Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Οταν μεγαλώσω ...θέλω να ...

Όταν γερασω ,μωβ θα βάψω τα μαλλιά μου .
Για να θυμάμαι την ενέργεια της νιότης.
Θα αποκτήσω πέντε σκύλους,άλλα καλύτερα
Να πάρω κατσικακια
Για να τα έχω στο μπαλκόνι μέρα και να με βρίζει από τον τοίχο o γειτονακος...
Θα ρίχνω ύπνους όσο οι άλλοι λείπουν, και όταν νύχτα θα ξυπνώ...
Σαν άγγελος λίγο βαρύς θα ρίχνω βαλς με μουσική νταρκ ροκ!!!
Να θυμηθώ να ρίξω κάτω απ'το μπαλκόνι μπαλόνι γεμάτο με μπογιά...και να προσποιηθώ η γριούλα ότι τυχαία μου τρέμανε τα χέρια...
Να εγγραφώ σε κλαμπ γνωριμιών και να θυμάμαι την τωρινή μου ηλικία τότε θα μου είναι χρήσιμη πολύ,να βγαίνω βόλτα στα κλαμπ,αντί μουσεία...
Θα βάλω πόρτα ασφαλείας!!! Και θ'αγορασω ένα όπλο g7 καλώς μου ήρθες φίλε μου διαρρήκτη...έλα και σε περίμενα η καημένη γριά...
Μα το καλύτερο να θυμηθώ να πάρω ένα μπαστούνι τιτανενιο αγκαθωτό...έτσι για να θυμάμαι πώς όλα πληρώνονται εδώ!!!
Θα γίνω μια γιαγιά γλυκουλα,με επανάσταση στο αίμα και μαγκιά!!! Θα αγαπάω όλα μου τα εγγόνια και θα τους μάθω,να πουλάνε τσαμπουκά!!! Β. Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια: