Σελίδες

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Μια κρέμα ενυδατική με χρώμα που αγαπώ να φορώ της εταιρείας LaRoche-Posay




Μια εταιρεία που εμπιστεύομαι και θα δείτε σε άλλα  reviews μου να την ...εξυμνώ είναι η LaRoshe-Posay 

Θα ξεκινήσουμε από τα βασικά χαρακτηριστικά του δέρματος μου για να ξέρετε βάσει ποιων κριτηρίων επιλέλω ένα προιόν ...Τι σημαίνει αυτό πως δεν γίνεται να έχω μεικτή επιδερμίδα και να είμαι κριτής των πάντων προιόντων ! Δεν γίνεται αυτό  διότι άλλες ανάγκες έχω ως μεικτή εγώ και κατάλευκη επιδερμίδα να προσθέσω με φωτοευαισθησία και φωτοαλλεργία και τάση προς ερεθισμούς κοκκινίλες με το ..καλημέρα σας άλλες ανάγκες έχει μια ξηρή επιδερμίδα και άλλες μια κανονική με ανοιχτούς ή κλειστούς πόρους ..



Αρα το πρώτο τραγικό λάθος των περισσοτέρων bloger είναι πως δεν έχουν πει ποτέ τον τύπο της επιδερμίδας τους που τις καθοδηγεί και είναι λογικό να διαλέγουν ένα προιόν..άλλο τα να τους τα δίνουν οι εταιρείες..εκεί παίζει άλλο σύστημα...του όλα τέλεια κορίτσια .
Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι beautybloging......... αυτά σε άλλο post σε άλλη ανάρτηση μου !

Λοιπόν επιδερμίδα αρκετά απαιτητική έχω και έτσι το κριτήριο μου για κρέμες του εμπορίου αντιλαμβάνεστε πως είναι το καλύτερο της αγοράς . Και πόσο μάλλον τώρα πια που τα οικονομικά είναι σε δύσκολη κατάσταση και ερευνώ ψάχνω και αναζητώ το καλυτερότερο !!!

Η συγκρεκριμένη εταιρία με έχει από την αρχή που έχει εμφανιστεί πριν  5   6 χρόνια αν θυμάμαι καλά τότε που μόνο οι φαρμακοποιοί την ήξεραν και την πρότειναν .Και είχαν δίκιο . Τα αξίζει τα χρήματα της γιατί έχει εξειδικευμένα προιόντα για επιδερμίδες που θέλουν την ειδική δική τους ξεχωριστή περιοποιήση .

Η συγκεκριμένη κρέμα είναι ενυδατική και με χρώμα για να μην χρειάζεται να μακιγιάρεσαι όταν δεν θες, δεν έχεις χρόνο, βαριέσαι  και γενικά απλά δεν θες να κάνεις περισσότερες από μια κίνηση για να λάμψει το προσωπάκι σου !!!

Εχει δύο αποχρώσεις μια απαλή μια σκουρόχρωμη . Απλώνεται όμορφα και χωρίς να αφήνει άσχημη αίσθηση στο δέρμα δηλαδή πως φοράς κάτι βαρύ, πως έχεις μια μάσκα τοτ Ζορό στο πρόσωπου σου.

Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει προσωπικά το τονίζω και πάλι !!
Το καλοκαίρι την φοράω μόνη της . Δεν χρειάζομια έξτρα ενυδάτωση .Τον χειμώνα θα φορέσω την κρέμα μου την ενυδατιή και μετά την συγκεκριμένη και είμαι έτοιμη να φύγω !

Μιλάω και πάλι το τονίζω εκ πείρας και βάσει την δική μου ανάγκη !

Που σημαίνει πως ίσως κάποια από σας να την έχει ήδη δοκιμάσει και να μην έχει μείνει ευχαριστημένη. Και  είναι λογικό !

Θα προτιμήσετε άλλον τρόπο να έχετε μια κάλυψη ήπια και ενυδάτωση ! 

Η τιμή της τώρα ....ναι τα αξίζει . Θα την βρείτε συνήθως στα 17 ή 18 ευρώ εκτός αν αγοράζετα από Online φαρμακεία και έτσι θα την βρείτε και με έκπτωση σε τιμή φιλικότατη μέχρι κ 15 ευρώ !!

Εχει εφαρμογή που αν δεν έχεις έντονη ανάγκη για κάλυψη σε φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν λυγδώνει δεν τρέχει δεν κάνει στάμπες ή μαζέματα στο πρόσωπο ..βέβαια μην ξεχνάμε πως μια κρέμα για να αναδειχτεί πρέπει να έχει και ένα καθαρό και περιποιημένο δέρμα....



Τα αρνητικά της ..δεν ξέρω ίσως τα χημικά που έχει αλλά είπαμε πάντα ψάχνουμε να βρούμε τα λιγότερα ... ίσως να μην θέλει κάποια να αλλάξει τα ήδη αγαπημένα της προιόντα ..

σεβαστό ίσως να μην έχει όρεξη να βάφεται καθόλου και να μην την απασχολεί η κρέμα με χρώμα ..σεβαστά όλα αγαπάκια μου !!


Δεν προσπαθώ να σας πείσω για τίποτα ...θέλω αντίθετα να σας δώσω όσο το δυνατόν καλύτερες πληροφορίες για τα προιόντα μας και σας που χρησιμοποιούμε ή θα χρησιμοποιήσουμε !!!


Αν σας άρέσε απλά διαδώστε το , μάκια μούκια στα μουτράκια σας τα λιακαδένια !

Δεν υπάρχουν σχόλια: