Σελίδες

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

μόλις χώρισα γιατρέ μου δεν είμαι καθόλου καλά .ιστορία bartending 3



Τα 7 στάδια της απώλειας

1.ΣΟΚ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ



2. ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΗ



3. ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ



4. ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΞΙΑ



5. ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ


6. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ

7. ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ 



Κάπως ξεκίνησε ένα ακόμη βράδυ μου στο μαγαζί.Η 

τύπισα .γοητευτική γυναίκα θα 

μπορούσα να πω,κάθισε παρήγγειλε CutySark με 3 

πάγους. Το postit  το 

κρατούσε αρκετή ώρα καθώς κάπνιζε το ένα μετά το 

άλλο και το ποτήρι γέμιζε.

Σκέφτηκα για θηλυκό έχει γερό στομάχι και 

οργανισμό,γιατί οι περισσότερες πέφτουν κυριολεκτικά 

κάτω από την καρέκλα στο τρίτο.

" Καλέ μου μπάρμαν δεν πίστευα ποτέ ,ειλικρινά με το 

χέρι στην καρδιά και στο τσιγάρο που κρατώ ότι θα 

πιάσω τον πάτο του βαρελιού. Είναι της μοδός στην 

χώρα μας ο πάτος ,το βαρέλι και οι προσπάθειες.Είπα 

και εγώ ας είμαι πακετάκι μαζί με την εθνική 

κατάθλιψη ,εθνική απώλεια,εθνική μιζέρια κλπ κλπ 

κλπ....". Το πρόβλημα μου είναι πως έχω διανύσει με 

επιτυχία σε παρελθόντα χρόνο όλα τα στάδια και έχω 

σταθεί στα πόδια μου.Αλλά μια τέτοια διαδικασία σε 

τρώει σιγά σιγά και δεν το συνειδητοποιείς.Το 

καταλαβαίνεις όταν δεν έχεις άλλα αποθέματα .Το 

καταλαβαίνεις όταν το κενό στην ψυχή σου είναι 

εκεί.Κάθε μέρα ,κάθε εβδομάδα , κάθε μήνα ,κάθε 

βράδυ που θα επιστρέψεις από την βόλτα σου ,την 

έξοδο σου ,το κομμωτήριο το γυμναστήριο ,το 

υποτίθεται προχωρώ και χαμογελώ , τελικά είναι εκεί."


Το postit εξακολουθούσε να το έχει στο αριστερό της 

χέρι και το έκανε βόλτες ανάμεσα από τα δάκτυλα του 

χεριού της.Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν 

το κόκκινο χρώμα των νυχιών της.Τι να κάνω είναι 

μερικές λεπτομέρειες που παρατηρώ στις γυναίκες.



" Τώρα θα με ρωτήσεις τι καλό έχει  ο πάτος του 

βαρελιού. Χμ σωστή ερώτηση και απαιτεί και ανάλογη 

απάντηση.Αλλά δεν έχω πια άλλες απαντήσεις.Αυτο 

ήταν που έλιωσε το λογισμικό του εγκεφάλου.Οποιος 

θέλει απαντήσεις ας πάει μαντείο Δελφών καΙ ας 

ανατρέξει σε φλυτζάνια καφέ.Εγώ δεν έχω 

απαντήσεις." 


Που και που της έριχνα μια κλεφτή ματιά.Ωραίο 

γυναικάκι με εκφραστικό πρόσωπο και το βλέμμα της 

...αυτό είναι που με αρέσει .Πήρα το  postit της 

έγραψα το τηλέφωνο μου.Με κοίταξε.Χαμογέλασε.



Πριν φύγει μου έιπε : " δεν νομίζω να αναλύσουμε 

περισσότερο τα περί απαντήσεων και περί βαρελιών." 









Δεν υπάρχουν σχόλια: