Σελίδες

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Μάγδα μια γυναίκα όπως συ και εγώ






Η Μάγδα είναι σαν εσένα και μένα,
Μια γυναίκα που ζει στο σήμερα στο τώρα.
Μια γυναίκα με πάθη και έρωτα ανεκπλήρωτο που αν και δίνει δεν παίρνει αυτό που θέλει ....
Εθελοτυφλεί ; Ισως ναι άλλωστε δεν είναι η μόνη που το κάνει .


Γι αυτό την λάτρεψα την Μάγδα. Γιατί ίσως θα μπορούσε να είναι μια από τις φίλες μου, τις κολλητές μου.


Για τον λόγο αυτό το διάβασα σε 2 μέρες . 
Και θα το ξαναδιαβάσω .
Αγαπά ερωτεύεται και κάνει λάθη . Εχει μια ζωή όπως λέει χαρακτηριστικά και η ίδια στο παρολίγον και στο περίπου:
" Παρολίγον! Ολη της η ζωή ένα παρολίγον ήταν, εδω που τα λέμε : παρολίγον ευτυχισμένη στα παιδικά της χρόνια, παρολίγον καθηγήτρια, παρολίγον πετυχημένος γάμος, ο γάμος με τον Γιώργο, παρολίγον τακτοποιημένη με τον Μάριο..." 
 Το μόνο σταθερό στην ζωή της η κόρη της η Μελίνα που στην σχέση τους έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι ,η μαμά η Μελίνα και η κόρη η Μάγδα. 
Μια σχέση που κάποτε θα βρει την ισορροπία της όταν η Μάγδα πιάσει πάτο και ανέβει πια σταθερά και με ανοδική πορεία στα 43 της ..
Την Μάγδα θα την αγαπήσετε γιατί σίγουρα θα βρείτε ένα κομμάτι της δικής σας ιστορίας στην ζωή της. 
Η Μάγδα είναι αληθινή ηρωίδα και όχι από γυαλιστερές σελίδες περιοδικών τύπου Vogue Elle Marie Claire.
Δεν έχω κάτι με τα περιοδικά αυτά ..αλλά θέλω να διαβάσω μια ιστορία μιας γυναίκας όπως εγώ αλλά και εσείς .


Σας το προτείνω να το διαβάσετε την πρώτη φορά που το διάβασα το τελειώσα σε 2 μέρες ...
Τώρα δεν το άφησα μέχρι να το τελειώσω σε 3 ώρες ..
Τώρα την κατάλαβα ακόμη περισσότερο την Μάγδα και την αγάπησα σαν κομμάτι του εαυτού μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια: