Σελίδες

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Καλημέρα Αύγουστε








Ήρθε και ο Αύγουστος, χαρά που κάνουν όλοι, ξαφνικά χαμόγελα φωνές τραγούδια...ρε παιδιά πάμε καλά??Δεν είναι ο Αύγουστος ο παλιός ο γνωστός, ο μήνας των διακοπών, ο μήνας της ξενοιασιάς...Είναι ο Αύγουστος ο μήνας τον φορολογικών δηλώσεων, των πληρωμών σε ΔΕΚΟ, ο μήνας που δεν πήραμε επίδομα καλοκαιριού, ο μήνας που δεν θα πάμε διακοπές. Και ξαφνικά σοκ, βαθιές ανάσες και μετά κενό...ναι σου λέω...είναι ο μήνας που δεν θα πάμε διακοπές..καλά διάβασες.Σε παρακαλώ τώρα αμέσως προσγειώσου, αναλογήσου τα έξοδα του μήνα, τα έξοδα του επόμενου μήνα και γενικά να αναπνέεις νιώθωντας την θηλιά να μικραίνει γύρω από το λαιμό σου. Και εκεί που δεν μπορείς να πάρεις ανάσα και είσαι χάλια και λες δεν μπορεί ζω ένα όνειρο ένα ψέμα...έρχετε το τελευταίο χτύπημα κάτω από τη ζώνη.Όλοι γύρω σου , σου μιλάνε για διακοπές! Για εξοχικά, για ταξίδια, για κρουαζιέρες και δεν ξέρω και εγώ για τί άλλο. Δεν γίνετε κάποιος μου κάνει πλάκα. Λοιπόν σοβαρευτείτε ανασκουμπωθείτε και παρακαλώ πολύ προσγειωθείτε σας λέω αλλιώς ο Σεπτέμβριος θα μας βρει με πολλά κλάματα, με πολλά δράματα, με πολλές δυσκολίες και πάρα πολλά έξοδα. Εγώ σας προειδοποίησα πάντως.
Σας φιλώ καλή συνέχεια

αφιερώμενο σε όλους μας σε μας ναι που και πάλι θα απολαύσουμε έναν αύγουστο,καθώς και όλο το καλοκαίρι μας στην πόλη μας την Αθήνα! φιλιά θα δώσω και εγώ με την σειρά  μου ως Φαίη Βλάση ή αλλιώς λιακάδα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: