Σελίδες

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Ραντεβού με το απόλυτο αρσενικό






Θα το ομολογήσω. Τελικά  προσπαθούν ή να με τρελάνουν ή να με ξεφορτωθούν. Αντιστέκομαι η πριγκήπισα σε κάθε προσπάθεια των εντιμότατων φίλων μου να με δουν κρεμασμένη. Αν θέλουν τόσο πολύ να φάνε γλυκό ας μου πουν να τους φτιάξω με τα χεράκια μου η νοικοκυρά.
Επόμενο ραντεβού με σεφ μου μαγείρεψαν τα καμάρια μου. Καλό παιδί και ξέρει όχι μόνο τι είναι η κουζίνα αλλά ξέρει και να μεγαλουργεί. Τέλεια δεν θα πεινάσει η αγάπη μας σκέφτηκα και θα γίνω επιτέλους πριγκήπισα. 
Πρώτο ραντεβού όλα καλά σε σημείο που φάνηκε η νευρικότητα μου προκαλώντας ανησυχίες στο απόλυτο σεφ-ιστικό αρσενικό μου. Θα με πέρασε για υστέρω . Κύριος σωστός,πρίγκηπιας σε σημείο που θα ζήλευε και η Ωραία Κοιμωμένη και η Σταχτοπούτα. 
Το δεύτερο ραντεβού εξελίχθηκε ακόμη καλύτερα.Κύριος χωρίς περίεργα τηλέφωνα,χωρίς να βγάζει υπεύθυνη δήλωση πως δέχομαι να πληρώσω τον μισό λογαριασμό, ούτε να εμφανίζεται η μαμά υπερπαραγωγή για να εγκρίνει την νύφη.Οι κουβέντες μας επικές, ξεκινούν από το πιο αστείο και καταλήγουν να αναλύουν τα του Κομφούκιου. Δεν αγγίζει,δεν απλώνει χέρι αλλό στα επόμενα ραντεβού οι περιγραφές για τις δυνατότητες του στο σεξουαλικό με ξεπερνούν.Το σενάριο της ταινίας 91/2 εβδομάδες ωχριά.
Αμάν αναφωνώ με μια κρυφή χαρά η πριγκήπισα και χοροπηδώ μόνη μου μέσα στις γυναικείες τουαλέτες. Πωπωωω τι παιδί είναι τούτο!Τι λαχείο είναι αυτό που μου έφερε ο τουτάτης !
Τα υπέροχα ραντεβού μας συνεχίζονται αλλά μένουν μέχρι την πόρτα του σπιτιού μου.
Το βήμα για το υπνοδωμάτιο μου δεν γίνεται. Το έταξα στον Αγιο Φανούρη με πίτα από τα χεράκια μου η χρυσοχέρα.
Το κάρμα μου ή το σύμπαν αρνείται να συνεργαστεί μαζί μου σε αυτό το κομμάτι.
Μόνο λόγια και περιγραφές έχω η πριγκήπισα σε κάθε ραντεβού μας, μέχρι που σκέφτηκα πως έχει εταιρεία με τσόντες και εμπνεέται με τα ραντεβού που έχουμε.
Στο τελευταίο μας ραντεβού μετά από τόση τεστοστερόνη που έχει γεμίσει ναούς και γήπεδα ακούω η πριγκήπισα:"  ξέρεις θα σου εμπιστευτώ κάτι και είσαι η δεύτερη γυναίκα που το εκμυστηρεύομαι."
Πιάνω ποτήρι κρασιού και το αδειάζω.Καλού κακού κοιτάζω να δω μήπως έχω μονόπετρο στο ποτήρι.Τζίφος.
"Είμαι με ένα αγόρι εδώ και 5 μήνες αλλά οι δικοί μου έχουν αρχίσει να υποψιάζονται πως είμαι gay.Είσαι η ιδανική κοπέλα βιτρίνα για μένα,θα σε αποζημείωσω βέβαια για τον λευκό μας γάμο.Τι λες;"
Οφείλω να ομολογήσω πως τα σκέφτηκα όλα έως και το σημείο του γάμου, τα του βιτρίνα και gay όχι.Δεν είχα καταλάβει τίποτα. 
Μέχρι και σήμερα μιλάμε έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι και θα γίνω κουμπάρα του στον γάμο του στην Ολλανδία.
















Δεν υπάρχουν σχόλια: