Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Τα ημερολόγιοα μιας πριγκήπισας ,ραντεβού με το παιδί της μαμάς

  


Αποστολή των φίλων μου εν καιρώ κρίσης να με αποκαταστήσουν διότι κάθε πριγκήπισα θέλει τον θρόνο της .Αχ ξέχασα και τον πρίγκηπα της .Αλλά τι γίνεται καθώς φυτρώνει η βασιλομήτωρ του πρίγκηπα?
Νέο ραντεβού θεόστραβο να το πεις μπορείς,όχι μόνο τυφλό . 
Αυτή την φορά σειρά είχε φερέλπιδος νέος ετών 40 με όλα τα κομφόρ.Αλλά το γυναικείο μου μυαλό αναρωτήθει τότε τέτοιο κελεπούριον γιατί είναι free to go; 
Ούσα καλή μαθήτρια yoga και διαλογισμού,με καθησύχασα πως όλα θα πάνε καλά.Θετική σκέψη και χαμόγελο θέλει η ζωή και εγώ τελικά θα ξεκινήσω βαλεριάνα.
Καταφθάνει ευγενικός και στυλάτος.Με τρόπους και καλός συζητητής.Ξέρει έξυνπα ανέκδοτα και έχει ωραίες ιστορίες να πει.Ναι πάλι έψαχνα την candit camera.
Ξαφνικά μετά από λίγο χτυπά το τηλέφωνο του.Σήκωνεται και πάει παραπέρα να απαντήσει.Μιλά και ταυτόχρονια ρίχνει κλεφτές ενοχικές ματιές στο τραπέζι μας.Εννοείται και σε μένα.Κλείνει με σιωπηλές κουβέντες "μην ανησυχείς,θα προσέχω". 
Το ίδιο σκηνικό συμβαίνει σαν τις επαναλήψεις του Κωνσταντίνου και Ελένης.Με μικρές παραλλαγές στο στήσιμο το δικό μας,δηλαδή στον καφέ μας,στην βόλτα μας,στο ποτό μας. 
Πάντα ενοχικός,πάντα σε φυγή με το χτύπημα του τηλεφώνου.Πάντα κοιτά προς μένα,με ένα τεράστιο ερωματικό που σχηματίζεται πάνω στο κεφάλι του,αν ήταν καρτούνα.
Το σίριαλ με τον φερέλπιδο νέο έχει και συνέχεια.Ναι ναι όλα μου συμβαίνουν στο ίδο ραντεβού την ίδια μέρα.
Εκεί που απολαμβάναμε, τρόπος του λέγειν,εμφανίζεται μια πολύ όμορφη γυναίκα στην είσοδο του εστιατορίου.Το βλέμμα της κάποιον ψάχνει.Οφείλω να ομολογήσω και πως και εγώ σαν γυναίκα την χάζευα.Ψηλή,καλοβαλμένη,με μαλλί υπερπαραγωγή,ντύσιμο Αλέξις Κόλμπυ Κάρριγκτον,σαν να βγήκε από το εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue. Ναι θα παραδεχτώ πως είναι μια κομψή γυναίκα για την ηλικία της.
Το βλέμμα της και το πρόσωπο της από την έντονη αγωνία μαλακώνουν όταν βλέπουν τον φερέλπιδο νέο μου.
Αμάν λέω δεν γίνεται καθώς μας χαιρετά και πλησιάζει προς εμάς.Και ναι,μας χαιρετά,δηλαδή δεν θα χρειαστώ οφθαλμίατρο αλλά ψυχίατρο.Κουράγιο λέω στην καρδιά μου πως βαστάς και δεν ραγίζεις.
Με ζιγκολό βγήκα ραντεβού και ήρθε το επόμενο ραντεβού του σκέφτηκα.Παραδεχτείτε το και σεις κάνετε μαζί μου αυτή την σκέψη.Μην λέτε ψέμματα γιατί την είδα να κόβει βόλτες πάνω από τα κεφαλάκια σας.
Ευγενέστατη με χαιρετά,ασπάζεται στοργικά τον νέο και στρογγυκάθεται αφού ήδη ο ιππότης φερέλπιδος νέος μου έχει σηκωθεί να την υποδεχθεί ως άλλος ιππότης της στρογγυλής τραπέζης. 
"Αφού δεν μπορείς να το πολεμήσεις,απόλαυσε το."μου απαντώ στον έξαλλο εαυτό μου που πια έχει παραδοθεί στο σουρεάλ της βραδιάς.
"Καλησπέρα σας" μου λέει η Αλέξις Κόλμπι Κάρριγκτον."Στέφανε έχεις δίκιο,είναι ακριβώς όπως μου την περιέγραψες." του απαντά και του κλείνει το μάτι.
"Ωραία",σκέφτομαι," θα ζήσω και άλλες μεγάλες στιγμές,σαν την Μπέσυ Αργυράκη στο ανάλογο άσμα".
"Τώρα όπου να ναι θα μου ζητήσουν και το χέρι να γίνουμε μια όμορφη οικογένεια. θα λέει ο καλός μου φέρελπις νέος, από δω η γυναίκα μου από δω ο σπόνσορας μου." Μόνο ο Φώσκολος θα λείπει να μας κάνει καθημερινή σειρά σε τουρκική μεταγλώτιση. 
"Αγαπητή μου είσαι εξαιρετική"
"Εισαι ότι πρέπει και αρμόζει στον Στέφανο μου"
"Εγώ σαν μητέρα του σας δίνω την ευχή μου και θα ζήσουμε όλοι μαζί ευτυχισμένοι κάτω από την ίδια στέγη.Θα με φροντίζεις και εγώ θα σου προσέχω τα εγγόνια που θα μας κάνεις".
Η σιωπή μου είναι κλάσεις ανώτερη από εκείνη του Αγγελόπουλου στις ταινίες του.
Η Μαρία της σιωπής μιλάει περισσότερο από μένα εκείνη την στιγμή .
Η Καρυάτιδα χορεύει τσάμικο στην Ακρόπολη μας . 
Οι πληροφορίες πολλές και οι εξελίξεις στο μυαλό μου τρέχουν σαν τον Κεντέρη στους τότε ολυμπιακούς.Οι μαύροι συναθλητές μου είναι η μαμά Αλέξις Κόλμπι Κάρργικτον και εγώ στον ρόλο Κεντέρη Σταχτοπούτας τρέχω να βρω την έξοδο κινδύνου. 
Βαθιές σωστές ανάσες μας μαθαίνουν στην γιόγκα μας. Τις εφαρμόζω διότι δεν έχω μαζί μου ένα τσιπουράκι να πιω να με καλμάρει.
"Μητέρα είμαι πολύ ικανοποιημένος με την επιλογή μου που την εγκρίνετε. Χαίρομαι γιατί μετά από τόσα ραντεβού,επιτέλους βρέθηκε μια κοπέλα άξια να γίνει νύφη σας."συμπληρώνει ο φερέλπιδος μαμανέος Στέφανος.
'Εμένα θα μου επιτρέψετε να πουδράρω την μύτη μου,νομίζω πως γυαλίζει και δεν είναι πρέπον". 
Κλασικά το έσκασα από την πόρτα εξόδου της κουζίνας.
Μετά από δύο μήνες μου ήρθε προσκλητήριο των γάμων του φερέλπιδου μαμαδογιού Στέφανου. 































Δεν υπάρχουν σχόλια: