Σελίδες

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Αποσμητικό ... θέμα που ελάχιστες έχουν ασχοληθεί ..



Αποσμητικά λοιπόν θέμα που σχεδόν καμιά δεν έχει μπει στον κόπο να πει δυο κουβέντες ...


Για να δούμε λοιπόν από προσωπιή χρήση και εμπειρία και αγορά τι προτιμώ τελικά ..προς το παρόν έχω καταλήξει στο Sanex .

Η Nivea με έχει απογοητεύσει στα αποσμητικά της και  πολλές ακόμη εταιρείες .Ισως η Dove ..αλλά  ας τα πάρουμε από την αρχή .

Εχω έντονη εφίδρωση και έτσι με θεωρώ τον καλύτερο δοκιμαστή στα αποσμητικά .

Εχω αγοράσει τα πάντα όμως σε όλη την ελληνική και επικράτεια από της Clinique στις πάλαι ποτέ οικονομικές μου δόξες- ναι κάποτε εργαζόμουν 17ωρα βέβαια και αμοιβόμουν πολύ λιγότερα από όσα άξιζε το 17ωρο  μου αλλά είχα μισθό - έως και από τις ετικέτες των μάρκετ όπως Lidl Carrefour AB Plus Bazar .

Επιλέγω τον τελευταίο καιρό της εταιρείας Sanex ...με λιγότερες χημικούρες και δεν χρειάζεται να το ανανεώνω κάθε 10 λεπτά . Προς θεού δεν είμαι άνθρωπος που δεν πλένεται .Αντίθετα εγώ έρωτα με το μπάνιο και την καθαριότητα την προσωπική και όχι μόνο.

Με κρατά μοσχοβολιστή και δεν ... μυρίζει άσχημα .Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή .

Δεν με ενοχλεί και δεν με ερεθίζει στην μασχαλίτσα ακόμη και μετά το ξύρισμα ...


Σημαντικό αυτό ...και δεν μου αφήνει σημάδια σε σκουρόχρωμα ρούχα .Κάτι που θέλει προσοχή σε όλα τα αποσμητικά μας . 


Πάντα επιλέγω σπρέι .Δυστυχώς σε roll on δεν έχω βρει τίποτα που να μην με απογοητεύσει . 

Στις θετικές εντυπώσεις είναι και η εταιρεία Dove .

Προτιμώ να μην αγοράζω από τα υπερκαταστήματα( εις την αγγλιστή θα τα ξέρετε ως supermarket) διότι οι τιμές της μιας συσκευασίας πλησιάζει την τιμή του χαβιάρι παράδειγμα έχουν τεράστια απόκλιση από 1 ευρώ έως και 2 ευρώ όταν πρόκειται για προσφορά των 2 συσκευασιών σε φιλική τιμή .( που την βλέπουν την προσφορά δεν ξέρω ...ας μου πει κάποιος από τους τυπάκους που ορίζουν στα καταστήματα αυτά τις τιμές )

Σε καταστήματα καθαρά γυναικεία - ονόματα δεν θα πω και τσάμπα διαφήμιση το λιακαδάκι δεν θα κάνει σε κανένα πολυεκατοτμμυριούχο πια- οι τιμές είναι προσιτές στην τσέπη μιας άνεργης γυναίκας με σχεδόν μηδαμινά εισοδήματα ίσως 30 ή 60 ευρώ το μήνα από τις πωλήσεις των προιόντων της . Αρα πάντα να ξέρετε πως αγοράζω προσφορές που είναι πραγματικές και δεν ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας .

Οι τιμές συνήθως η μια συσκευασία 2.50 και κάτι σέντια και πάντα πηγαίνω και ελέγχω αν έχει έκπτωση έως και 40% οι δυο αυτές εταιρείες για να με προμηθεύσω για ένα δύο μήνες αγοράζοντας διπλή την προσφορά ....


Εχω χρησιμοποιήσει αμέσως μετά το ξύρισμα το αποσμητικό δεν με έχει ενοχλήσει .Αντίθετα σχεδόν όλα τα αποσμητικά πλην της dove ...με έχουν φτάσει στο ταβάνι .


Ναι θα πρότεινα να το δοκιμάσετε επειδή  έχω πείρα και έχω δοκιμάσει τα πάντα πιστέψτε με ακόμη και εταιρειών oriflame avon nutrimetics fm κλπ κλπ ...ααα σημαντικό όμως δεν έχω αγοράσει από την ForeverAloeLiving ...
και εκεί επιφυλάσσομαι γιατί έχω δοκιμάσει την εταιρία σε πολλά άλλα προιόντα της και δεν έχω αξιωθεί ακόμη να δοκιμάσω αποσμητικό .
Για την συγκεκριμένη θα σας το πω ..έχει τα καλυτερότερα και να τα προτιμάτε .



θα με βρείτε 
χρονολόγιο μου
 https://www.facebook.com/foteinivlassi?ref=tn_tnmn
σελίδες μου 

https://www.facebook.com/HandmadeByFoteiniLiakadaMoy?ref=hl

https://www.facebook.com/SecondhandFirstClassyAndSassy

https://www.facebook.com/pages/Όμορφη-στο-σπίτι/283044445061821

https://www.facebook.com/Stylatoi




3 σχόλια:

Unknown είπε...

Sanex ...παντα υπαρχει στη θεση με ολα μου τα καληντικα

Φωτεινή Βλάση είπε...

σε ευχαριστώ ξέρεις δεν έχω διαβάσει ποτέ ή σχεδόν ποτέ πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάτι για τα αποσμητικά και είναι ένα προιόν που όλες μα όλες το χρησιμοποιούμε . και όταν λέω κ γράφω στο κείμενα μου πως έχω ξοδέψει περιούσιες το εννοώ και αποτέλεσμα είναι πως αν και έχω εργασεί ποτέ δεν απέκτησα αυτοκίνητο είχα και έχω πάθος με τα καλλυντικά και ήρθε πια η ώρα να ξεδιπλώσω ένα ακόμη ταλέντο μου και την εμπειρία μου όσο εγωιστικό και να ακούγεται

melly είπε...

Εγώ είμαι εθισμένη στα αποσμητικά σπρέυ αλλά απο τότε που η μάρκα που αγόραζα έκανε νέα σύνθεση εγώ απογοητεύτηκα κ άρχισα το ψάξιμο.. Πήρα nivea και έβγαλα ένα μεγάλο γρουμπαλάκι στην μασχάλη.. Ευτυχώς εντελώς συμπτωματικά είχα κάνει την μαστογραφία μου 2 μερες πριν και ήταν όλα σχετικά εντάξει... Στη συνέχεια βρήκα το rexona shoewr fresh motion sense system το μπλέ και έχω ξετρελαθεί με το υπέροχο άρωμα φρεσκάδας που δίνει... Τέλειο.. δοκίμασέ το!!!