Σελίδες

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Ενα ακόμη αντιηλακό που λάτρεψα να φοράω στην κορμάρα μου φέτος το καλοκαίρι και υπόσχομαι να το αγοράσω και πάλι






Ενα ακόμη αντιηλιακό που λάτρεψα να χρησιμοποιώ από το πρόσωπο έως και το μπούστο παρακαλώ αλλά και στα χέρια μου λόγω της φωτοευαισθησίας και φωτοαλλεργίας που έχω ...οφ ..παίδεμα αυτό πολυ ..
είναι και της εταιρείας Roc.
Εννοείται 50άρι ..
που τι σημαίνει ο δείκτης προστασίας που συνεχώς διαβάζετε σε άρθρα και περιοδικά;
Με απλά λόγια ... 50 δπ σημαίνει πως κάθομαι στον ήλιο άφοβα έχοντας " φορέσει " το αντιηλιακό μου για 50  λεπτά της ώρας . ΤΟ 30άρι αντιηλιακό θα με προστατέψει για 30  λεπτά και πάει λέγοντας ...
Για αυτό τσιρίζουν όλοι οι δερματολόγοι ..να χρησιμοποιείτε τις πρώτες μέρες αλλά και συνέχεια πια  λόγω της επικινδυνότητας του ήλιου - βλέπε μελλοντικά καρκίνο του δέρματος- να προστατεύετε το δέρμα σας με υψηλό δείκτη προστασίας.

Δεν φωνάζουν για κανέναν άλλο λόγο κορίτσια ..άλλωστε τους δερματολόγους τους συμφέρει να έχουν μελλοντικούς πελάτες ...λόγω υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο χωρίς προστασία. 
Και με ότι είδα και φέτος ...γεμάτα θα είναι τα ιατρεία των δερματολόγων τον χειμώνα και αυτόν και για πολλούς ακόμη ...


Για τιμή και ποιότητα και καθόλου εκπτώσεις σε ότι αφορά τα καλά δερμοκαλλυντικά μίλησα εκτενώς σε αυτό το άρθρο μου 
http://foteiniliakadamou.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html 
για να μην λέω τα ίδια με ένα απλό κλικ  θα διαβάσετε το σκεπτικό μου . 

Το βασικότερο είναι να προσέχετε ώρες και μέρες και δείκτη προστασίας του αντιηλιακού σας.

Ρωτήστε όποιον γιατρό θέλετε για τις βλάβες που μπορεί να σας προκαλέσει η ατελείωτη ηλιοθεραπεία καλυμένες μόνο με τύπου oil ή το χειρότερο βαζελίνη....
Αν δεν πιστεύετε το λιακαδάκι μιλήστε με ειδικούς και δείτε μέσω google φωτογραφίες καρκίνου του δέρματος και μόνες σας...εγώ δεν θα το κάνω .
Μεγάλα παιδιά είμαστε πια και φουλ στην ενημέρωση .


Αν σας αρέσει και αυτή η πολυλογία μου απλά ...
διαδώστε το ! κοινοποιήσε το! κοπιάρισε το ! αρκεί να μην ξεχάσεις να πεις πως το είδες και το διάβασες στο λιακαδάκι blog.



1 σχόλιο:

Beautyandthefoodbeast είπε...

den exw dokimasei pote antiliako Roc...auto fainetai polu polu endiaferon!elpizw na min to exw ksexasei mexri tou xronou! :D :D