Σελίδες

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Πατρικές συμβουλές .ιστορία bartending 4



Στο μαγαζί είχε κλείσει το barcelor party  ο κολλητός μου.Χατήρια δεν χαλάω και απλά βάλτε την φαντασία σας να σας ελεύθερη .
Κάποια στιγμή έρχεται προς το μέρος μου και μου ζήτα σκέτο το ουίσκι του .Με ανησύχησε .Είχα δίκιο.
"Αδερφέ άκου να δεις και δες να ακούσεις ιστορία . Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται.Και εγώ φημίζομαι ,αετόπουλο.
Έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να παντρευτώ ,το ξέρεις καλά αδερφέ μου και φίλε μου.Για αυτό και στοχεύω σε συγκεκριμένο κομμάτι του γυναικείου πληθυσμού. Μικρές με μάξιμουμ το 25 βία το 27 και κανένας κίνδυνος δέσμευσης.Γιατί είναι γνωστό πως με μία πιτσιρίκα είσαι καλυμμένος ,δεν κινδυνεύεις να δεθείς, με πιάνεις? Βόλτες μαζί, σινεμά ,βραδυνές βόλτες , μικρές αποδράσεις τα σαββατοκύριακα, light κουβεντούλα χωρίς να χρειάζονται αναλύσεις επί αναλύσεων, αναίμακτος συναισθηματισμός δηλαδή . Σε προσέχει και εκείνη και υπάρχει γενικά αυτός ο γλυκός ενθουσιασμός , το αλατοπίπερο της ζωής . Και θα στο ξαναπώ φίλε μου ,αδερφέ μου για αυτό δεν έβγαινα με μεγαλύτερη των 30 γιατί νομίζαμε πως θα ερωτευτούμε και θα μας αφήσει.Και η ζωή συνεχίζεται .Και γνωρίζω την μέλλουσα γυναίκα μου ,ετών 24.Την καμαρώνεις πάνω στο τραπέζι ,χάρμα ,όνειρο, μια θεά. 
Και τι μαθαίνω προχθές ? πρόσεξες βέβαια πως έχει ήδη έχουν γίνει όλες οι ετοιμασίες.Το έξυπνο πουλί θα πάει επί ξύλου κρεμάμενο αύριο .Ωχχχχχχχχχ. Αααα τι έλεγα ? χμ τι μου λέει η μικρή : ότι με παντρεύεται όχι γιατί με αγαπά με νοιάζεται κλπ κλπ κλπ...όχι βέβαια έμεινε έγκυος επίτηδες για να εξασφαλιστεί οικονομικά.!!!Πληρούσα τις σωστές προδιαγραφές και ήμουν εύκολος στόχος.Κατάλαβες φίλε και αδερφέ .?? Ο άντρας όμως μου έμαθε ο πατέρας μου τιμά τα παντελόνια που φορά" το ξαναγέμισα και ήπια και εγώ διπλό σκέτο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: