Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Αχ Καλημέρα Ξύπνησα !

Αχ,καλημέρα μου!!! Έχω ξυπνήσει!!! Που είν' η μαμά;;; Φιλάκι πρέπει να της δώσω!!! Να της δωρίσω το γεμάτο μου γιογιό Να γίνει όμορφη μέρα,άλλο τόσο!!! Να βοηθήσω να μου φτιάξει πρωινό!!! Φωνάζοντας "μαμ" "μαμ"! Και ρυθμικά χτυπώντας το κουτάλι με δύναμη στο πλαστικό ταμπλό!!! Είμαι καλό παιδί και όλους αγαπάω!!! Στην τηλεόραση θα δώσω φαγητό!!! και στη τοστιέρα που μου , ζήτησε νερό!!! Η μανουλίτσα μου απλά κοιτάει... Πρέπει να της δώσω ένα χεράκι και εγώ Να βοηθήσω να τα καθαρίσει αχ,τι θα έκανε αν δεν ήμουν γω!!! Τώρα ειν'η ώρα να ζωγραφίσω, Παίρνω μολύβια,μα πώς γίνεται αυτό;;; Δεν φαίνονται στην ταπετσαρία...άλλα Θα το διορθώσω γω... Στην συρταριερα της μαμάς,έχω τσεκάρει Υπάρχουν μπόλικα ωραία "μανο" Που θα ομορφύνουν την ταπετσαρία...και θα χαρει πολύ και η μανούλα που το διακοσμησα εγώ!!! Β.Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια: