Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Λάθος πρότυπα

Λάθος πρότυπα
Δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα όμως το θέμα με τα λάθος πρότυπα. Πώς γίνετε νέες κοπέλες να έχουν λάθος πρότυπα. Εγώ γιατί δεν είχα ή διπλανή μου κοπέλα που μεγαλώσαμε μαζί γιατί δεν είχε. Δεν ξέρω έχω εγκλωβιστεί στην ιστορία αυτή που λέγετε λάθος πρότυπο. Να τα πάρουμε από την αρχή.
Εμένα η δική μου η μαμά δεν ήταν ποτέ 50 κιλά, ποτέ όμως. Ούτε και ήταν 100 κιλά, ήταν μια νορμάλ καμπυλωτή (χαχαχα θα με σκοτώσει αν το διαβάσει) μαμά, μια μαμά όπως οι περισσότερες μαμάδες. Έφτιαχνε τα ωραιά της τα φαγητάκια, τα ωραία τα γλυκάκια και μεγάλωσα σε μια υγιής μεσογειακοελληνική οικογένεια που δεν έλειψε ούτε το κρεάς, ούτε το μακαρόνι, ούτε το ψωμί από το τραπέζι μας. Μέχρι και σήμερα λοιπόν είμαι και εγώ μια καμπυλωτή 30+ και μου αρέσω που είμαι όπως είμαι κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω θα μπορούσα να είμαι 5 κιλάκια κάτω αλλά δεν πειράζει σιγά σιγά θα τα χάσω. Δεν μπορώ να βλέπω όμως γνωστή μου με παιδί που του δίνει μόνο κράκερς ολικής αλέσεως, τυρί χαμηλών λιπαρών και όταν είναι στην παιδική χαρά και έχει ξεφαντώσει και πεινάει να λέει στο παιδί α κρίμα ξεχάσαμε να πάρουμε κάτι από το σπίτι να φας δεν πειράζει παίξε μόνο και μόνο για να είναι το παιδί αδύνατο. Παιδί 2 χρονών και να είναι αδύνατο!! Το παιδί αυτό θα μεγαλώσει με κόμπλεξ αφενός και αφετέρου θα είναι μια ζωή προβληματικό!
Έτσι δημιουργούνται τα λάθος πρότυπα και μια ζωή νέοι και νέες παιδεύονται και μπλέκουν σε λάθος μονοπάτια και καταστρέφουν την ζωή τους!
Δώστε στα παιδιά σας γερές βάσεις, μάθε τα να είναι υγιή και να θρέφονται σωστά. Η ζυγαριά και τα νουμεράκια πάνω στη ζυγαριά δεν είναι διαμάντια είναι νούμερα απλά, ξεφύγετε από τον άρρωστημενο κύκλο που λέγετε νευρική ανορεξία!Ζήστε τη ζωή σας, χαρείτε, διασκεδάστε, ξεφύγετε από τα νούμερα και ότι αρρωστημένο περιέχουν αυτά! Η ευτυχία και η ομορφία δεν είναι 45 κιλά, η ευτυχία και η ομορφία είναι στον καθρέφτη του εσωτερικού μας κόσμου που μόνο λίγοι μπορούν να δουν. Όταν κοιταχτείς στον καθρέφτη στείλε ένα φιλί στον εαυτό σου γιατί είσαι ωραία!


με αγάπη Αλεξ

Δεν υπάρχουν σχόλια: