Σελίδες

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Ο νόμος είναι με το μέρος των αδέσποτων ζώων και εκείνων που τα φροντίζουν !









Συνέβη χθες και σας το αναρτώ αμέσως χωρίς να αλλάξω τίποτα !

Ο φίλος Θεόδωρος φροντίζει αδέσποτες γάτες .

ΠΡΟς ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ..

Ξερεις τι πλακα εχει Καποιος να ΣΟυ ΦΩναζει και να ΧΤυπιετεε και συ να κρατιεσε να μη Βρισεις? και να μιλας Ευγενικα ?
κΑΘΩς ΣΧΟΛΑγα πηγαινω σε ενα συγκεκριμενο σημειο βγαινοντας απο καποια σταση σε ενα Σταθμο Του ΜΕΤΡΟ και ταιζω τεσερεις Γατουλες..
Καμμια φορα αμα συνατησω στον δρομο μου και καποια αλλη και εχω μαζι μου ξηρεα τροφη της βαζω..
Αποψε και λιγο πριν φτασω στο συγκεκριμενο σημειο ... σε εναν αλλον πεζοδρομο Ειδα εναν Γατο με ενα ιδιαιτερο ΝΙΑΟΥ ε, και ειπα να του βαλω λιγη ξηρα τροφη σε ενα δεντρακι εκει στον πεζοδρομο και ξαφνικα ακουω απο τον πρωτο Οροφο ιας πολυκατοικιας που ηταν καποιοι στο μπαλκονι : οπως ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΓΕΕ!!!
ΔΕΝ σας καταλαβα τι ειπατε λεω το ξαναλετε??
ΡΕΕΕ παρε την τροφη απο κει τωρα λεει
ΓΙΑΤΙ του κανω??
Διοτι ΕΤΣΙ γουσταρω λεει.
ΛΕω πρωτον κατεβασε τον τόνο της Φωνης σου και Δευτερον το να ταιζει κανεις Αδεσποτο σε κοινοχριστο Χωρο ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ισα ισα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ!
Ρε κανε μας την ΧΑρη λεει που θα μου πεις τι επιτρεπετΑΙ και τι οχι.. ΜΗ ΦΩΝΑΞΩ ΤΗΝ αστυνομια ..
ΤΟΤΕ γελαω σαρκαστικα και του ΛΕΩ ΦΩΝΑΞΕ την να ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ!!! να δουμε ποιος θα βγει "¨χαμενος" Εγω η εσυ??
Εν τω μεταξυ απο τις φωνες του να εχει μαζευτει Περαστικος ΚΟΣΜΟς και να κοιταειι μονο ΠΟΠ ΚΟΡΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ να κοιτανε το ΣΟου!!
Ο Τυπος ειχε και τα δυο του παιδακια στο Μπαλκονι και ΦΩναζε σαν υστερικος !!! να Τις ΠΑρω Ολες τις Γατες της Γειτονιας του λεει Στο σπιτι μου ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΧΟΥΜΕ ΠΡΙΞΕΙ ΕΜΕΙς ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ με τα ΑΔΕΣΠΟΤΑ!
Μολις του ειπα Για τον ΝΟΜΟ και επεμενα να ΦΩναξει την ΑΣτυνομια
Οχι μου λεει Δεν την ΦΩΝΑΖω ΦΩναξε την ΕΣυ!!
ΤΟυ ειπα να ΝΤΡΕΠΕΤΕ για το παραδειγμα που δινει μπροστα στα δυο μικρα παιδια του... και ηταν Ετοιμος να πηδηξει απ το ΜΠΑΛΚΟΝΙ!
τΟΥ ΛΕΩ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ τΩΡΑ!! θα την φωναξω!! και Βγηκαν και απο την Διπλανη πολυκατοικια αλλοι 3 ΜΑΛΑΚΕς και μου ειπανε : ΡΕ ΑΝΤΕ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΔΩ ΑΛΗΤΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΖΩΩΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΜΑς ΗΣΥΧΟΥς.

Με τα πολλα να μην μακρυγορω.
Την Αστυνομια τελικα Την ΦΩναξαα!
Και ΓΕΛΑΣΑ με την Ψυχη μου...
Ενιωσε τοσο Μαλακας
ΠΟΥ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ!!

Στο πρωτο μου ΡΕΠΟ τυπωνω Αφισες με τον ΝΟΜΟ και ΚΟΛΛΑΩ
ΠΑΝΤΟΥ!!
 
 
ο σύνδεσμος για να βρεθείτε και στο facebook
https://www.facebook.com/TheodoOrs.Nnas?hc_location=timeline

Δεν υπάρχουν σχόλια: