Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Στα πάντα μαζί και στα δύσκολα και στα εύκολα

Αυτό είναι το γράμμα της Λένας στον άντρα της…
Είναι ένα γράμμα που εκφράζει τις περισσότερες…

Σήμερα έχουν την επέτειο τους!

Να ζήσετε!

Πάντα μου ήταν πιο εύκολο να γράψω πάρα να πω!

Αν και δε θα το διαβάζεις (Υποθέτω!)Ήθελα να ξέρεις πως σε αγαπώ πολύ.

Το έξω μου το τελευταίο διάστημα μπορεί να σου φωνάζει το αντίθετο,το μέσα μου όμως φωνάζει απεγνωσμένα σε αγαπώ,στάσου πλάι μου.

Ειναι αντίδραση όλο αυτό δεν το καταλαβαίνεις;

Εκεί που σου φωνάζω, βουτά με και αγκάλιασε με!

Μέσα μου είμαι σα παιδί.

Σε έχω ανάγκη τώρα όσο ποτέ…
Όχι δεν σταμάτησα να σε αγαπώ.

Σε αγαπώ πιο πολύ από πότε για αυτό είμαι έτσι.
Θα μου πεις εσυ ότι αυτό είναι τρελό, γιατί το κάνω. Γιατί αυτή είμαι.

Γιατί όταν χρειάζομαι αγάπη και φροντίδα δεν το λέω περιμένω απο εσένα να το καταλάβεις.

Και όταν εσύ κάποια πράγματα τα έχεις δεδομένα, εγώ κλείνομαι και δείχνω ότι δε σε χρειαζομαι πια, δείχνω ότι τα μπορώ όλα μόνη μου, δείχνω ότι μπορεί και να μη σε αγαπάω πια.

Κάνε με να νιώσω σα κοριτσάκι.κοριτσάκι είμαι μέσα μου και παλεύω ακόμη, όπως παλεύεις και συ με τα δικά σου τέρατα.

Κλαιω τωρα…Γιατι σαν και σημερα ενωσαμε τη ζωη μας.

Γιατι είπαμε στα πάντα θα είμαστε μαζί.Στα δύσκολα και στα εύκολα.

Θα σου αφιερώσω το τραγούδι του γάμου μας και θα πάρω κουράγιο να συνεχίσω τα χαμόγελα ευτυχίας που είναι χαραγμένα στα πρόσωπα μας.
Συνέχισε να με κάνεις να γελαω …εκτός απο το παιδί μόνο εσύ έχεις αυτό το ταλέντο .

Να με κάνεις να ΓΕΛΑΩ!

Σε αγαπώ

Λένα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

sygkinh8hka pana8ema se!!!