Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Είμαι η Λένα και είμαι καλά και ζω κάθε μέρα της ζωής μου !

Από μικρό παιδί ήμουν ζαβό!!!Τι θελώ να πω;
Ντρεπόμουν πολύ και οτι δε μπορούσα να πω με λόγια τα έγραφα σε χαρτιά και τα κολούσα στο ψυγείο. Θύμαμαι τη μάνα μου που ούρλιαζε μίλα παιδάκι μου, γιατί δεν μιλάς ;
Kαι γω της πήγαινα κείμενα γραμμένα σε χαρτί τουαλέτας.(Μετά έκλαιγε βάβαια)Τεσπα...
Στο γυμνάσιο αναγνωρίστηκα από το ευρύ κοινό!(μην γελάτε) τσάκωνα για το κάθε ερωτικό γράμμα που έγραφα 500 δρχ.(τις ρίχναμε όοολες), μεγαλώνοντας είδα ότι το γράψιμο ήταν, είναι και θα είναι η εκτόνωση μου, το μεράκι μου, το χαλαρωτικό  μου. 
Οταν νευριάζω και θέλω να τα κάνω όλα λαμπόγυαλο, ξεσπάω στο χαρτί! 
'Οταν με συγκινήσει κάτι και με πιάσουν τα μαρθοβουρτσέικα μου, γαάφω ερωτικά γράμματα,
όταν είμαι  χαρούμενη πολύ και θέλω να σπάσω  τη μονοτονία, γράφω γελοία μηνύματα  στο κινητό και τα στέλνω στη ξυνή (ΣΑΓΑΠΩ) κολλητή μου να γελάσει το χειλάκι της.
Ωωωωωχ δεν το έχω τελειώσει ακόμη και είναι μέσα στα ορθογραφικά από βιασύνη πάτησα το enter!
Ευχαριστώ τη Φωτεινή που μου δίνει την ευκαιρία να γράψω σε αυτό το υπέροχο blog.
Nα σας συστηθώ καλε!!!!Είμαι η Λένα και είμαι καλααααά!
Τέλος Συζήτησης

Με αγάπη Λένα













4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mpravo lena polu omorfo.... <3

skepiloges είπε...

Μπράβοοοο Λενάκι! Πολύ όμορφα μας παρουσιάστηκες!!! Καλώς σε βρήκα Φωτεινή μέσο της Λένας που είμαστε και οι δύο από την υπέροχη Αρτάκη!Θα καθίσω λιγάκι στο μπλοκοσπιτάκι σου να σε παρακολουθήσω χιχιχι Όμορφο το έχεις φτιάξει! Φιλιά κοριτσάρες!!! :)

Heartmade Designs by FRO είπε...

χιχιχιχιχι είσαι χαρισματική αλλά και μια γλύκα γενικότερα!!!!! Να μας τα λες πιο συχνά .. γιατί μας αρέσει !!! ;)

realwomanadmin είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ....:)