Σελίδες

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

το ημερόλογιο ενός σκύλου και μιας γάτας




Ημερολόγιο ενός σκύλου

08:00 Σκυλοτροφή! Υπέροχα!
09:30 Βόλτα με το αυτοκίνητο! Υπέροχα
09:40 Βόλτα στο πάρκο! Υπέροχα!
10:30 Με χαϊδεύουν και παίζουν μαζί μου! Υπέροχα!
12:00 Μπισκότα με σχήμα κόκαλο! Υπέροχα!
13:00 Παιχνίδι στην αυλή! Υπέροχα!
15:00 Κυνήγησα την ουρά μου! Υπέροχα!
17:00 Δείπνο! Υπέροχα!
19:00 Πήγα να παίξω με το μπαλάκι μου! Υπέροχα!
20:00 Wow! Είδα τηλεόραση με ανθρώπους στον καναπέ! Υπέροχα!
23:00 Κοιμάμαι στο κρεβάτι μου! Υπέροχα!

Ημερολόγιο μια γάτας

Ημέρα 983 της αιχμαλωσίας μου

Οι απαγωγείς μου συνεχίζουν να με χλευάζουν με μικρά κρεμαστά αντικείμενα. Τρώνε αφειδώς φρέσκο κρέας, ενώ οι υπόλοιποι κρατούμενοι κι εγώ τρώμε ένα είδος κατακερματισμένων ξηρών κόκκων. Αν και έχω κάνει προφανή την απαξίωση μου για αυτό το είδος τροφής, παρόλα αυτά πρέπει να φάω κάτι για να διατηρήσω τις δυνάμεις μου.

Το μόνο πράγμα που με κρατάει είναι το όνειρο μου για απόδραση. Σε μια προσπάθεια να τους κάνω να αηδιάσουν μαζί μου, ξέρασα και πάλι πάνω στο χαλί. Σήμερα αποκεφάλισα ένα ποντίκι και πέταξα το ακέφαλο πτώμα του μπροστά στα ποδιά τους. Είχα την ελπίδα ότι αυτή μου η κίνηση θα έσπερνε τον φόβο στους απαγωγείς μου αφού φανερώνει τις ικανότητες μου, αντίθετα εισέπραξα συγκαταβατικά σχόλια για το πόσο καλή κυνηγός είμαι. Μπάσταρδοι!

Υπήρχε μια μάζωξη κάποιου είδους σήμερα. Με τοποθέτησαν στην απομόνωση για τη διάρκεια του συμβάντος, Παρόλα αυτά όμως μπόρεσα να ακούσω τις φωνές και να μυρίσω το φαγητό. Κατάφερα να μάθω ότι η απομόνωση μου ήταν αποτέλεσμα μια περίεργης δύναμης που ακούει στο όνομα «Αλλεργία». Πρέπει να μάθω τι σημαίνει και πως μπορώ να τη χρησιμοποιώ προς όφελος μου. Σήμερα παραλίγο να καταφέρω να εξουδετερώσω έναν από τους απαγωγείς με το να κουλουριάζομαι κοντά στα πόδια του. Θα το επαναλάβω αύριο όταν θα είναι κοντά σκαλοπάτια της σκάλας.

Είμαι πεπεισμένη ότι οι υπόλοιποι κρατούμενοι εδώ είναι λακέδες και καρφιά. Ο σκύλος απολαμβάνει ιδιαίτερα προνόμια. Αφήνεται ελεύθερος ανά τακτά χρονικά διαστήματα, και δείχνει μια περίεργη προθυμία να επιστρέψει πίσω. Είναι προφανώς χαμηλής νοημοσύνης. Το πουλί πρέπει να είναι πληροφοριοδότης . Παρακολουθώ την επικοινωνία του καθημερινά με τους φρουρούς. Είμαι σίγουρη ότι αναφέρει την κάθε μου κίνηση. Οι φρουροί του έχουν εξασφαλίσει μια υπερυψωμένη, καλά προστατευμένη θέση μέσα σε σιδερένιο κλουβί και έτσι νιώθει ασφαλής.Προς το παρόν.


πηγή από το προφίλ ενός καλού δικτυακού φίλου στο facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: