Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Οδηγίες Χρήσεως


Δεν ξέρω τελικά μήπως η ζωή πρέπει να έρχετε με οδηγίες χρήσεως; 
Λέω εγώ τώρα μήπως; Τί να πώ δεν ξέρω...πώς γίνεται κάποιοι να πετυχαίνουν σε όλους τους τομείς, κάποιοι στους περισσότερους και κάποιοι να αποτυγχάνουν παταγωδώς; 
Έ; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ τί πάει λάθος;
Έχω αμέτρητες απορίες και πώς και τί στο μυαλό μου...αναπάντητα ερωτήματα που τρέχουν καθημερινά μέσα στο κεφάλι μου. Βέβαια απαντήσεις πρέπει να δώσω εγώ αλλά πολλές φορές τα σκέφτομαι τα ξανασκέφτομαι και καταλήγω στο ίδιο αποτέλεσμα. 
Κάποιοι όταν γεννιούνται αστράφτει ο ουρανός ,τους ρένει με υγεία,με ομορφία,με εξυπνάδα,με πλούτη με τα πάντα και σε κάποιους άλλους απλά δεν τους ρένει με τίποτα...ναι ναι με τίποτα, γιατί τελικά κάποιοι έχουν τα πάντα και κάποιοι τίποτα. Και δεν λέω μπορεί κάποια πράγματα να τα προκαλούμε μόνοι μας, κάποια άλλα να πρέπει να τα δημιουργήσουμε μόνοι μας αλλά δεν γίνετε να γίνουν όλα αυτά χωρίς την απαραίτητη βοήθεια από ψηλά απλά δεν γίνεται.
Αχάριστη θα με έλεγαν κάποιοι, άμυαλοι κάποιοι άλλοι..δεν με νοιάζει πείτε ότι θέλετε αλλά όταν ξέρεις ότι συνέχεια παλεύεις με τα κύματα και ποτέ δεν έρχετε μπουνάτσα και συνέχεια υπάρχουν μποφόρ τότε λογικό είναι να σκέφτομαι ότι ναι η ζωή πρέπει να είναι με οδηγίες χρήσεως. 
Μου τα έλεγε η μανούλα μου αλλά η ξεροκεφαλιά μου είναι άλλο πράγμα. Άσπρο έλεγε μαύρο έκανα, ώσπου το κατάλαβε και εκείνη και μου έλεγε το αντίθετο για να κάνω το σωστό! 
Μάνα, αχ μάνα γιατί δε μου έδωσες την μαγική συνταγή, τις οδηγίες χρήσεως για να γίνω και έγω πετυχημένη όπως εσύ...


Φιλιά
Άλεξ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: