Σελίδες

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Κρητική διατροφή κρητικά προιόντα από Την Ένωση Πεζών Κρήτης

Μια βόλτα στο παγκράτι με έφερε έξω από το μαγαζί της οδού Αρχιμήδους 8 
Ένα από τα 3 καταστήματα τους στην αθήνα 
Μπήκα μέσα  και με εξυπηρέτησε στις διάφορες δημοσιογραφικές μου ερωτήσεις μια ευγένεστατη κυρία.
Οι φωτογραφίες μερικές δεν βοηθούν πολύ γιατί η φωτογραφική μου μηχάνη ανήκει στο φτωχό πλην τίμιο κινητό μου που έχει 2 megapixels δύναμη. 
Τι μπορεί να βρει κάποιος στα καταστήματα ;
Εκτός από κρητικά προιόντα διατροφής θα βρείτε και άλλων παραγωγών που συνεργαζόνται με την Ενωση Πεζών . 
Θα βρείτε από αρωματικά βότανα όπως λεβάντα και βασιλικό ώς και βότανα για την καλή λειτουργία του εντέρου σας.
Θα βρείτε από διάφορα μέρη της χώρας μας τοπικές λιχουδιές από μακαρόνια έως τραχανά.
Θα βρείτε ναι και καλλυντικά .
Ενδεικτικά μου τράβηξαν την προσοχή το λάδι σώματος από ελιά και τα σαπούνια.
Τα σαπούνια όμως τα χειροποίητα τα καθαρόαιμα χειροποιήτα .Δηλαδή χωρίς κανένα χημικό στοιχείο θα έχετε στα χέρια σας αγνό σαπούνι .
Οπως θα δείτε και στις φωτογραφίες που έχω τα παλιά τα χρόνια πριν τις γνωστές εταιρίες απορρυπαντικών και λοιπών καλλυντικών με αυτό το χειροποιήτο σαπούνι γινόντουσα όλες οι καθαριότητες του σπιτιού αλλά και της προσωπικής φροντίδας .

Για αυτό και αγόρασα 3 σαπούνια για να δώσω σε 3 αναγνώστες του ιστιολογίου μου μετά από κλήρωση στις  26 ιουνίου. το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι 
να γίνετε αναγνώστες μου 
να κοινοποιήσετε το άρθρο αυτό στο χρονολόγιο σας
να αφήσετε την εμπειρία σας κάτω από το άρθρο αυτό ( τι θα αφορά το σχόλιο σας  ; 
να σας βοηθήσω : τα πάντα της κρητικής διατροφής, δηλαδή όλοι πάνω κάτω βάζουμε κάτι στο τραπέζι μας από την κρητική γη και την διατροφή)
θα θέλα να αφήσετε λοιπόν το σχόλιο σας κάτω από το ποστ αυτό και να με ενημερώσετε πως έχετε ακολουθήσει σωστά όλα τα βήματα . 

Την Ενωση Πεζών θα την βρείτε και με την σελίδα τους στο Facebook 
https://www.facebook.com/enose.pezon?fref=tsκρητική διατροφή και καλούδια

αλλά θα βρείτε και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση εδώ
http://www.pezaunion.gr/Ενωση πεζών














Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι οι τιμές στα βότανα διότι στην αθήνα στο κέντρο ακριβώς πίσω από την βαρβάκειο αγορά από την κάτω πλεύρα υπάρχει το κατάτημα που αγοράζω τα βότανα μου στη καλύτερη τιμή .

Κατά τα άλλα σας το προτείνω και σαν βόλτα γαστρονονική και μόνο να δοκιμάσετε και κάτι άλλο πέραν του συνηθισμένου. 











19 σχόλια:

Unknown είπε...

Ομορφο δωρακι!! Αγαπαμε Κρητη!!!

Unknown είπε...

Είχα φάει κρητικό ντάκος...πως λέγεται;;; Νοστιμια!!!

Φωτεινή Βλάση είπε...

δεν είναι τυχαίο πως ζουν πολλά χρόνια και καλά χρόνια .θυμάστε την διαφήμιση με τον 70χρόνο κρητικό που τηλεφωνούσε στο καφενείο και τον φώναζε η γυναίκα του ; έλα Σήφη ο παππούς σου ; η κρητική διατροφή περιέχει ότι δεν τρώει ο αθηναίος .

Unknown είπε...

Φωτεινή μου ,μόλις διάβασα το άρθρο σου σχετικά με την κρητική διατροφή .Είναι ευρέως γνωστά τα οφέλη της κρητικής διατροφής στον οργανισμό μας .Θα μοιραστώ μαζί σου κάτι από το παρελθόν μου.Καθηγήτρια Γαλλικών εγώ ,με απέραντη αγάπη κ λατρεία για το Παρίσι ,τη Γαλλία κ τον γαλλικό πολιτισμό.Στο πρώτο μου ταξίδι στο Παρίσι ( και μοναδικό μέχρι τώρα - αχ ! πονεμένη ιστορία ) ήθελα να γευτώ τη μαγεία ενός καλού γαλλικού εστιατορίου με θέα τον μαγευτικό πύργο του Άιφελ.Κοτάζοντας το μενού , με μεγάλη χαρά κ έκπληξη ( μπορώ να πω ) , είδα στην κατηγορία σαλάτες Κρητική σαλάτα !!! Φυσικά παρείγγειλα αυτήν τη σαλάτα μέσα από πληθώρα άλλων γαλλικών σαλατών !!! Να τρώς κρητική σαλάτα ,με κρητικό παξιμάδι και φέτα , ελιές κ ελαιόλαδο με θέα τον Πύργο ..... εμεπιρία μοναδική !!

Φωτεινή Βλάση είπε...

απαππααα ξελυγώθηκα ξημερώματα πέμπτης στις 2 το πρωί ... και σήμερα πριν κάνω το κείμενο έφαγα ντάκο ...τυχαίο ; δεν νομζω !!!

Unknown είπε...

Δεν ειμαι απ'την Κρητη ομως την κρητικη διατροφη την ασπαζομαι με ευλαβεια....ευχαριστο το κειμενο σας!!!!Θα χαρω να γινω αναγνωστρια σας!!!

Unknown είπε...

τελεια τα δωρα! και γω δεν ειμαι απο κρητη αλλα μας αρεσουν παραα πολυυυυυυυυυυ τα ντακος με ντοματα και φετα και τρελλαινομαστε για τσικουδια!

Unknown είπε...

Υπεροχο δωρο. Η κρητικη κουζινα εχει πολλα πατια καθως ολοι μας ολο και κατι βαζουμε μεσα στη κουζινα μας λαδι μελι ρακι τσικουδια παξιμαδια απακι λουκανικα αν εισαι λατρης σου προτεινω το ξυδατο παραδοσιακο λουκανικο κρητης Καλιτσουνια ξεροτηγανα και αλλα τοσα !!!!!!

Unknown είπε...

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ

diagonismoidwra είπε...

Ο διαγωνισμός σας έχει δημοσιευθεί στο site
diagonismoi καθώς και στο Facebook Diagonismoiδείτε τον στην εφαρμογή διαγωνισμοί

Φωτεινή Βλάση είπε...

Να προτείνω να δοκιμάσετε ρακόμελο αλλά να είναι σωστό και όχι τύπου ρακόμελο, αυτά που μας πωλούν εδώ στην Αθήνα. Εχω πιει κρητικό ωραίο ρακόμελο ... και είναι φίνο στην γεύση .

Sou Lee είπε...

Tα τακος, οι τσακιστες ελιες, το αντικριστο αρνακι...νομιζω οτι δε θα σταματησω
FB Σουλα Αλεξιαδου
shared https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Ffoteiniliakadamou.blogspot.com%2F2013%2F06%2Fblog-post_6607.html%3Fspref%3Dfb&t=%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE+%CE%BA%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1+%CE%B1%CF%80%CF%8C+%CE%A4%CE%B7%CE%BD+%CE%88%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7+%CE%A0%CE%B5...
gfc titamou

RenataD. είπε...

Σαν τα Κρητικά παξιμάδια δεν βάζω τπτ. . . οοο τα αγαπώ. . . εννοείται & τα λυχναράκια!!!
GFC: RenataD
FB: Renata Love Paul
Όπως ξέρεις έχω είδη κάνει κοινοποίηση!!! ;-PPP

marina gm είπε...

ντακος με ντοματα κ τυρι <3 !!!!
gfc marina gm
fb Marina Gm
share https://www.facebook.com/marina.gm.3/posts/460021827420483
ma-rine@live.com

Φωτεινή Βλάση είπε...

Μέχρι στγμής λοιπόν επικρατεί ο κρητικός ντάκος και θα συμγφωνήσω . Τρώω έναν κάθε μεσημέρι εδώ και μια εβδομάδα και με κρατάει έως και αργά που θα φάω το φρούτα μου . Χώρια που με βοηθά στο εντεράκι μου και στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος μου .

anna είπε...

Εχω την τυχη να γευομαι καθημερινα τις υπεροχες νοστιμιες τις Κρητης....καλιτσουνια-μπουρεκι-ντακο-χοχλιους....Μενω Χανια...ετσι για μενα η κρητικη διατροφη ειναι τροπος ζωης...!!!!!!!!!!
anna.xrisi@gmail.com

Φωτεινή Βλάση είπε...

απαπα Αννα ναι θα συμφωνήσω !! ναι αγαπώ και εγώ σιγα σιγά την κρητική διατροφή και το διαιτόλογιο τους !

EIRHNH είπε...

exo pai gamilio taksidi sti kriti k exo trelathi me tis lixoydies tis........ta ntakos ta kalitsoynia ti tsikoydia k to arnak......k i filoksenia tous itan telia

Unknown είπε...

Αγαπώ Κρήτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!