Σελίδες

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Κρέμα Ενυδάτωσης LiftActiv Retinol HA της Vichy


 Η Vichy είναι μία από τις πρώτες εταιρίες που δοκίμασα έφηβη ακόμη τα προιόντα της και τα εμπιστεύτηκα. 
Τότε στην εφηβεία μου στην δεκαετία του 80 ακόμη πωλούνταν αποκλειστικά στα φαρμακεία και με την ανάλογη  τότε τίμη φαρμακείου αλλά ήταν και παραμένει μια αξιόλογη για μένα πάντα προσωπικά μιλώ και γράφω  εταιρία .

Η γκάμα και η ποικίλια και οι ανάγκες που καλύτπουν τα προιόντα της είναι ευρεία και ξεκινά από τα ακμικά δέρματα έως και τις αρκετά ώριμες επιδερμίδες . Καλύπτει ανάγκες που έχουν τα ξηρά και ευαίσθητα δέρματα και δίνει έμφαση τόσο σε επιδερμίδες που έχουν τάση να έχουν ακμή αλλά και να έχουν φωτοευαισθησίες και φωτοαλλεργίες και ηλικιακά πχ να είσαι είτε 18 είτε 38 . Δηλαδή με λίγα λόγια είναι μια εταιρεία που καλύπτει αρκετές από τις ανάγκες που έχει μια γυναίκα συνδιάζοντας τύπο επιδερμίδας και ανάγκη.
 Να πω και να ξεκαθαρίσω πως μιλάω και γράφω βάσει της δικής μου επιδερμίδας και των αναγκών μου . 
Δηλαδή μεικτή επιδερμίδα από παιδί έφηβη σχεδον με ευαίσθητο δέρμα δηλαδή κοκκινίζω με το παραμικρό και  με αρκετά μεγάλους πόρους και ...δεν μου έφταναν όλα αυτά ..έχω και τις φωτοαλλεργίες μου δηλαδή ευαισθησία έξτρα σε ήλιο που σημαίνει πως και με συννεφιά φορώ κρέμα με δείκτη προστασίας ή ακόμη και τα Makeup μου έχουν δείκτη προστασίας . ναι η Vichy είναι μια εταιρεία του εμπορίου που με καλύπτει σε πολλές ταυτόχρονες ανάγκες που έχει το δέρμα μου.

Η τιμή ποικίλει πια διότι θα την βρείτε σε πολλά online φαρμακεία και σε καταστήματα πολυκαταστήματα ονόματα δεν λέω  έχουν προσφορές και εκπτώσεις σε τακτά διαστήματα πια .
Υπάρχει περίπτωση να έχει καταργηθεί και να μην την βρείτε εύκολα . Η εταιρεία συνεχώς ανανέωνεται και έχει ξεκινήσει να προωθεί άλλα εξίσου καλά προιόντα σε μορφή serum . 
Τιμή της με την έκπτωση θα την βρείτε στα 25 με 27 ευρώ . 



http://www.vichy.gr/LIFTACTIV-RETINOL-HA/seira/r483.aspx

αυτός είναι ο σύνδεσμος για την εταιρεία και μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε . για να δείτε και να μάθετε πολλά περισσότερα για όλα της τα προιόντα της και να ρωτήσετε ότι απορίες έχετε .




 Η κρέμα προλαμβάνει και βοηθά τις ρυτίδες μας είτε σε είναι σε πρώτο σε δεύτερο ή τρίτο στάδιο δηλαδή πια είναι μόνιμοι σύντροφοι μας .

Αυτό όμως δεν μας αγχώνει και δεν μας απογοητεύει . 
αντίθετα φροντίζουμε να έχουμε καλά και άριστα προιόντα συμμάχους μας για να τις διορθώσουμε και να τις βελτιώσουμε σε μεγάλο βαθμό!

 Πάνω στην φούρια μου πέταξα κουτί με οδηγίες και συστατικά ! Γιανα μπορέσω να είμαι ακόμη πιο σωστή επιφυλάσσομαι όσο αφορά τα χημικά συστατικό που έχει η κρέμα !
Αλλά αν ψάχνετε μια κρέμα μέρα που προλαμβάνει διορθώνει τις πρώτες  υπόνοιες ιγα ρυτίδες ή αν τυχόν έχουν ήδη κάνει ντεμπούτο στο προσωπάκι σας ζητήστε από τον φαρμακοποιό σας ένα δείγμα να δείτε κατά πόσο ταιριάζει σε σας και το δέρμα σας. 

Υπάρχει και η νυχτός και η κρέμα ματιών ενώ η ίδια σειρά της LiftActive έχει κυκλοφορήσιε και όρο δηλαδή εις την αγγλιστήν Serum. 



 Θα αγοράσω και πάλι ολόκληρη την σειρά και θα σας μεταφέρω από τις οδηγίες και αναλύσιες τα συστατικά τους! 


Μέχρι τότε περιμένω και δικά σας σχόλια. 
Αν σας αρέσει το κείμενο μου  απλά κοινοποιήστε το !
Φιλιά Λιακάδες να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον κακομαθαίνετε!!





 









Δεν υπάρχουν σχόλια: