ζήτησε οδηγίες.
Ούτε κι εμείς.
Εμείς : Και τις ψάχνω τόσο καιρό ...δεν μου το έλεγες νωρίτερα να μην ανησυχήσω και την μαμά σου που τις ψάχνει 40κάτι χρόνια;
16.¨Ολοι οι άνδρες βλέπουν μόνο 16 χρώματα, όπως οι default ρυθμίσεις των Windows.
To ροδάκινο και το κολοκύθι είναι φρούτα κι ΟΧΙ χρώματα.
Δεν εχουμε ιδέα τι είναι το 'βεραμάν'.
Εμείς : Αγάπη μου μπορείς να το δεις στο google. Μην σε περάσουν και για βλάχο οι φίλοι σου.
17.Αν μας τρώνε θα τα... ξύσουμε.Ετσι συνηθίζεται.
Εμείς :Ναι αγάπη μου και οι μαιμούδες στον ζωολογικό του Λονδίνου έτσι κάνουν.Μην ξεχάσεις να γνωρίσεις το μπάνιο μας, ξέρεις έχουμε και μεις !
18.Όταν σας ρωτήσουμε αν έχετε κάτι και μας πείτε 'όχι' θα το λάβουμε ως έχει.
Το ξέρουμε ότι λέτε ψέμματα αλλά δεν αξίζει τη φασαρία.
Εμείς : Τότε θύμησε μου να βρω κάποιον που θα μπει στην φασαρία να μάθει το γιατί.
19.Αν μας κάνετε μια ερώτηση για την οποία δεν θέλετε απάντηση, περιμένετε μια απάντηση που δεν θέλετε να ακούσετε.
Εμείς : Αχ αγάπη μου σου βάζω δύσκολα;θες να ξεκινήσουμε από μαθηματικά της α΄γυμνασίου;
20.Όταν πηγαίνουμε κάπου, Ο,ΤΙ και να βάλετε μας αρέσει.
Σοβαρολογούμε.
Εμείς : Θέλουμε να το ακούμε!
21.Μην μας ρωτάτε τι σκεφτόμαστε εκτός κι αν είστε προετοιμασμένες να συζητήσετε μαζί μας θέματα όπως το ποδόσφαιρο,οι γυναίκες ή τα video games.
Εμείς : Αγάπη μου θύμισε μου να σου δώσω να διαβάσεις το βιβλίο “Γυναίκες από τον πλανήτη Αφροδίτη και Αντρες από τον Αρη“.
22.Εχουμε αρκετά ρούχα.
Εμείς : Το ξέρω αγάπη μου .
23.Εχετε αρκετά ρούχα.
Εμείς : Το ξέρω αγάπη μου και αυτό .Κάτι άλλο;
24.Σας ευχαριστούμε που διαβάσατε τους κανόνες.
Εμείς : Συ αγάπη μου διάβασες τις απαντήσεις μου;



Δεν υπάρχουν σχόλια: