Σελίδες

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Νέες τάσεις για το φθινόπωρο 2013

Τα χρώματα σε γκρι, μαύρο και μπορντώ κυριαρχούν και φέτος το φθινόπωρο .
Τα υφάσματα αγκαλιάζουν και τονίζουν κάθε γυναικεία σιλουέτα .
Τα πλεκτά θα φορεθούν στις πρώτες δροσερές θερμοκρασίες ..και το τζιν κυριαρχεί σαν απόλυτος άρχοντας στην γκαρνταρόμπα μας.

Δεν θα πω κάτι περισσότερο ..οι πρώτες φωτογραφίες των τάσεων της μόδας ...















πληροφορίες στην σελίδα
https://www.facebook.com/angelaunder.outlet?fref=ts

Angela

Με τηλέφωνο επικοινωνίας και διεύθυνση που μπορείτε να δείτε από κοντά

6948936698   και ανδρεου δημητριου 24 & διδιμοτειχου ( γωνια) .........


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΑΙΛ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΘ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΒ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ

mariademetriou@ymail.com