Σελίδες

Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Ιστορίες της μπάρας- Ολη τη ζημιά τα φράγκα την κάνουν

Ήρθε και κάθισε στο ακριανό σκαμπό.Το κατάλαβα αμέσως.Μια ακόμη ιστορία θα ξεδιπλωθεί από την ώρα που θα γεμίσει το πρώτο ποτήρι ποτού.
" 'Ολα έχουν μια τιμή.Ο έρωτας, η φιλία,η οικογένεια, η ευτυχία.Όλα έχουν ένα κόστος.Πρέπει να είσαι έτοιμος να πληρώσεις το τίμημα"είπε.Την αναγνώρισα αμέσως γιατί κάποτε το πρόσωπο της στα εξώφυλλα περιοδικών ανέβαζε μετοχές εκδοτικών οίκων.
"Ήθελα να ξεφύγω από την φτώχεια και τη ανέχεια.Μη σου κάνει εντύπωση που έχω πλούσιο λεξιλόγιο, άσχετο με την εκπομπή που παρουσιάζω.Πήγα στην σχολή δημοσιογραφίας και μετά έδωσα εξετάσεις να μπω στο Πάντειο.Τα κατάφερα.Αλλά η ομορφιά μου είχε άλλα σχέδια για μένα.Μικρό και άμυαλο τότε χρησιμοποίησα το όμορφο πρόσωπο μου για να βρω δουλειά, να βγάλω φράγκα, να βρω ένα καλό και πλούσιο παλικάρι να παντρευτώ.Τα κατάφερα  και πάλι αλλά όχι όπως θα ήθελα να είναι.Δουλειά σε τηλεοπτικό κανάλι μιλώντας ανούσια επί τέσσερις ώρες κάθε μέρα.Το ποσό στο συμβόλαιο μου ήταν η μόνη παρηγοριά.Το παλικάρι το βρήκα αλλά ήταν λίγο σιτιμένο και μαραμένο.Το ποσό στα τραπεζικά μου βιβλιάρια ήταν η παρηγοριά, το αντιστάθμισμα της δυστυχίας μου.Γιατί αργά τα βράδυα, όχι όλα ευτυχώς ας είναι καλά το ποτό, μπαίνει σε λειτουργία το μυαλό.Και δυστυχώς έχω μπόλικο.Κληρονομικό χάρισμα θα πει κάποιος από τον μπαμπά μου.
Της γέμισα και δεύτερο. Εκείνη συνέχισε να μιλάει και την άκουγα όπως οφείλει κάθε επαγγελματίας μπάρμαν αλλά και γιατί-ίσως- τα λόγια της είχαν μια δόση αλήθειας.
"Κύρωση του ήπατος σε αρχικό στάδιο μου είπε ο γιατρός.Αν δεν αλλάξω ζωή , αν δεν σταματήσω το ποτό, θα έχω πολύ ωραία εξώφυλλα σε όσα περιοδικά κυκλοφορούν ακόμη.Τι σκατά να κάνω ;Έχω φράγκα στην άκρη , σπίτι μου έχω αγοράσει στο χωριό μου , ολόδικο μου.Θα τα παρατήσω όλα.Ναι θα δηλώσω παραίτηση, θα φύγω, να αδειάσει το κεφάλι μου και να γεμίσει η ψυχή μου πριν σαπίσει και άλλο!".
Πλήρωσε και έφυγε .
Μετά από λίγες εβδομάδες αγόρασα την κυριακάτικη εφημερίδα μου.Έπεσα στα χέρια μου γνωστό περιοδικό.Στο εξώφυλλο του εκείνη.Η είδηση μόλις είχε σκάσει μύτη.Διάσημη περσόνα της τηλεόρασης είχε παραιτηθεί και παπαράτσι φωτογραφίε της στο σπίτι του χωριού.Χαμογέλασα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: