Σελίδες

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Oh Yes! Ηρθε η άνοιξη για τα καλά και μας κατσικώθηκε!

Σας το είχα υποσχεθεί πως θα ...επιστρέψω . 
Μου πήρε λίγο χρόνο , γυναίκα είμαι με τα κυκλοθυμικά μου και τα ανεβακατεβάσματα μου τα ψυχολογικά .
Τόσο πολλά που άνετε σε άλλη ζωή θα ξαναγεννηθώ ως ανελκυστήρας σε πολυκατάστημα.
Η ζωή είναι όμορφη τελικά η άτιμη αν και μας παιδεύει. 
Αυτό είπα και εγώ στον εαυτό μου :  "  Αλεξ , Σύνελθε κορίτσι μου !!!"
Πήρα τον καλό μου αλά μπρατσέτο και τον σκύλο μου και βολτάραμε όλα τα σαββατοκύριακα μέχρι και τα σήμερα που σας γράφω.
Είτε είχε λίγο κρύο είτε όχι , εμείς δρόμους πήραμε , δρόμους αφήσαμε. 
Γυρίσαμε όλη την πόλη!  Χαμογελάσαμε! Αναπνεύσαμε! Περπατήσαμε! 
Ζήσαμε! ναι ! 
Αυτό κάναμε Λιακάδες μου , ας μου επιτρέψει η Φαίη να σας πω πια και εγώ με το όνομα μας , Λιακάδες! 
Ναι  ήρθε η άνοιξη επίσημα αλλά αφήστε την να μπει κυριολεκτικά στην ζωή σας!
Οκ ! Το ξέρω ! Λεφτά δεν θα κάνουμε ! Αλλά η ζωή μας είναι εκεί έξω ! Με χρώματα και βόλτες και χαμόγελα και αγκαλιές!!!
Δεν χρειάζεται να μεταναστεύσετε για να πάτε μια βόλτα! 
Τηλεφωνείστε στην καλή σας φίλη , αδερφή πεθερά ακόμη ω ναι ! μπορεί να είνα μια άγια γυναίκα! τηλεφωνήστε σε αυτόν που σκέφτεστε και δεν του το έχετε πει ακόμη. Πηγαίνετε μια βόλτα , κοντά στην θάλασσα ή στο αγαπημένο σας μέρος της πόλης σας! ΝΑΙ να του το πείτε! 
Πωωω με " έπιασε" την γυναίκα η άνοιξη για τα καλά!

Οπως σας είπα και στην αρχή μας πέρσυ , με λένε Αλεξ και είμαι καλά!


Να αγαπάτε τον εαυτό σας ! Λιακάδες !!
Θα τα πούμε την άλλη εβδομάδα!!




υγ.
να πηγαίνετε βόλτες!













Δεν υπάρχουν σχόλια: