Σελίδες

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Μια νέα συνεργασία με ιστιολόγιο που μόλις ξεκίνησε και είναι ξεχωριστό ... ναι αφορά την υιοθεσία αλλά δεν θα πω περισσότερα θα διαβάσετε το πρώτο κείμενο της υπέροχης προσπάθειας αυτής και την υποστηρίζω και ελπίζω και εσείς

Οπως θα έχετε καταλάβει έχω αδυναμία σε κάθε θέμα και ιστιολόγιο που αφορά τα παιδιά ...
Ισως το ότι δεν έχω δικά μου παιδιά δεν ξέρω αλλά θα σας πω δύο καλά νέα !

Το πρώτο θα ξανακαθίσω στα θρανία και ναι στο τμήμα παιδαγωγικών των δημοσίων ιεκ. Περιμένω με αγωνία να μάθω δευτέρα πια τα νέα των σχολών και των μαθημάτων που θα ξεκινήσουν από Οκτώβρη ..


  Το δεύτερο καλό νέο είναι 
ένα ιστιολόγιο που αφορά ένα θέμα ταμπού για την χώρα μας ...την υιοθεσία !

 Δεν θα πω περισσότερα ...θα σας αφήσω να διαβάσετε το κείμενο καλωσορίσματος του ιστιολογίου και θα σας δώσω και τον σύνδεσμο που μπορείτε να εγγραφείτε και να παρακολουθείτε ένα ακόμη αξιόλογο blog

http://adoptedingr.wordpress.com/2013/06/17/welcome/


Γεια σας και καλή μας αρχή!
Καλώς ήρθατε στο blog AdoptedInGr!
 Aποφάσισα να μιλήσω και να ασχοληθώ ανοικτά με το θέμα ”υιοθεσία” , περιμένοντας να με βοηθήσετε στέλνοντας μου τις εμπειρίες σας, και γιατί όχι, να μπορέσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον σε ολα τα επίπεδα.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί υιοθετημένοι άνθρωποι, όλοι με τις δικές τους ιστορίες, ανησυχίες, προβληματισμούς,  γι’αυτο που λέμε ”ρίζες”…
Σαν υιοθετημένη, αισθάνομαι πως οι ρίζες μου είναι η οικογένεια μου η οποία με μεγάλωσε με όλη την αγάπη του κόσμου και οι υπόλοιποι υιοθετημένοι άνθρωποι! 
΄Οσοι γνωρίζω και όσοι θα γνωρίσω στο μέλλον!
Θα ηταν τιμή μου να μπορέσουμε να ”συναντηθούμε” διαδικτιακά και να μοιραστούμε ανώνυμα ή "επώνυμα" τις ζωές μας.
Μπορούμε να μιλήσουμε αληθινά και μέσω της επικοινωνίας να βοηθήσουμε
ζευγάρια που θέλουν να γίνουν θετοί γονείς και διστάζουν.
Γιατί  πάνω από όλα πιστεύω πως οι ζωές μας έχουν κάτι κοινό, ακόμα κι ας μην έχουμε συναντηθεί ποτέ.

Σας περιμένω στο adoptedingr@outlook.com, ώστε να ξεκινήσουμε μαζί ένα ταξίδι...

 Αλλωστε αυτό  δεν είναι η ζωή;
Ειδικά για εμάς 

ως Λιακάδα θα πω πως
θα σας αναρτώ κείμενα του μπλογκ του συγκεκριμένου γιατί αξίζει τον κόπο να μην φοβάται κάποιος την λέξη υιοθεσία ..είτε είναι υιοθετημένος ο ίδιος είτε θέλει αλλά διστάζει να υιοθετήσει ένα παιδί .





Δεν υπάρχουν σχόλια: