Σελίδες

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μαθαίνοντας την ζωή .ιστορία batending 5



Τρίτη και το μαγαζί δεν έχει γεμίσει σήμερα.Ζένια λοιπόν κατάσταση θα επικεντρωθώ σε αυτό που ξέρω να κάνω καλύτερα μετά τα κοκτέιλ , τον καλό ακροατή.Και για καλή μου τύχη,σαν να με άκουσε το σύμπαν,άτιμε Κοέλιο, έρχεται ένας από τους αγαπημένους,ένα από τα παρεάκια μου.
Κερνάω το πρώτο γιατί σίγουρα θα ακολουθήσουν αμοιβαία κεράσματα,ένας άγραφος ιερός νόμος μεταξύ αντρών.
"Περίεργο κατασκεύασμα ο άνθρωπος και άντρας και γυναίκα.Και με τις δύο πρώην συζύγους μου γνωριστήκαμε ,παντρευτήκαμε,κάναμε το παιδί μας,χωρίσαμε και κάναμε ακόμη καλύτερο σεξ μετά το διαζύγιο. Με την πρώτη παντρευτήκαμε πιτσιρίκια και είχε μείνει έγκυος.Τότε υπήρχε φτώχεια αλλά πολλή αγάπη.Πως γίνεται αυτό δεν ξέρω αλλά είναι μαγικό.Μέναμε κυψέλη και είχα δύο δουλειές.Ξεκινούσα από το πρωί με το σαραβαλάκι μου .Η πρώτη δουλειά ήταν σε  πλυντήριο αυτοκινήτων και μετά καπάκι στην δεύτερη.Γυρνούσα σε ένα τόσο μικρό σπίτι σε τετραγωνικά αλλά τόσο μεγάλο από την αγάπη που υπήρχε.Κοιτάζαμε αγκαλιά το φεγγάρι .Ήταν το δικό μας φεγγάρι .Η δική μας στιγμή .Τα πράγματα στο σπίτι ήταν σε αριθμό 3,τρία πιρούνια ,τρία πιάτα,3 ποτήρια,το ένα πάντα σε παιδικό. Κοιμόμασταν αγκαλιά,αχχχχχ αυτή η αγκαλιά σε γεμίζει με ευτυχία και σου αδειάζει κάθε τι αρνητικό.Μετά ήρθε το τέλος.Χωρίσαμε .Ακολουθήσαμε ξεχωριστούς δρόμους αλλά εκείνο το καλοκαίρι δούλευα σε ντίσκο -τότε έτσι ήταν τα μαγαζιά μικρέ.Εκείνη είχε στο νησί με τον καλό της και εγώ είχα γνωρίσει την δεύτερη γυναίκα μου.Αχ ωραίος τύπος μου ήμουν ,μην κοιτάς τώρα που έχουμε περάσει την πέμπτη δεκαετία μας.Χαμός στο μαγαζί από τις γυναίκες και με γυρόφερναν σαν το μέλι οι άτιμες.Και η δεύτερη μέλλουσα γυναίκα ερχόταν για μένα και έβλεπε σκηνικά απίστευτα .Να μου την πέφτουν στην ψύχρα, καταλαβαίνεις .Δεν προκαλούσα ,εξηγούσα ,έλεγα γυναίκες είμαι καπαρωμένος.Το εννοούσα αλλά αυτό μάλλον εξιτάρει περισσότερο.Τι να πω ,γυναίκες παιδί μου ,δεν έχουν οδηγό χρήσης.Και εκείνη έκανε υπομονή.Και μετά συναντιόμουν με την πρώην μου και κάναμε το καλύτερο σεξ της ζωής μας .Και αυτό γινόταν για ολόκληρο το καλοκαίρι .Αλλά κάποια στιγμή δεν καταφέραμε να συναντηθούμε και έτσι,ξαφνικά μας ξανά-τελείωσε.Ετσι αφοσιώθηκα στην δεύτερη γυναίκα της ζωής μου.Και να τονίσω πως όταν είμαι σε σχέση είμαι η προσωποποίηση της μονογαμικότητας.Καμία από τις δύο δεν απατήθηκε κατά την διάρκεια του γάμου .Αντίθετα μετά από 17 χρόνια δεύτερου έγγαμου βίου ,μου τα φόρεσε!!!Υπάρχει μερίδιο ευθύνης και στους δυο.Φρόντιζα με  δύο δουλειές να μην λείψει τίποτα υλικό.Έλειπε το σημαντικότερο ,εγώ από το σπίτι.Εκείνη απαιτούσε και τον χρόνο μου και τα φράγκα.Εξήγησα αν είναι έτσι ,θα πρέπει να σταματήσω την μία εργασία .Δεν γίνεται και τα δύο.Αλλωστε το σπίτ μας ,το φαγητό μας και τα των παιδιών είναι καλυμμένα.Απλά θα περιορίζαμε τα έξτρα .Εγώ ήμουν έτοιμος γιατί είχα μεγαλώσει με το τίποτα .Ο θησαυρός μου είναι η οικογένεια μου.Εκείνη επέμενε.Εμ δύσκολα κόβονται τα μπουκάλια στα μπουζούκια,τα ακριβά ρούχα ,τα καινούρια αυτοκίνητα ,τα λούσα ,οι ακριβές διακοπές,τα ακριβά και μοδάτα ρούχα .Νομίζαμε πως με αυτόν τον τρόπο επιβραβεύαμε και επιβεβαιώναμε ,επισφραγίζαμε την ευτυχία μας.Και συνέχισα να έχω δύο δουλειές και να χάνω εκείνη σιγά σιγά. Μετά ήρθε και η φωτιά του καλοκαιριού του  2007 και εκεί κάηκε το σπίτι μας ,κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Και να μαι πάλι μηδενίζω το κοντέρ μου και συνεχίζω.Τώρα ξέρω πως δεν χρειάζομαι άλλο ταίρι πλην των προδιαγραφών που έχω θέσει στον εαυτό μου .Όχι άλλες εκπτώσεις ,δεν θα κάνω ούτε προσφορά.Και συνεχίζω να στέκομαι στα πόδια μου , με δύο δουλειές πάλι.Ανακάλυψα ξανά τους γιούς μου και περνάω μαζί τους χρόνο ακόμη και μέσα στο σπίτι με επιτραπέζια παιχνίδια και έμαθα να παίζω και playstation. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: