Σελίδες

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ξετυλίγοντας ένα δώρο από την λατρεμένη φίλη σελίδα New Kid In Town

Με την φίλη Μαρία έχουμε συνεργαστεί σε 2 υπέροχους διαγωνισμούς και αυτό που μου κέντρισε αμέσως την προσοχή είναι το ταλέντο και το μεράκι που έχουν τα δημιουγήματα της ..
δεν θα πολυλογήσω καθόλου ....θα αφήσω τις φωτογραφίες να μιλήσουν  . ναι είναι όλο χειροποίητο .με πολυμερικό πηλό ..
1000 ευχαριστώ δεν φτάνουν είναι πανέμορφο . με συγκίνησες γιατί είναι δικό μου δώρο και το έχω αγαπήσει πολύ πολύ  μακάρι να πάω σε δικό μου σπίτι γρήγορα και να το βάλω μπροστά μπροστά στην είσοδο του σπιτιού μου . για τις δικές παραγγελίες γιατί μπορεί να γίνει ίδιο και πολλά ακόμη σχέδια θα βρείτε στην σελίδα της 
https://www.facebook.com/pages/New-kid-in-town/361632720606078?fref=ts









Δεν υπάρχουν σχόλια: