Σελίδες

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Δηλώνω πως είμαι θεόμουρλη !!


Δηλώνω ότι η χρήση ληγμένων ανιτβιωτικών στην παιδική μου ηλικία δεν μου έκαναν τίποτα .Η μητέρα μου μήνυσε όλες τις φαρμακευτικές εταιρείες και τα τσεπώαμε χοντρά.Αρα έχω γίνει είδωλο και ναι σας επιτρέπω να με κοπιάρετε χωρίς φόβο και πάθος σε οτιδήποτε αναρτώ στο facebook.
Σε αντίθετη περίπτωση θα σας καταραστεί ο μακαρίτης Τουτανχαμών και θα σας χορεύουν τσιφτέλι τα χελωνονιτζάκια.Παράλληλα θα εγκατασταθεί μόνιμος μηχανισμός με τα άπαντα τραγούδια της Πάολα και του Παντελίδη στον υπολογιστή σας και στο ήχο του κινητού σας.
Δεν μπορεί κανείς να σας γλυτώσει από μένα και τις συνέπειες της άρνησης σας να με αποθεώνετε!!!
Αναρτάτε κάθε μέρα έστω μια φωτογραφία μου ή ένα καλούδι μου και να μου ανάβετε ένα κερί. Ετσι θα έχετε τεθεί στο απυρόβλητο και θα έχετε την εύνοια της Κάντυ-Κάντυ και του Ρατατούι !!!!
Αν το κάνετε πιο συχνά μπορεί να έχετε και τις ευχές της Bibibo !

Το περιεχόμενο μου είναι μοναδικό και ανεπάναληπτο άλλωστε από κει εμπνεύστηκε το σχετικό άσμα ...ανεπανάληπτος θα πεις πως είμαι .....
Δεν σας απαγορεύσω καμιά αποκάλυψη για την πάρτυ μου δίοτι ο νόμος του μάρκετινγκ λέει ....any publicity is goog publicity.
Τέλος θα έχετε την προστασία των Thundecats. 
May the forces be with you!!


το σκέφτηκα σε λίγα λεπτά ...
και είπα να με εξυμνήσω ...
 δηλώνω πως δεν έχω κανένα περιουσιακό στοιχείο
παρά μόνο ένα κορμί για αμαρτίες και ένα μυαλό για μπίζνες .


για να ξέρετε πως το παρακάτω κείμενο είναι  απλώς σπαμ ...σταματήστε να κοινοποιίετε κάθε βλακεία ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΗΛΩΝΩ ότι η χρήση των προσωπικών μου δεδομένων και φωτογραφιών μου ανά πάσα στιγμή απαιτει την προσωπική μου έγκριση (Σύμβαση της Βέρνης). Όποιος μπορεί να διαβάσει αυτό το κείμενο να το αντιγραψει και να το δημοσιεύσει στον τοιχο του η στην αρχικη σελιδα του FB . Ετσι εχετε τεθεί υπό την προστασία του νόμου .
Αναρτήθηκε προς τη διοίκηση του FB ότι από αυτή τη στιγμή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ καθε αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή των προσωπικών μου δεδομένων, καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου με βάση ειτε τον προσωπικο μου λογαριασμό στο FB είτε καθε προσωπικο μου περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο του παρόντος προφίλ είναι κάτω από το αόρατο σήμα "PRIVATE" και δεν πρέπει να διαταραχθεί. (UCC 1 1-308-1-103 Κατάσταση Ρωμαϊκή).

Όλα τα μέλη καλούνται να δημοσιεύσουν αυτή την προκήρυξη σε αυτή τη μορφή, ή να συμπληρωθεί με νέα στοιχεία σχετικά με την κατάχρηση των δεδομένων η Εγγραφή στο FB και η ιδιωτική αλληλογραφία που υπαρχει για FB επικοινωνία. Εάν η δήλωση δεν δημοσιεύτει στον τοίχο σας, θα ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΙΩΠΗΡΑ οτι αποδέχεστε και ΕΓΚΡΙΝΕΤΕ τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων, βιογραφικά στοιχεία, φωτογραφίες και άλλα στοιχεία από το προφίλ σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: