Σελίδες

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Αχ αυτή η μαμά μου !


Διαβάστε τι μας λένε οι μαμάδες μας ... και λατρεύουμε να ακούμε και να απαντάμε αχ μαμά !από την συνεργασία μου με το ηλεκτρονικό περιοδικό Ipen.gr

http://www.ipen.gr/%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1/%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CE%BC/


Αχ αυτή η μαμά μας!

Βρήκαμε και σας δημοσιεύουμε 13 ατάκες που αγαπάμε να ακούμε κατά βάθος όμως , πολύ βάθος όμως ,απύθμενο από την μαμά μας ! Την αγαπημένη Ελλήνιδα Μάνα Μαμά Μανούλα!
Μην βγεις έτσι πάρε μια ζακέτα. Η ζακέτα της μαμάς μας δεν γνωρίζει εποχές . Φοριέται μέχρι τα βαθιά γεραμάτα μας !
Φάε τίποτα.Πετσί και κόκκαλο έχεις μείνει. Και ξαφνικά να τα ταψιά και τα γεμάτα ψυγεία από τις εφόδους της μάνας που δεν ποτέ μα ποτέ δεν θα σε κάνει ένα τηλέφωνο!
Βάλε κάλτσες,πάλι ξυπόλητος είσαι; Ναι ακόμη και στην παραλία να μπορούσε να έρθει να στις φέρει και ήξερε σε ποια κάνεις μπάνιο θα το έκανε και θα σου έφερνε και τάπερ με φαγητό μαγειρεμένο από τα χεράκια της γιατί με τις παρέες που έχεις μπλέξει ποιος ξέρει με ποιούς και με ποιές γυρίζεις νηστικός !
Όταν φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο.Δεν μπορείς πια να βρεις δικαιολογίες υπάρχουν και τα κινητά και τα gps ! Θα σε βρει και μέσω του χαμόγελου του παιδιού !
 Γιατί θα φας έξω;Δεν έχουμε φαγητό στο σπίτι;Γι αυτό έχεις μείνει πετσί και κόκκαλο;Τρως αυτές τις αηδίες που πουλάνε έξω και μετά ζαλίζεσαι και μετά παχαίνεις και ποια θα σε θέλει έτσι όπως θα έχεις χοντρύνει;΄Ασε που με τη κρίση δεν έχουμε λεφτά ούτε να στενεύουμε ούτε να φαιρδύνουμε τα ρούχα σου!
 Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά.Ναι αλλά εγώ στην ηλικία μου έχω μόνο κάρτα ανεργίας γλυκιά μου μαμά!
 Μην πατάς εδώ,έχω σφουγγαρίσει.Το απόλυτο έγκλημα κάθε νοικοκυριού είναι να  πατήσεις εκεί που έχει σφουγγαρίσει και να μην χρησιμοποιείς τα ειδικά μάλλινα πατάκια που αγόρασε ειδικά για να μην της χαλάς το παρκέ !
Ίδιος ο πατέρας σου είσαι.Ναι μητέρα το ξέρω σωστός αληθινός ήρωας !Με μια διαφορά εκείνος έχει σύνταξη και εγώ δεν θα προλάβω να βγω σε αυτή!
 Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα παιδιά.Αλλά ποτέ σου δεν με άκουσες!Αν με άκουγες θα ήσουν τώρα στο δημόσιο σε θέση διευθυντού και δεν θα κουραζόσουν ούτε θα έψαχνες για δουλειά!Είδες τον συμμαθητή σου τον Παπαδογιαννακοπουλιδάκη;
 Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω εδώ μέσα;Αλοίμονο σας αν δενείχατε και μένα!Εγκατέλειψα την καρίερα μου και τις φιλοδοξίες μου για να αφοσιωθώ στην οικογένεια μου !Και τι σας έμαθα όλα αυτά τα χρόνια ;Τίποτα μα τίποτα δεν πήρατε από μένα ! Ιδιος ο πατέρας σου !
 Δε ντρέπεσαι να σε περνάνε οι άλλοι;Μα δεν βλέπεις τα άλλα παιδιά τους συμμαθητές σου πόσο προόδευσαν στην ζωή τους ; Δεν έκανες παρέα με τους έξυπνους της τάξης σου ! Ετρεχες από δω και εκεί με εκείνους τους μαλλιάδες και τις σουρλουλούδες και να τα αποτελέσματα ! Τον συμμαθητή σου τον Παπαδογιαννακοπουλιδάκη τον θυμάσαι ;
Πήγαινε στο φούρνο να πάρεις μια φρατζόλα ψωμί.Και να μην ξεχάσεις να πάρεις και από το μάρκετ τυρί γάλα ρύζι αλεύρι και ένα κρασί Καμπά!
 Πάρε τηλέφωνο τη θεία σου να πεις χρόνια πολλά.Κρίμα είναι εκείνη κάθε χρόνο σε θυμάται και στα γενέθλια σου και στην γιορτή σου!Εκείνες οι ωραίες οι ζακέτες που δεν φοράς πότε και για αυτό είσαι πάντα κρυωμένος εκέινη στις πλέκει με τα χεράκια της τα άξια !

Κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με την ελληνίδα Μαμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: