Σελίδες

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Η δημιουργία στο κόσμημα στα καλύτερα του

https://www.facebook.com/marixri/timeline
  
1. Πόσο καιρό  ασχολείστε και πως ξεκίνησε  αυτή η δημιουργική απασχόληση 

2. Τι ύφος έχουν συνήθως οι δημιουργίες σας 

3. Από  που εμπνέεστε 

4. Που απευθύνονται οι δημιουργίες σας 

5. Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον 

6. Πειτε μας λίγα λόγια για τα χειροποίητα κοσμήματα σας και τις δημιουργίες σας

1.Ασχολούμαι 3 χρόνια. Ξεκινήσα όταν ήμουν έγκυος στο δεύτερο παιδάκι μου. Αρχισα να ασχολούμαι με τον πολυμερικό πηλό γιατί το είδα από μια φίλη μου και σκέφτηκα : "γιατί όχι  και εγώ ;"Αργότερα πιο ενεργά με άλλα υλικά για χειροποίητο κόσμημα . Έτσι δημιουργήθηκε η σελίδα μου στο Facebook " maria's creations-maria papachristopoulou "  πριν δυόμισι χρονια για να μοιραστώ τις δημιουργίες μου με τον καθένα σας .


2.Θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερη η δουλειά μου . Χρησιμοποιώ και δουλεύω πολλά υλικά , τα οποία προσπαθώ να τα συνδυάζω μεταξύ τους.

3.Από την φαντασία μου , δηλαδή ότι κάνει κάθε χειροτέχνης καλλιτένχης δημιουργός . Βέβαια μεγάλη έμπνευση είναι τα παιδιά μου. Αλλά και όταν θα κοιμηθώ η σκέψη μου τρέχει και σκέφτομαι τι θα μπορύσα να κάνω με το κάθε υλικό, πως θα μπορούσα να το αναδείξω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που θα αναδείξει την μοναδική ομορφιά του .Βέβαια την επόμενη μέρα θα ξεκινήσω να το φτιάχνω όπως το σκέφτηκα και πάντα θα κάνω αλλαγές την ώρα της δημιουργίας . Μικροί βοηθοί έμπνευσης όπως είπα και παραπάνω είναι τα αγόρια μου.

4.Δεν απευθύνομαι σε κάποια συγκεκριμένη ηλικία . Το γούστο είναι υποκειμενικό άλλωστε.


5.Έμπνευση για να δημιουργώ και το δικό μου μαγαζί στο μέλλον.

 6.Το κόσμημα μου είναι κομμάτια που δεν σε δεσμεύουν μπορείς να τα βάλεις οποιαδήποτε στιγμή της μέρας με το ανάλογο ντύσιμο. Λατρεύω την διακόσμηση σαγιονάρας . Είναι απίστευο το πως μπορείς να στολίσεις ένα ζευγάρι μπαλαρίνες ή σανδάλια δερμάτινα και έτσι να τα μεταμορφώσεις σε κάτι μοναδικό για κάθε πελάτισα σου που έτσι και αλλιώς είναι μοναδική και ξεχωριστή .

https://www.facebook.com/marixri/timeline 
































 



 





 



 




 






 


 



 



 



 



 





 







 



 






 




 





 



 


 


 





 





 



 













Δεν υπάρχουν σχόλια: