Σελίδες

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Αργιλος ο μαγικός και ο απαραίτητος

Ειπα να τον αγοράσω ..
να δω μήπως έχει κάτι το μαγικό από τον άργιλο που αγοράζω από 
δικό μου μαγαζί με μπαχαρικά και υλικά για τα καλούδια μου 
..... θα σας στενοχωρήσω γυναίκες ..

Θα σας πω το βασικό την τιμή του ..για μένα άνεργη χωρίς  κανένα επίδομα και κανένα εισοδημα παρά ελάχιστα που κερδίζω από τα καλούδια μου δεν θα ξαναδώσω 3,76 περίπου ευρώ που μου στοιίχεσε σε καταστήματα ομορφίας ..για ευνόητους λόγους τσάμπα προβολή δεν τους κάνω πια ..στις δε υπεργαγορές ( supermarket) η τιμή ...είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη σχεδόν 5 ευρώ και 5,50 ευρώ !! 

Δεν θα σας πω για την απαράδεκτη τιμή που έχει ο άργιλος ο έτοιμος σε σωληνάριο της εταιρείας ..
με την ίδια σχεδόν ποσότητα ... 8 ευρώ ..το μίνιμουμ ..
 



Σαν συσκευασία είναι όπως πρέπει να είναι μια συσκευασία ...απλή και λειτουργική .Το καπάκι είναι αεροστεγώς κλεισμένο και έτσι έχεις μια ασφάλεια πως δεν την έχει τσουρνέψει κάποιο άλλο χέρι πριν το δικό σου ..

Είναι σχεδόν γεμάτη ως συσκευασία με ποσότητα και έτσι δεν σε κοροιδεύει με το κλασικό κόλπο της άδειας και κούφιας συσκευσίας που κάνουν όλες οι εταιρείες ...



Δεν θα τα ξαναδώσω τα χρήματα λιακάδες μου ..το θεωρώ κοροιδία .. 


Την ίδια ποσότητα με λιγότερα χρήματα περίπου στα 300 γραμμάρια 3 ευρώ θα αγοράσω από τον φίλο μου τον μπαχαρέμπορο μου στην Βαρβάκειο ..θα σας πω που είναι σε άλλο ρεπορτάζ ...γυάλινες συσκευασίες στο σπίτι μου έχω και εκεί θα τον αποθηκεύσω .!!!


Κοροιίδια είναι να αγοράσετε από φαρμακείο επίσης ..εκεί τα χρήματα είναι 7 ή 8 ευρώ για 150 γραμμάρια άργιλο .... 


Συγνώμη αλλά κάποιος πρέπει να τα πει ...


Ομως δεν θα διαφωνήσω για τα καλά που προσφέρει ο άργιλος και κάθε άργιλος διότι δεν υπάρχει μόνο ο πράσινος

Ναι κάνει καλό παντού και στην κυτταρίτιδα και στο πρόσωπο σαν μάσκα ..


Σας φιλώ στα μουτράκια σας τα λιακαδένια

3 σχόλια:

Unknown είπε...

δυστυχως εγω δεν μπορω να βρω αργιλο στο φαρμακειο..αυτος της dalon εμενα μου αρεσε πολυ και τον βρισκω συχνα σε προσφορα

Φωτεινή Βλάση είπε...

Βασιλική μου καλησπέρα ... το θεωρώ κοροιίδα αν θες μπορώ να σου πω κάτω κέντρο αθήνα την ίδια και καλύτερη ποιότητα ,...άργιλο τα 4 ευρώ σχεδόν δεν θα τα ξαναδώσω ...για αυτό και όλα τα προιόντα που θα μιλω για αυτα τα έχω πληρώσει από την τσέπη μου ως καταναλώτρια και ως πρώην εργαζόμενη των 700 ευρώ κάποτε ..τώρα ούτε καν επιδόματος ..και θέλω να είμαι σωστή απέναντι σας ..
φιλιά και το εκτιμώ που απάντησες στο review μου ..
ετοιμάζω και άλλα προιόντα !

melly είπε...

Εγώ πριν χρόνια μάζεψα μόνη μου άργιλο απο παραλία της Ζακύνθου και ακόμα βάζω.... αν είναι τόσο ακριβός τώρα πια πρέπει να βρω τρόπο να βάλω πολύ φθηνό άργιλο στο σαίτ μου (www.e-omorfiamou.gr/) όπως έκανα και με τις κεραλοιφές για τα εγκαύματα... Ευχαριστώ πολύ μου δώσατε ιδέα.. Φιλάκια.... Αν μπείτε στο site μου θέλω τη γνώμη σας!!!!