Σελίδες

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Μικρά Μυστικά Ομορφιάς ανοίξαμε το παλιό βιβλίο της ομορφιάς της γιαγιάς μας από την Σμύρνη....



Διαβάζεις διαβάσεις χιλιάδες άρθρα κάθε μέρα για την ομορφιά και την περιποίηση της επιδερμίδας σου τόσο στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα . 

Θέλω για 5 λεπτά μόνο να διαβάσεις το μικρό μυστικό της γιαγιάς μου από την σμύρνη ναι ναι σμυρνιά ήταν .

Το μυστικό του προσώπου δεν είναι ούτε στο μακιγιάζ ούτε στα υπόλοιπα φτασίδια ρουζ κραγίον μασκάρα που χρησιμοποιείς .

Τίποτα δεν θα αναδείξει την ομορφιά σου αν δεν έχεις μια όμορφη περιποιημένη καθαρή και φροντισμένη επιδερμίδα .


Τι σημαίνει αυτό; Πως θα πρέπει να καθαρίζεις να ενυδατώνεις με σωστές κρέμες και ορούς ομορφιάς - τα γνώστα serum - να προσέχεις την απολέπιση κ την συχνότητα του δέρματος σου και να φροντίζεις την περιοχή των ματιών σου .


 Ελάχιστες συνάδερφοι μπλόγκερ ασχολούνται με το θέμα αυτό και ρίχνουν βάρος μόνο στο μακιγιάζ. Ναι καλό και συμφωνώ περι τα του μακιγιαζ για να μην θυμίζεις τον βασιλιά καρνάβαλο ...αλλά χωρίς καθαρή ενυδατωμένη και φροντισμένη επιδερμίδα μόνο .... χτισίματα κάνεις στ προσωπάκι σου . 


Ξανασκέψου το και δώσε βάρος και σε προιόντα ανάλογης φροντίδας και περιοποίησης.
Θα προσπαθήσω με τα ελάχιστα οκονομικά μου μέσα - διότι ότι άρθρο διαβάσεις σε |review( τι όρος και αυτός - πασπαρτού ) είναι των προιόντων που αγοράσω εγώ και ίσως κάποια που μου έκαναν δώρο η αδερφή μου και μια δυο φίλες μου .


 Να σου πω πως είμαι πια πάνω απο 30something οπότε χρησιμοποιώ τα ανάλογα προιόντα ,

Δεν θα μπορέσω να σου πω από χρήση προσωπική για προιόντα πχ για λιπαρές ή ακμιακές επιδερμίδες αλλά επειδή κάποτε υπήρξα και εγώ με ακμή θα σου πω ότι καλύτερο μπορώ 


Σε γλυκοφιλώ 
Η λιακάδα .
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: