Σελίδες

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Ακολούθησε τα όνειρα σου ... μια συνέντευξη με μια γυναίκα που αγαπά τα παιδιά, την γνώση και την ίδα την ζωή






Αμαλία σπουδές ή όχι τελικά θα πρότεινες στα παιδιά που ετοιμάζονται σιγά σιγά και φέτος ;
Σε βοήθησε το πτυχίο σου , οι γνώσεις που έχεις τελικά;

 
https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/yj/r/mkUCm0hEprk.gif
Amalia Mouzou
θα τους πρότεινα να ακολουθήσουν τα όνειρά τους
είτε αυτό θα είναι σπουδές σε κάποιο πανεπιστήμιο της χώρας ή στο εξωτερικό
ή ο,τιδήποτε θα τα γεμίζει και θα τους δίνει ελπίδα για το μέλλον


Θα πεις αύριο και στα παιδιά σου το ίδιο ή θα απαιτήσεις να έχουν ένα πτυχίο ; Ατάκα που γαλούχησε γενιές και γενιές...

Φυσικά και με βοήθησαν οι σπουδές μου να πάρω την άρτια παιδαγωγική κατάρτιση που τόσο επιθυμούσα
και να γίνω μια σωστή παιδαγωγός.


Φωτεινή Βλάση
Αλήθεια τι έχεις σπουδάσει


 
Amalia Mouzou
Σπούδασα Γαλλική Γλωσσα και Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και στη συνέχεια έκανα το μεταπτυχιακό μου στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική.

 

Φωτεινή Βλάση
Τί είναι αυτό το τελευταίο ..
https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/yj/r/mkUCm0hEprk.gif
Φωτεινή Βλάση
Αρα η δασκάλα, η καθηγήτρια πρέπει να αγαπά αυτό που σπουδάζει και να μην το βλέπει μόνο ως πτυχίο ;

Amalia Mouzou
φυσικά

Φωτεινή Βλάση
Τι σημαίνει σωστή παιδαγωγός ; Μεγάλη κουβέντα αλλά σημαντική .



https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/yj/r/mkUCm0hEprk.gif
Amalia Mouzou
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λειτούργημα

πρέπει να το αγαπάς
για να το κάνεις σωστά
και χρειάζεσαι διαρκώς σεμινάρια
η επιμόρφωση επιβάλλεται στον κλάδο μας

Δηλαδή δεν σημαίνει πήρα ένα χαρτί και είμαι οκ;


Σωστή παιδαγωγός είναι αυτή που αγαπά τη δουλειά της, τα παιδιά, αγαπά να τους μαθαίνει πώς να μαθαίνουν από μόνα τους
σωστή παιδαγωγός είναι να τα κατευθύνει,να τα συμβουλεύει

Κάτι σαν την μαμά ... στο περίπου

Να τους δείχνει το δρόμο για την κατάκτηση της γνώσης
κ όχι απλά να παρουσιάζει τη γνώση
όχι, δασκάλα δεν γίνεσαι με το 'χαρτί"
Δηλαδή την πρώτη παιδεία του το νήπιο την έχει από το σπίτι του και μετα την αποκτά την συμπληρώνει να πω στο σχολείο με τςι πρώτες τάξεις του δημοτικού

Δασκάλα γίνεσαι στην πράξη
όταν περάσεις από την θεωρία στην πράξη
όταν είσαι εσύ και τα παιδιά σου στην τάξη
και ναι,η δασκάλα είναι και η δεύτερη μαμά των μαθητών
περνάμε μαζί τόσες ώρες καθημερινά
τα αγαπάμε
θέλουμε την πρόοδο τους


Εχεις διδάξει σε αίθουσα έτσι δεν έιναι ..περίεγραψε μου τα αισθήματα ενός δασκάλου μπαίνοντας  στην τάξη και αντικρίζει παιδικά ματάκια ..

Τα φροντίζουμε
σε ό,τι κι αν μας χρειαστούν
και δεν μιλώ μόνο γνωστικά

που κυριως ειναι πρωτακια ...

Είναι εκπληκτικό το συναίσθημα να μπαίνεις στην τάξη
και να σε ακουμπούν τόσα ζευγάρια μάτια
είναι όμως και πάρα πολύ δύσκολο
ξέρεις, τα μικρά παιδιά έχουν ένστικτο
και καταλαβαίνουν τους σωστούς από τους άσχετους
πρέπει να τους κάνεις καλή εντύπωση από την αρχή
γιατί αλλιώς θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για να το πείσεις για το αντίθετο είναι αυστηροί κριτές, αυτοί οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίεςείναι πανέξυπνα τα σημερινά παιδιά
Οι πιο δύσκολοι πελάτες με την καλή έννοια το ξέρω αλλά θα πρέπει να το διαβάσουν και τα υπόλοιπα λιακαδάκια πως δεν τα κοροιδεύεις εύκολα πια τα παιδιά
συμφωνώ
Πως κερδίζεις ενα λιλιπούτειο μαθητή Αμαλία μου σαν δασκάλα ;



με την αλήθεια
με την αγνή αγάπη
το χαμόγελο
τη ζεστή αγκαλιά
με ένα απλό χάδι στο μάγουλο για να σκουπίσεις το δάρυ που κυλά από τον αποχωρισμό από τη μάνα
με ένα καθαρό βλέμμα
και κάποιες φορές με τη σιωπή ... και το άγγιγμα στην μικρή τους καρδιά


Να ρωτήσω κάτι άλλο
Οι ξένες γλώσσες από ποια ηλικία μπορεί μια μαμά ή ό γονιός να δώσει τα πρώτα μαθήματα με απλές έννοιες..;
Πάντα είχα αυτή την απορία ...
(εγώ από παιδί πχ λόγω σχολείου ιδιωτικό μας μάθαιναν χρώματα αριθμούς απλές έννοιες μην φανταστείς ..Σαίξπηρ)

Δίνοντας τους απλόχερα την ασφάλεια κ τη σιγουριά που είχαν συνηθίσει να έχουν στο οικογενειακό τους περιβάλλον
μόνο όταν τα παιδιά νιώσουν πιο άνετα στο συστηρό και πιο συστημικό περιβάλλον του σχολείου ,θα είναι σε θέση να ξεδιπλώσουν τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους
Σύμφωνα με έρευνες ,όσον αφορά την εκμάθηση ξένων γλωσσών, οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι όσο πιο μικρά είναι τα παιδιά, τόσο πιο εύκολο είναι για τον μικρό τους εγκέφαλο να απορροφήσει τη νέα γνωση, τη νέα γλώσσα και να την μάθουν σαν μητρική.
Πολλοί ισχυρίζονται ότι από την ηλικία των 5 και μέχρι τα 8 τους χρόνια είναι μια καλή περίοδος για να ξεκινήσει το μικρό παιδί το υπέροχο ταξίδι στη γνώση των ξένων γλωσσών.

Το επιβεβαιώνει κα ιη επιστήμη πως ναι ... όσο πιο μικρά ξεκινούν το μαγικό ταξίδι στην εκμάθηση μια ξενης γλώσσας τόσο το καλύτερο!
Απλά σήμερα έχω την τιμή να έχω μια ειδικό  στα παιδαγωγικά και θέλω να εκμεταλλευτώ τις γνώσεις της στο μέγιστο.

Το πιστεύω πολύ !
Η εκμάθηση μια γλώσσα είναι μια επένδυση για τη ζωή
όσο πιο μικρό ξεκινά το παιδί τόσο πιο γρήγορα κι αποτελεσματικά θα κατακτήσει τη γλώσσα



Ειδκά σε μια εποχή που τείνει να διώχνει τα παιδιά της στο εξωτερικό για μια καλύτερη τύχη


Ναι ,δυστυχώς, είναι πλέον συχνό αυτό το φαινόμενο στη χώρα μας


Τα ιδιαίτερα μαθήματα σε ποιες περιπτώσεις μπορούν να γίνουν ; Δηλαδή το ότι ένας μαθητης κάνει ιδιαίτερα σημαίνει πως είναι χαζός ;

Φυσικά κι όχι !
Είναι μια αντίληψη λανθασμένη αυτή που δυστυχώς την ενστερνίζονται πολλοί
ιδιαίτερα μαθήματα μπορεί να κάνει κι ένας πολύ δυνατός κι άριστος μαθητής
για να ολοκληρώσει την ύλη της εκάστοτε τάξης σε μικρότερο χρονικό διάστημα
Μου  υπήρξαν περιπτώσεις μαθητών στο παρελθόν
που έκαναν ιδιαίτερα αγγλικών μαζί μου κι ολοκληρώσαμε την τάξη πριν τη λήξη του σχολικού έτους
και φυσικά άμεσα ξεκινήσαμε κ την επόμενη
Tο καλό με τα ιδιαίτερα ειναι ότι είναι ο εκαιδευτικός με το παιδί
κι όλος ο χρόνος του είναι στραμμένος σε αυτό το παιδί και μόνο
πράγμα εξαιρετικό
γιατί με αυτόν τον τρόπο , το παιδί έχει όλη την προσοχή του εκπαιδευτικού
κ η ύλη προχωρά σύμφωνα με το δικό του προσωπικό ρυθμό μάθησης


Ηθελα αυτό να το διευκρίνησουμε και να δωσουμε μια σωστή και τεκμηριωμένη απάντηση από μια ειδικό ..


Ελπιζω τώρα θα λύθηκε η παρεξήγηση που υπήρχε


Για τα μαθήματα μέσω skype γενικά τα μαθήματα πχ ξένων γλωσσών  η εκμάθηση ελληνικών σε αλλοδαπούς μαθητές τι γίνεται τελικά, τι ισχύει, πως λειτουργεί, είναι αποδοτικό, μας συμφέρει ;

Τα μαθήματα μέσω skype είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας στο εξωτερικό
και σιγά σιγά έρχεται και στη χώρα μας
Είναι επαναστατικό
καταπληκτικό μπορώ να πω
Προσωπικά , εγώ αυτήν την περίοδο κάνω ιδιαίτερα μαθήματα μέσω skype
επίπεδο Advanced Proficiency στη ρώσσικη γλώσσα με μια καταπληκτική εκπαιδευτικό
Αυτή είανι στη Μόσχα κι εγώ στην Αθήνα !
Δεν είναι φοβερό ; Είναι υπέροχη εμπειρία
κι όλα αυτά χάρη στην τεχνολογία


Να ρωτήσω δηλαδή μπορείς πχ συ να κάνεις μαθήματα και σε ενήλικες μαθητές ; Eχουν «κοιμηθεί»  λίγο οι γνώσεις μου στα αγγλικά και θέλω να ξεκινήσω να εργάζομαι ή μου έχουν προτείνει μια θέση εργασίας αλλά να … τα έχω ξεχάσει και δεν προλαβαίνω να τρέχω να βρίσκω σωστά φροντιστήρια  και δεν έχω χρόνο  για χάσιμο αλλά ούτε και να ξοδέψω χρήματα . Μπορώ να απευθυνθώ σε μια ειδικό  ξένων γλωσσών όπως εσύ για παράδειγμα ;


Φυσικά !
 Είναι πολύ πρακτικό !
Οι ενήλικες είναι πολυάσχολοι στις μέρες μας
όταν επιθυμούν να μάθουν μια γλώσσα, τις περισσότερες φορές το κάνουν για λόγους στην εργασία τους
κι όχι γιατί τους το έχει επιβάλλει κάποιος άλλος
όπως συμβάινει με τα παιδιά
το να κάνεις μαθήματα μέσω skype
σε γλιτώνει από την απίστευτη ταλαιπωρία
να πάς στο μάθημα συνήθως ξεθεωμένος μετά τη δουλεία
δουλειά
Είχα κι εγώ μια ανάλογη εμπειρία στο παρελθόν
δούλευα σε ένα ιδιωτικό σχολείο στο Μαρούσι, σχολούσα αργά και μετά 2 φορές την εβδομάδα έπρεπε να φτάσω στη Ν.Σμύρνη για το 3ωρο ( χωρίς διάλειμμα) μάθημα ρώσσικων
και να τονίσω ότι μετακονούμουν τότε με τα μ.μ.μ.
μετά βρήκα την τωρινή δασκάλα μου
μέσω skype και είανι όλα πιο εύκολα και κυρίως ξεκούραστα
Σας το προτείνω λοιπόν !
Μαθήματα ξένων γλωσσών μέσω skype !!


Η παιδεία μας ξεκινά η σταματά μετά το σχολείο η το πτυχιο ;


Έχω τη χαρά τον τελευταίο καιρό να κάνω μαθήματα Ελληνικών ως ξένη γλώσσα σε μια καταπληκτική κοπέλα από την Ολλανδία
η οποία με βρήκα μέσω απο το διαδίκτυο και συγκενριμένα από την εκπαιδευτική μου σελίδα στο facebook
Φυσικά κι όχι ! Η παιδεία μας δεν σταματά με την απόκτηση / κατάκτηση απολυτηρίου ή πτυχίου
Η παιδεία είναι μια δια βίου διαδικασία
Είναι λάθος να νομίζουμε το αντίθετο
όπως επίσης , κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος να ισχυριζόμαστε ότι παιδεία έχει μόνο αυτός που έχεο πάει στο πανεπιστήμιο

Να ρωτήσω και κάτι άλλο που βασανίζει το λιακαδένιο μυαλό μου ;

Σας ακούω

Ισχύει  το ότι δίνεις παίρνεις;

Τι εννοείτε;
Σκέφτονται πως :
 Θα  πάω το παιδί μου στο πιο οικονομικό μάθημα για να μάθει 2  3 αγγλικά ή θα προτιμήσω την κοπέλα εκείνη την γνωστή του μπατζανάκη μου που λέει ππως κάνει μαθήματα με 2 ευρώ την ώρα
που μπορεί να έχει τελειώσει το λύκειο μόνο ως επίπεδο γνώσεων σε κάποια ξένη γλώσσα  και να έχει μόνο το Lower , καλό είναι και αυτό.
Είναι σωστός γνώμονας το οικονομικό;

Θα σας απαντήσω

δεν θα πρέπει να ξέρω και να δω τα πτυχία του ανθρώπου  που θα διδάξει το παιδί μου ;


Είναι γνωστό ότι οι ελληνικές οικογένειες αντιμετωπίζουν αρκετά οικονομικά προβλήματα.
Κάποιοι γονείς αναγκάστηκαν να διακόψουν γαι οικονομικούς λόγους τα μαθήματα ξένης γλώσσας στα παιδιά τους ενώ
άλλοι που επιθυμούν τα παιδιά τους να συνεχίσουν την ξένη γλώσσα αλλά δεν διαθέτουν μεγάλη οικονομική άνεση
καταφεύγουν σε αυτή τη λύση
το να ψάχνουν και να βρίσκουν την πιο οικονομική δασκάλα.
Δεν θα τους κατηγορήσω, τους κατανοώ, αλήθεια.
απλά , ας σκεφτούμε το εξής :
η πιο οικονομική δασκάλα μπορεί να παίρνει σαφώς πιο λίγα χρήματα την ώρα
άρα τα δίδακτρα είναι αρκετά χαμηλά για το μήνα
γεγονός που χαροποιεί τους γoνείς
Είναι όμως κατάλληλα καταρτισμένη;
Έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να αναλάβει το παιδί σας;
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις γονέων που κατέφυγαν σε αυτή τη λύση και το μετάνιωσαν μετά.

Δεν θα πρέπει να ξέρω και να δω τι πτυχία έχει ..δεν πρέπει να την δω μαζί  με το παιδί  μου πως συμπεριφέρεται, τι εννοώ, πως μπορεί να έχει τα χαρτιά τα πτυχία ναι  αλλά να είναι αγενής και σκληρή  με το παιδί μου ...
Γιατί η δασκάλα " δεν ήταν τελικά καλή για να αναλάβει το παιδί μου"
Όλα θα πρέπει να τα κοιτά ένας γονιός πριν να επιλέξει τον σωστό , κατά τη γνώμη του πάντα, παιδαγωγό , στον οποίο θα του εμπιστευτεί ό,τι πολυτιμότερο έχει , το παιδί του
όλα θα πρέπει να τα προσέχουν οι γονείς
όσον αφορά την επιλογή του κατάλληλου, κατά τη γνώμη του πάντα , εκπαιδευτικού
Και για να σας απαντήσω στο ερώτημά σας
ναι , πιστεύω  ότι δίνεις, παίρνεις
δεν πρέπει να έχεις την απαίτηση μια δασκάλα με ένα απλό lower κι ελάχιστη διδακτική εμπειρία να καταφέρει να φτάσει στα υψηλά επίπεδα γλωσσομάθειας
το παιδί του καθενός
που του αξίζει να πάει όσο ψηλά μπορεί το ίδιο με τη σωστή καθοδήγηση από την σωστή δασκάλα



Ας αφήσουμε λίγο τα παιδιά και την εκπαίδευση και ας γνωρίσουμε καλύτερα την Αμαλια τι λες;


Ωραία
Τι θα θέλατε να μάθετε για μένα;

Αμαλια σπάνιο όνομα δεν το συναντάς εύκολα ..πως και το πήρες γιαγιά ή απλά αρέσει στη μαμά ή στον μπαμπά;


Πήρα το όνομά μου από την γιαγιά μου , την μητέρα του πατέρα μου.

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/yj/r/mkUCm0hEprk.gif
Η φοιητική σου ζωή γλυκία ή οχι ..δηλαδή έχεις ωραίες αναμνήσεις ή όχι ;

Ναι , έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από τα φοιτητικά μου χρόνια

.
Ζωγράφου και βόλτες και διάβασμα καιβόλτες στην αθήνα στο μοναστηράκι ;
 Είμαι σίγουρη, έχω διαίσθηση, πολύ διάβασμα

Ναι ,κάπως έτσι
ακριβώς ....με έχεις καταλάβει
Ναι,διάβαζα πάρα πολύ ΚΑΙ στο Πανεπιστήμιο

Τελικά οι μεγάλοι έρωτες φοράνε νυφικό ή οχι ;


Η Γαλλική Φιλολογία ήταν η πρώτη μου επιλογή
ήμουν ενθουσιασμένη που σπούδαζα αυτό που ήθελα
τη λατρεύω τη γαλλική γλώσσα
και κάθε μέρα στο Πανεπιστήμιο ρουφούσα τη γνώση με μεγάλη χαρά
ποίηση , λογοτεχνία, γραμματική , μετάφραση,γλωσσολογία,διδακτική
όλα μου άρεσαν
καλά εντάξει , όχι κι όλα, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω
τα μαθήματα ήταν όλα στα γαλλικά
οι σημειώσεις που κρατούσαμε όλοι ήταν στα γαλλικά
Κατάφερα να πάρω το πτυχίο μου στα 4 χρόνια
Xωρίς σταματημό ξεκίνησα ένα χρόνο εντατικού και συστηματικού διαβάσματος για να προετοιμαστώ για τις εξετάσεις για το μεταπτυχιακό


Πως έτυχε να μην πας εξωτερικό ;



Για οικονομικούς κυρίως λόγους

Στο Πανεπιστήμιο στο τελευταίο έτος με είχαν επιλέξει ανάμεσα στις υπόλοιπες συμφοιτήτριές μου να κάνω ένα εξάμηνο στη Γαλλία με το πρόγραμμα ERASMUS
αλλά δεν πήγα τελικά ..... αυτοί οι οικογενειακοί λόγοι που λέγαμε

Οι μεγάλοι έρωτες φοράνε νυφικό τελικά ;

.
Φοράνε , φοράνε ...

Αν σας πω ότι στο δικό μου νυφικό εκτός των άλλων ,είχε και Παριζιάνικη δαντέλα, τι θα μου λέγατε;
Μόλις είδα το νυφικό που τελικά επέλεξα για την ημέρα του γάμου μου
άρχισε να το παινεύει η κυρία στο μαγαζί
"τι υπέροχο που είναι πάνω σου"
"τι τέλεια γραμμή"
"σωστή γαλλιδούλα"
κι άρχισα να γελώ
"γιατί γελάς;" ,με ρωτά
"Γιατί σπούδασα Γαλλική Φιλολογία και οι φίλοι μου με έλεγαν μικρή  Γαλλιδούλα στο Πανεπιστήμιο".
"Ε, δεν θα το πιστέψεις!", μου λέει "στο νυφικό σου υπάρχει υπέροχη και ρομαντική Παριζιάνικη δαντέλα".

Να ρωτήσω και κάτι άλλο λογικά στις εγκυμοσύνες σου διάβαζες άρα και τα δυο σου παιδιά θα μιλούν άπταιστα ξένες γλώσσες .
Το bonjour mama θα ναι σαν δεύτερη φύση τους

Η αλήθεια είναι ότι και στις 2 εγκυμοσύνες μου διάβαζα πολύ
στην πρώτη διάβασα πολλά βιβλία για parenting
είχα πολύ χρόνο, μιας κ ήμουν στην Αγγλία και στην αρχή της εγκυμοσύνης μου, είχα επιλέξει να μην εργάζομαι.
Στη δεύτερη εγκυμοσύνη μου ,εδώ στην Αθήνα
δεν διάβαζα βιβλία για εγκύους,
όχι γιατί τα είχα εμπεδώσει την πρώτη φορά
αλλά γιατί τότε εργαζόμουν ως δασκάλα Γ δημοτικού σε Ιδιωτικό σχολείο των νοτίων προαστίων. Επρεπε να διορθώνω τετράδια κι ασκήσεις, υπέροχες εκθέσεις και να σκέφτομαι για διαθεματικά θέματα για projects που τα παιδιά τόσο πολύ αγαπούσαν


 Λένε οι επιστήμονες πως διαβάζοντας μια μαμά εγκυμονούσα αλλά και μετά  το μωρό που θα γεννηθεί και θα του διαβάζεις συνέχεια ακόμη πριν καν ξεκινήσει να πηγαίνει σχολείο το βοηθάς μελλοντικά να έχει λεξιλόγιο πλουσιότερο εκείνων των συμμαθητών του κα συνομήλικων του και βέβαια θα το βοηθήσεις να αναπτύξει γρηγορότερα την ομιλία του .

Το διάβασμα με συντροφεύει στη ζωή μου
με το που γεννήθηκαν και τα 2 παιδιά μου
τους διάβαζα από πάρα πολύ μικρά παραμυθάκια κ ιστοριούλες
Μεγαλώνουν σε δίγλωσση οικογένεια τα παιδιά μου



Δίγλωσση ;

Είναι δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον
Ναι, με πολλή περηφάνεια, σας λέω ότι και στα 2 μου παιδάκια
( ο γιός μου είναι 5,5 κι η μικρή μόλις 2)
αρέσουν πολύ τα βιβλία
Ναι,δίγλωσση
Ο μπαμπάς τους είναι από τη Ρωσία

Δεν νομίζω πως θα μπορούσαν αλλιώς
έχουν παράδειγμα την μαμά τους


Σωστό κι αυτό !!


Η Ρωσία ως χώρα είναι και έχει  μεγάλη  ιστορία παράδοση στον πολιτισμό, τις τέχνες τα γράμματα , την μουσική , την ποίηση τους εξαιρετικούς συγγραφείς.

Οπως είχα κι εγώ παράδειγμα τους εκπαιδευτικούς γονείς μου ....
Είναι μια πολύ πλούσια σε πολιτισμό και  λογοτεχνία η Ρωσία
και έχουμε πάρα πολλά κοινά
Ο μπαμπάς προσπαθεί να τους μιλά όσο γίνεται πιο πολύ στα ρώσσικα, για να έχουν τα κατάλληλα ερεθίσματα για τη γλώσσα
η μικρή ακόμα δεν μιλά στα ρώσσικα, εν αντιθέση με τα ελληνικά που ήδη έχει μιλήσει και πάρα πολλές φορές μας ξαφνιάζει με όλα αυτά που λέει




Δεν θα με εκπλήξει αν σε λίγα χρόνια ακούμε για τα παιδια σου να διαπρέπουν σε χώρους ανάλογους

Ο μεγάλος γνωρίζει πάρα πολλές λέξεις στα ρώσσικα, καταλαβαίνει αρκετά ικανοποιητικά τον μπαμπά του όταν του μιλά στη μητρική του γλώσσα
έχουμε αρχίσει μαθήματα
παράλληλα με το ελληνικό αλφάβητο , μαθαίνουμε κ το ρώσσικο
είναι  αρκετά κουραστικό για εκείνον
μιας και θα πρέπει να κάνει διπλό κόπο
είναι όμως για το καλό του
και  μια μέρα θα το καταλάβει
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ ..... μακάρι να έχουν καλή πρόοδο και τύχη στη ζωή τους
όχι μόνο τα δικά μου παιδάκια , αλλά όλα τα παιδιά του κόσμου


Τα όνειρα σου για τα μικρα σου ποια είναι ;

Να μεγαλώσουν σε έναν καλύτερο κόσμο,πιο αισιόδοξο, σε έναν κόσμο που ια δίνει ίσες ευκαιρίες για όλους
Θα ήθελα να τα δω ευτυχισμένα

Τι σκέφτεσαι για σένα πέρα του ρόλου σου ως μαμά και σύζυγος ;
Το παραδέχομαι  δύσκολοι ρόλοι και οι δύο

Πραγματικά δυο πολύ δύσκολοι ρόλοι, στους οποίους δίνεις εξετάσεις καθημερινά .

Θα ήθελα να είμαι ήρεμη στο μέλλον
δεν μπορώ την ανασφάλεια και τον έντονο προβληματισμό της εποχής που ζούμε σήμερα
με αποσυντονίζει
με κουράζει
μου αρέσουν οι ήσυχες καταστάσεις


Δύσκολη η φιλία τελικά ;
Φίλους.  καλούς τους βρίσκεις και τους αποκτάς κατά την διάρκεια της ζωής ή μένεις ,κρατάς  αυτούς του σχολείου ή του πανεπιστημίου;


Είναι δύσκολο ναι ....αλλά τι από όλα αυτά που αξίζουν πραγματικά στη ζωή είναι εύκολο ;

Νομίζω τους καλούς φίλους τους συναντάς κάποια στιγμή στη ζωή σου,είτε στο σχολείο, είτε στο Πανεπιστήμιο, στη δουλειά ή οπουδήποτε αλλού, δεν έχει σημασία
και ως δια μαγείας ,κάτι γίνεται και νιώθεις
και ξέρεις ότι με αυτόν τον άνθρωπο θα πορευθείς μαζί
θα μεγαλώσεις μαζί του
θα περάσετε καταστάσεις μαζί
θα ωριμάσετε μαζί

Σινεμά  ή θέατρο προτιμάς ;

Μμμμ ,το θέατρο !


Βόλτα στο Μοναστηράκι με καλή  παρέα ή  θάλασσα θέα Στην Καστέλλα ;



Φυσικά στο Μοναστηράκι ....η αίσθηση να περπατάς στην Αρχαία Αθήνα , κάτω από την Ακρόπολη είναι συγκλονιστική

Φωτεινή Βλάση
Διακοπές σε βουνό  η σε θάλασσα;

Διακοπές στο βουνό

Αγαπημένο ρητό σου στην ζωή σου που θα το πεις και στα παιδιά σου ;

Carpe diem


Συμβουλή σοφή που κρατάς μέχρι και σήμερα από την μαμά ή τον μπαμπά ;

Οι γονείς μου μού έχουν πει να είμαι αληθινή και να μην κρατώ ποτέ κακίες ακόμα κι αν δεν έφταιξα σε τίποτα εγώ.


Ενα μικρό μυστικό ομορφιάς έχεις να μοιραστεις μαζί μας ;
Σιδέρωμα ή μαγείρεμα ;
Ψηλά η χαμηλά τακούνια ;
αγαπημενο χρωμα ;
Jeans ή όχι ;
Ακολουθείς ή όχι την μόδα Σε φορά ή την φοράς  ;

Μυστικά ομορφιάς μου είναι ο καλός και βαθύς ύπνος
μαζί με τις ανάλογες κρέμες προσώπου φυσικά !
Ψηφίζω σιδέρωμα
Ψηλά τακούνια φορούσα πιο παλιά , τώρα προτιμώ τα λίγο πιο χαμηλά, για να μπορώ να κηνυγώ τα ζουζούνια μου
αγαπημένο χρώμα το πράσινο
Τζιν ; Φυσικά !!! Με τρέλα !!!
Προσπαθώ να είμαι ενήμερη για τις τάσεις της μόδας
αλλά επιλέγω αυτό που μου ταιριάζει
ώστε να το φορώ εγώ  κι όχι αυτό εμένα   

Είστε μοντέρνο ή κλασσικό  ζευγάρι
 Βοηθά ο μπαμπας λίγο την μαμά όταν δεν προλαβαίνει σχεδόν τα πάντα η μαμά  ;


θα έλεγα είμαστε ένα μοντέρνο ζευγάρι
ο μπαμπάς μας βοηθά στα πάντα
κάνει τα πάντα μέσα στο σπίτι......
είναι εκπληκτικός στο μαγείρεμα !

Τον εαυτο σου ως πεθερά τον έχεις φανταστεί ή τον μπαμπά σας πως θα αντιδράσει όταν η μικρή  θα σας φέρει  να γνωρίσετε το αγόρι της;


Ομολογώ ότι τόσο μπροστά στο μέλλον δεν έχω πάει ακόμα


Δηλαδή  θα ζήσετε την ελληνική  ταινία Ο Θόδωρος και το δίκανο ;


θα ήθελα να είμαι όμως μπροστά όταν θα φέρει η κόρη μας το αγόρι της για να μας το γνωρίσει για να δω την αντίδραση του άντρα μου
δεν νομίζω
Μη ξεχνάτε, ο μπαμπάς μας δεν είναι Έλληνας ...(χιχιχι)
δεν έχει τη νοοτροπία του "δίκανου"

Κάθε μπαμπάς έχει τρελή αδυναμία στην κόρη του!!!


Εμένα με βλέπω να είμαι μια πεθερά που θα θέλει να ξέρει αν πραγματικά το αγόρι της περνά καλά
Ναι, αληθεύει αυτό !
και θα επιδιώκει να το μαθαίνει με κάθε τρόπο
έχω μεγάλη αδυναμία στο γιό μου !


Να ευχηθώ τα καλύτερα για σένα και την όμορφη οικογένεια που έχεις ! Όσο δε για τα μικρά σου νομίζω πως θα τα καμαρώσουμε συχνά πυκνά από τα σχολικά τους βήματα να διαπρέπουν .

Ήταν μια από τις ωραιότερες κουβέντες- συνεντεύξεις που έχω κάνει

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη κουβέντα που είχαμε

Με τιμάτε πολύ που μου το λέτε αυτό !

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ !




Θα προσθέσουμε και τον σύνδεσμο για την προσωπική σου σελίδα στο Facebook αλλά και το ιστιολόγιο σου  για να επικοινωνήσουν, ρωτήσουν  και να παρακολουθούν την δουλειά και την αγάπη που έχεις για τα παιδιά και την σωστή διαπαιδαγώγη τους  στην  εκμάθηση ξένων γλωσσών .




funpage

Δεν υπάρχουν σχόλια: