Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι δυσκολεύει συνήθως ένα δυσλεξικό μαθητή στα μαθηματικά;

Τι δυσκολεύει συνήθως ένα δυσλεξικό μαθητή στα μαθηματικά;

- Διαβάζει λάθος τις οδηγίες της άσκησης ή του προβλήματος, οπότε η λύση είναι ανέφικτη.

- Διαβάζει και γράφει ανάποδα τους αριθμούς . π.χ. 24 αντί 42, 6 αντί 9, ε αντί 3, 7 αντί 1.

- Λανθασμένη ανάγνωση των συμβόλων π.χ. + αντί χ, + αντί -

- Δυσκολίες στο μέτρημα και στην προπαίδεια - αυτό μπορεί να οφείλεται σε γενικότερες δυσκολίες στην έννοια της διαδοχής.


- Η αδύναμη βραχυπρόθεσμη μνήμη δεν βοηθά καθόλου στην επίλυση πράξεων με το μυαλό. Συνηθισμένο φαινόμενο οι μαθητές με δυσλεξία να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα για να εκτελέσουν αριθμητικές πράξεις, ακόμα και σε μεγάλη ηλικία.

- Για να λυθεί ένα μαθηματικό πρόβλημα χρειάζεται η ικανότητα της παράπλευρης σκέψης- κάτι που συχνά λείπει από τον δυσλεξικό μαθητή. 

- Η κακή αντίληψη του χώρου προκαλεί δυσκολίες στη γεωμετρία και τριγωνομετρία.

- Η κακή αντίληψη του χρόνου προκαλεί δυσκολία στην εκμάθηση της ώρας.

- Δεν μπορούν να εξηγήσουν τον τρόπο λύσης που βρίσκουν. 



Τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω ένα παιδί στα μαθηματικά; Δίνω μερικές από τις πολλές ιδέες που υπάρχουν!

- To κυριότερο είναι τα μαθηματικά να γίνουν κατανοητά! Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να χρησιμοποιούνται αντικείμενα. π.χ. το παιδί θα μάθει να μετρά και να κάνει πράξεις πιο εύκολα αν χρησιμοποιούνται κύβοι, άβακας, παιχνίδια. 

- Για τις μονάδες μέτρησης αφήνουμε τα χαρτιά και τα βιβλία και παίρνουμε μέτρο και χάρακα και μετράμε διαστάσεις και αντικείμενα. Το ίδιο κάνουμε όταν διδάσκουμε τις μονάδες όγκου- πάμε στην κουζίνα και ζυγίζουμε, υπολογίζουμε, συγκρίνουμε. 

- Για να εξηγήσουμε τη διαίρεση, κάνουμε παραδείγματα μοιράσματος με μπισκότα, καραμέλες και ότι άλλο έχετε!

- Για να εξηγήσουμε τα κλάσματα, κόβουμε χαρτιά, κέικ, σοκολάτα κ.λ.π!

- Για να γίνει αυτοματοποίηση της πρόσθεσης, πρώτα διδάσκουμε τα ζευγάρια των όμοιων αριθμών. Δηλαδή 2+2, +, 4+4 κ.λ.π 

- Δείχνουμε όλα τα ζευγάρια αριθμών που μας δίνουν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. π.χ. όλα τα ζευγάρια που μας κάνουν 5: 1+4, 2+3, 3+2, 4+1, 0+5

- Αν το μυαλό του παιδιού "κολλήσει" δεν έχει νόημα να επιμένουμε μία ώρα να βρει τη λύση, γιατί πολύ απλά δεν το θα τη βρει, θα απογοητευτεί και θα κουραστεί.

- Αν ένα παιδί απαντά σωστά αλλά με κάπως "ανορθόδοξο" τρόπο, δεν προσπαθούμε να του αλλάξουμε τρόπο σκέψης!  
διαδώστε το ! αγαπήστε το ! ενημερώστε στο χρονολόγιο σας ή στο δικό ιστιολόγιο κι tweet λογαριασμό για το υπέροχο αυτό ιστιολόγιο ! 


 θα το ξαναπώ λοιπόν .
διαδώστε το ! αγαπήστε το ! ενημερώστε στο χρονολόγιο σας ή στο δικό ιστιολόγιο κι tweet λογαριασμό για το υπέροχο αυτό ιστιολόγιο ! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ήθη και έθιμα για το σαραντάρισμα ενός μωρού από τις super moms

Η γιαγι ά  μου ε ί ναι πρεβεζ ά να,,,,λοιπ ό ν,,τη τ ρί τη μ έ ρα έ φτιαξε χαλβ ά σιμιγδαλ έ νιο, κ έ ρασε ό λο τον κ ό σμο και κανονικ ά β ά ζεις και έ να κομμ ά τι στη κο ύ νια του μωρο ύ  (τοτε γενναγανε σπιτια τους ) γιατ ί  έ ρχονται οι μο ί ρες να μοιρ ώ σουν το παιδ ί ..... και πρ έ πει να τις φιλ έ ψουμε .... το κ ά ναμε και στα δυο μου παιδι ά....έ τσι για τ ο  τυπικ ό .... το θ εώρησα  πολ ύ  γλυκ ό .....  στα μέρη της μακεδονίας μια άλλη μαμά μας λέει το παρακάτω ... πας   σε τρια σπ ί τια και δ ί νουν στο μωρ ό βαμβ ά κι  για να γερ ά σει κ να βγ ά λει ά σπρα μαλλι ά , α υγό , δεν ξ έ ρω γιατ ί  και ζ ά χαρ η  για να ε ί ναι γλυκι ά η ζω ή  του. το αυγό καθ ώς μας λέει μια μαμά ακόμη είναι για να είναι καρπετό το πα ιδί και δίνουν και ένα νόμ ισμα για να είναι σιδερένιο εν ώ συμπληρώνουν το κουμπαρά του νεογέννητου για τα πρώτα του έξ οδα . εν ώ μ ί α άλλη μαμά θεσσαλονικιά συμπληρ ώνει όσο αφορά το σαρ άντισμα του βρέφους !όσο αφορά

Πώς να εκπαιδεύσετε το κουνελάκι σας να μη λερώνει παντού;

Τα κουνελάκια χρησιμοποιούν πάντα μια γωνία στο σπιτάκι ή το κλουβάκι τους για να κάνουν την ανάγκη τους και αυτό διευκολύνει πολύ την εκπαίδευσή τους για το πού θα λερώσουν. Ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να αφήσετε το κουνελάκι σας να τρέχει ελεύθερο μέσα στο σπίτι, καλό θα ήταν να μάθει να λερώνει ένα μέρος του κλουβιού και όχι ολόκληρο, θα σας γλιτώσει από επιπλέον δουλειά. Τα μεγαλύτερα σε ηλικία κουνέλια και αυτά που έχουν στειρωθεί είναι πολύ ευκολότερο να εκπαιδευτούν, ωστόσο και ένα μικρό σε ηλικία κουνελάκι μπορεί να εκπαιδευτεί να χρησιμοποιεί ένα μόνο μέρος. Αν έχετε περισσότερα από ένα κουνελάκια, αλλά το ένα από αυτά είναι εκπαιδευμένο, θα φροντίσει εκείνο να εκπαιδεύσει και τα υπόλοιπα. Κουνέλια που δεν έχουν στειρωθεί μπορεί να σας προκαλέσουν προβλήματα, μιας και θέλουν να οριοθετούν την περιοχή τους με τα ούρα τους. Εκπαιδεύστε το να λερώνει σε ένα δοχείο, αρκετά μεγάλο ώστε να χωράει το κουνελάκι σας ολόκληρο μέσα και να είναι άνετο. Ιδανικό μέγεθος εί

Διαγωνισμός Πρώτος του Ιούλη ! Λάβετε Μέρος !

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=329445657187179&set=a.329445627187182.1073741834.183616521770094&type=1&theater Ακολουθήστε όλα τα βήματα σωστά !!! Αφήστε κάτω εδώ στο post αυτό τό μήνυμα σας πως έχετε ακολουθήσει όλα τα βήματα σωστά!!!! Αφήστε το όνομα σας το προφίλ σας στο Facebook και το email αφού έχετε γίνει fan του Blog και έχετε ακολουθήσει κ τις 4 σελίδες των Handmade by Foteini Liakada moy  την UnderOutlet την Like Linguages και τις Chicates!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!