Σελίδες

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ο μύθος της δωρεάν παιδείας μύθοι και πραγματικότητα

Κοιτάω η δόλια η απόφοιτη ενός πτωχού πλην τίμιου λυκείου .. να δω τι σκατά μπορώ να σπουδάσω όχι για να βρω θέση πτυχιούχου στο δημόσιο - δεν διαθέτω βύσμα για καθαρίστρια καν πως θα βρω για κάτι σε πτυχίο - στο πανεπστήμιο Αιγαίου! Ανοιίγω σύνδεσμο ωραίο κειμενάκι ευχαριστώντας σε για τις επιλογές τις υπέροχες που μπορείς να κάνεις μπλα μπλα μπλα ...Εντάξει μεγάλε με έχεις πείσει .Πάω στο κυρίως θέμα μας τμήματα και ...τι ανακαλύπτω η ξανθιά ύπαρξη ; εεε;
Προσέξτε για εξ' αποστάσεως μαθήματα που σημαίνει πως δεν θα πατήσω ποτέ το ποδαράκι μου το όμορφο και το ψηλό στις αίθουσες τους,.δεν θα ξοδέψω το δικό τους ηλεκτρικό ρεύμα δεν θα τους χαλάσω χαρτί τουαλέτας κλπ κλπ δεν θα κάνω γκραφίτι στους τοίχους της σχολή μου ούτε θα βανδαλίσω το αμιφθέατρο μου !
Αισχος βέβαια αλλά έχω καλή ανατροφή από το σχολείο μου και το σπίτι μου !
Διαχείριση προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς εφήβων 450 ευρώ
Διαχείριση προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς στη σχολική τάξη 900 ευρω
Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο 450 ευρώ ....
και πάει λέγοντας ....το αστείο το μεγάλο είναι η δήθεν έκπτωση του 10 τοις εκατό αν τα σκάσεις προκαταβολικά και αν είσαι άνεργος 15 τοις εκατό χωρίς να τους νοιάζει αν τυχόν είσαι άνεργος με εισοδήματα κάτων των 100 ευρώ το μήνα!
αι στο διάολο λοιπόν στο τέλος θα με 
κάνετε αναρχοκουμμούνι !σε ποια δωρεάν παιδεία αναφέρεστε για να μάθω από την αρχή το δωρεάν;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=495865893823145&set=a.301312243278512.71461.100001992167771&typ

Δεν υπάρχουν σχόλια: