Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Αχ την κουλτούρα μου


Αχ τι το θέλω και επιμένω; Βλέπω πως θα έχω καλύτερη τύχη πρωταγωνιστώντας στην διαφήμιση του σοφού πια ρητού " καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς".
Πάντα πρέπει να λειτουργώ σαν γάτα και όχι σαν σκύλος. Τι εννοώ η πριγκήπισα; Μα πάντα πρέπει να ρωτάω πρώτα τι σταβό υπάρχει και μετά να βγαίνω σε θεότυφλο-πάλι-ραντεβού. 
Γιατί λοιπόν ένας  νέος, με όλα του τα καλοκαίρια δεν έχει έστω ένα ταίρι μέχρι τα τώρα;
 Ε; Εδώ σε θέλω κάβουρα .Πρέπει να πονηρεύομαι σαν την γάτα και να μην κουνάω την ουρά μου σαν το σκύλο.
Αχ καλή η μόρφωση,καλή η κουλτούρα και η τέχνη αλλά παν μέτρον άριστον έλεγαν τα αρχαιόπουλα.Το έξτρα καταστρέφει εγκεφαλικά κύτταρα και στα δύο φύλα.
Τι εννοεί η πριγκήπισα;
Το ραντεβού ξεκινά με βόλτα στα εγκαίνια έκθεσης ζωγραφικής με τίτλο:'' τώρα εδώ'' κάπου στα εξάρχεια. 
Κανένας συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας δεν θα μπορούσε να έχει σκηνοθετήσει τα των εγκαινίων που έζησα.
Πάντα απλή στα ντυσίματα μου.
Σκέφτηκα κουλτουριάρικη έκθεση,εντάξει με ένα τζιν και στα σνικερς μου μια χαρά μοντελάκι θα είμαι.

Άκουσα την πρώτη μου κατσάδα από τον μουσιέ κουλτούρα." αγαπητή μου αν θες να σε κυκλοφορήσω στους κύκλους μου θα ντύσεσαι πιο σινιέ.Να δω πως θα σε δικαιολογήσω στους γνωστούς μου".
 Στήλη άλατος η wannabe πριγκήπισα.Κοίταξα άμεσα για τον γνωστό Νίκο και την κάμερα του.Μάταια,δεν την είδα.Κοίταξα να δω που είναι το μπαρ των εγκαινίων και αναζήτησα να πιω το πιο βαρύ ποτό τους.Βρήκα ροζ σαμπάνια."΄Ελεος", σκέφτηκα,"την επόμενη φορά θα έχω μαζί μου φλασκί με τσίπουρο".
Και για σας που νομίζετε πως δεν υπήρχε ψυχή στα εγκαίνια,χαχαχα!κάνετε λάθος.Γατάκια μου υπήρχε λαοθάλασσα. Αν νομίζετε πως δεν κάλυπταν το γεγονός τα μέσα ενημέρωσης,πάλι κάνετε λάθος.Μόνο το CNNentertaiment απουσίαζε.
Δεν μου έκαναν εντύπωση τα της έκθεσης, που μεταξύ μας πολύς ντόρος για το τίποτα.Εντύπωση μου έκαναν όσοι παρευρίσκονταν στα των εγκαινίων σουαρέ.
Αν νομίζετε πως όλοι ήταν άπλυτοι, αξύριστοι, αχτένιστοι,με τζιν και ύφος ανάλογο,ξανασκεφτείτο. '
Η απάντηση είναι πως το μόνο που  έλειπε από κει μέσα ήταν του Herb Rich να πει την φράση:"Vogue strike a pose"! 
Ολοι ντυμένοι και περιποιημένοι,σε σημείο που άγγιζαν την τελειότητα.Το μόνο παράτερω ήμουν εγώ.Βέβαια δεν χρειάζεται να σας πω πως δεν με σύστησε πουθενά και σε κανέναν. Δε με ενόχλησε καθόλου διοτί δεν είχα καμιά όρεξη να κάνω παρέα με δηθέν πολιτισμένους που απλά ξόδευαν τα χρήματα τους επενδύοντας σε κουλτούρα.Για να ταιριάζει με τον καναπέ τους τον λευκό ή το σαλόνι τους δια χειρός διάσημου ξυλουργού. 
Οχι αγάπη μου ξέρω και εγώ από κουλτούρα αλλά άλλου επιπέδου.Αλλά επειδή έχουμε κοινούς φίλους είπα να μην προσβάλλω.Δεν μίλησα. Με προκάλεσαν κύριε πρόεδρε, κύριε εισαγγελεύ.Κάποια στιγμή έρχεται δίπλα μου μια ψηλή δίμετρη ξανθιά και με ρωτά : "φτωχό μου κορίτσι σε παρατήρω από την ώρα που ήρθατε με τον Ξενοφώντα.Θα δυσκολεύεσαι να αντιληφθείς το μεγαλείο της τέχνης που αντικρίζεις σήμερα.Έτσι δεν είναι ; Μπορώ να σε βοηθήσω, αν θες ".
Να πω πως ναι ο Ξενοφών είναι το κουλτουρέ ραντεβού μου.
Αν νομίζετε πως βρέθηκε άνθρωπος που θα κομπλάρει την πριγκήπισσα λιακάδα, ξανασκεφτείτε το.Έχω γενέθλια τον ιούλη αγάπη μου.Έιμαι κάβουρας εγώ γατάκι.
"Θεωρητικοί της ποιότητας οι όποιοι χάραξαν δρόμους και επηρέασαν την σκέψη της διοίκησης της ποιότητας είναι οι Grosby,Juran,Ιshiwaka kai Deming. Οι Juran και Deming θεωρουνται οι πρωτεργάτες της επαναστασης της ποιότητας στην Ιαπωνία. Ο Philip Grosby είναι ευρύτερα γνωστός για την φιλοσοφία του για τα «μηδέν λάθη», δηλαδή κανένα ελαττωματικό προϊόν.
Ο Ishiwaka θεωρείται ο πατέρας των κύκλων ποιότητας και είναι από τους πρώτους που χρησιμοποίησε τον ορό Ποιοτικός Έλεγχος σε ολόκληρη την επιχείρηση. Θεωρεί τον Ολικό Ποιοτικό Έλεγχο σαν μια επανάσταση στην διοικητική σκέψη και προτείνει μια συγκεκριμένη διαδικασία για την διασφάλιση της ποιότητας.
Ο Deming είναι ο άνθρωπος ο οποίος σύνδεσε το όνομα του με την βιομηχανική και ποιοτική αναγέννηση της Ιαπωνίας.Ορίζει την ποιότητα ως τον αναμενόμενο βαθμό της ομοιομορφίας και αξιοπιστία με το χαμηλότερο κόστος,προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς." 'Ηταν η ώρα να θριαμβεύσει το καλό μνημονικό μου και η πολύτιμη βοήθεια μου σε  μια καψούρα μου φοιτητή της διοίκησης επιχείρησεων .
" Αρα η ζωή αντιγράφει την τέχνη ή μήπως τελικά η τέχνη είναι σαν μια εταιρεία που χρειάζεται δυνατό τμήμα διοίκησης ολικής ποιότητας ;"
Εννοείται πως τελικά με την ξανθιά γκόμενα έχουμε γίνει κολλητές και πάμε και στα μπουζούκια .Ο Ξενοφών ακόμη δεν έχει συνέλθει από το πολιτιστικό σοκ που υπέστη εκείνη την βραδυά.







 





 
 

 




 






Δεν υπάρχουν σχόλια: