Σελίδες

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Οταν το πάθος για το κόσμημα βρίσκει τον κατάλληλο άνθρωπο τότε μιλάμε για μικρά αριστουργήματα


Θέλω να κάνω μια μικρή εισαγωγή πριν σας αφήσω να γνωρίσετε ίσως έναν από τους πιο ταλαντούχους δημιουργούς κοσμημάτων . 
Είναι γνωστό το πάθος μου για κάθε τι που είναι πραγματικά χειροποίητο. Τι εννοώ με αυτό ;
Μα αυτό που  λέει ακριβώς η λέξη. Παίρνω τα υλικά στην αρχική  τους μορφή και με τα χέρια μου με τα εργαλεία μου τους δίνω μορφή ," τα χειροτεχνώ " και γίνονται μικρά έργα τέχνης.
Μόνο ως μικρά έργα τέχνης θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω .Κάτι άλλο λιγότερο θα τα αδικούσε αλλά  θα αφήσω τις φωτογραφίες που με μεγάλη δυσκολία διάλεξα _ γιατί όλες είναι πίνακες τέχνης_ να σας πουν τα υπόλοιπα ... 



1. Πόσο καιρό ασχολείστε και πως ξεκίνησε αυτή η δημιουργική απασχόληση 
3. Από που εμπνέεστε
2. Τι ύφος έχουν συνήθως οι δημιουργίες σας 
4. Που απευθύνονται οι δημιουργίες σας 
5. Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον 
6. Πείτε μας λίγα λόγια για τα χειροποίητα κοσμήματα σας και τις δημιουργίες σας

















1.Το 1975 οι γονείς μου ανοίγουν το κατάστημα γιούσουρι στην Θεσσαλονίκη. Eγώ μεγαλώνοντας σε ένα περιβάλλον με πέτρες και πολύτιμα μέταλλα δεν μπορώ να φανταστώ ένα μέλλον μακριά από αυτά και έτσι σπουδάζω σε σχολή κοσμήματος αφού έχω πρώτα πάρει τις πρώτες μου γνώσεις από τον αυτοδίδακτο πατέρα μου. Από το 1999 λοιπόν μετά την σχολή ξεκινάω και επίσημα την ενασχόληση μου με τα κοινά του εργαστηρίου μας και του μαγαζιού.

3.Η έμπνευση μπορεί να σου έρθει από οπουδήποτε, όταν έχεις μεγαλώσει σε ένα τέτοιο περιβάλλον το κάθε τι που βλέπεις, σχήμα, φόρμα, υφή το μεταφράζεις σε κοσμήματα άρα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης.

2. Συνήθως προτιμάω τις γεωμετρικές απλές καθαρές γραμμές εμπνευσμένες από την γεωμετρική εποχή με τραχιές επιφάνειες, άλλες φορές παίζω με τις κλωστές και τα και το ασήμι δίνοντας ένα ποιο ανέμελο και καλοκαιρινό ύφος.

4.Σήμερα η αγορά κατακλύζεται από κοσμήματα τα οποία είναι βιομηχανοποιημένα. Τα κοσμήματα μου απευθύνονται στην γυναίκα που θέλει να ξεφύγει από τα συνηθισμένα και να είναι μοναδική.

5. Αυτό που θα ήθελα τα επόμενα χρόνια είναι να επεκτείνω την επιχείρηση σε περισσότερες χώρες του εξωτερικού. Το Ελληνικό κόσμημα είναι ξεχωριστό σε ύφος και στυλ για αυτό προσπαθώ να αναδείξω την Ελληνική Δημιουργία στον κόσμο.

6. Σχεδιάζω κι κατασκευάζω κοσμήματα από ασήμι, χρυσό, πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους με γνώμονα το προσωπικό μου στυλ μέσα σε ένα σύγχρονο εργαστήριο. Τα χειροποίητα κοσμήματα μου βρίσκονται σε επιλεγμένα καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Αμερική.



Λιακαδάκι 
για τις αγορές σου και για να διαλέξεις αυτό που ακριβώς ταιριάζει σε σένα 
https://www.facebook.com/giousouri.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: