Σελίδες

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Real Rebel Lip Balm , το Πράσινο Κραγιόν, Review & GiveAway

Ένα από τα μέρη του προσώπου μας που αμελούμε άθελα μας είναι τα χείλη μας.
Όταν ήρθε στα χέρια μου το πράσινο κραγιόν Real Rebel Lip Balm ενθουσιάστηκα σαν 5χρονο που παρέλαβε το δώρο του για τα γενέθλια του .Τι είναι αυτό το lip balm και τι προσφέρει και γιατί έχει πράσινο χρώμα και γιατί να το επιλέξεις και γιατί αξίζει να υπάρχει στα προϊόντα φροντίδας και περιποίησης των χειλιών σου ;

Θα το βρεις από την εταιρία dekaz.gr και έχει την εξής μοναδική ιδιότητα.Ενεργεί βάσει της χημείας του σώματος.

Αυτό σημαίνει πως ναι μεν έχει πράσινο χρώμα στην συσκευασία αλλά με την εφαρμογή στα χείλη Λιακάδα θα σου δώσει χρώμα ανάλογα με τον τύπο δέρματος σου.Προσωπικά μου έδωσε ένα απαλό ροζ - το ροζ που έχουν τα κουφέτα - τόσο γλυκό - τόσο αγαπησιάρικο -τόσο όσο χρειάζομαι για κάθε μέρα. 
Να ξέρεις πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ως lip balm όλη μέρα. 

Η ενυδάτωση του θα σε εντυπωσιάσει και σε σχέση με γνωστά προϊόντα αντίστοιχα είναι πολύ ανώτερο.΄Εχει άρωμα ουδέτερο και δεν πρέπει να σε ανησυχεί το πράσινο χρώμα του. Αυτό που πρέπει να μετρήσει στα θετικά του είναι τα συστατικά του : 
έλαιο jojoba 
βούτυρο καριτέ

κερί μέλισσας 
βιταμίνη ε 
δεν έχει τεχνητά αρώματα 
έχει αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού που σημαίνει = αντιοξειδωτική προστατευτική δράση 
εεε τι άλλο να ζητήσει μια λιακάδα για τα χείλη της ;
( τίποτα θα σε προλάβω να σε απαντήσω. έχει όλα τα απαραίτητα το real rebel lip balm )


Είναι τόσο απαλό και ενυδατικό στα χείλη που δεν θα το αποχωριστείς εύκολα. Το φοράω όλη μέρα. Το φοράω πάνω από τα κραγιόν μου για να ενυδατώσει τα χείλη μου.Το έχω μαζί μου συνέχεια όπως δεν ξεχνώ να έχω μαζί μου τα κλειδιά του σπιτιού μου!!!


Δεν θα σου πρότεινα κάτι που δεν έχω δοκιμάσει η ίδια. 
( είμαι αρκετά εκλεκτικός άνθρωπος και η λέξη ποιότητα είναι κάτι που δεν διαπραγματεύομαι και το έχεις καταλάβει)
 Ένα δικό σου Real Rebel Lip Balm θα γίνει δικό σου

Το Giveaway έχει τρία βασικά βήματα συμμετοχής :

1.Like στην σελίδα της dekaz.gr και στην Foteini Liakada Moy

2.Κοινοποίηση της φωτογραφίας του διαγωνισμού 
εδώ 

3.Έξτρα συμμετοχή αν είσαι μέλος στο μπλογκ της Φωτεινής Λιακάδας 


 Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαρτίου 2018
Μία θα είναι η τυχερή που θα παραλάβει το δώρο της από εμένα μέσω Ελτα.
Η τυχερή θα ενημερωθεί με μήνυμα μου στο προφίλ της και θα έχει περιθώριο 2 ημερών να μου στείλει τα στοιχεία της για να παραλάβει το δώρο .Σε περίπτωση που δεν απαντήσει θα γίνει ξανά κλήρωση. 
Καλή επιτυχία σε όλες



Δεν υπάρχουν σχόλια: