Σελίδες

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Μια γλυκιά πρόταση για εσάς για να σας γλυκάνουμε αλλά και όνειρο ζωής για να αποκτήσει τον δικό της άγγελο !






1. Πόσο καιρό ασχολείστε και πως ξεκίνησε αυτή η δημιουργική απασχόληση
2. Τι ύφος έχουν συνήθως οι δημιουργίες σας
3. Από που εμπνέεστε
4. Που απευθύνονται οι δημιουργίες σας
5. Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον
6. Πειτε μας λίγα λόγια για τα χειροποίητα κοσμήματα σας και τις δημιουργίες σας



1. Η αποφασίση έγινε στις 27-12-2011 έφτιαξα το πρώτο λικέρ ήταν ο σκοπός να κάνω προσπάθεια για ένα μικρό Αγγελούδι με εξωσωματική και έτσι δημιουργούσα πρώτα τα λικέρ και μετά απο λίγο καιρό και τις μαρμελάδες δημιουργώντας γλύκες ιδέες θα δημιουργούσα ένα μικρο Αγγελούδι .

2. Τα συστατικά  των λικέρ έχουν  γεύσεις με πολύ καλά υλικά και έχουν ότι καλύτερο 

3. Απόφαση σκοπός μου να αποκτήσω ένα μικρο Αγγελούδι 

4. Σε όλους και σε αυτούς που γνωρίζω και σε αυτούς που δεν γνωρίζω 

5.Τα σχέδια μου είναι να φέρω στο κόσμο το μικρό μου Αγγελούδι 

6 Τα σπιτικά λικέρ και οι σπιτικές μαρμελάδες και τα γλυκά του κουταλιού είναι με πολύ καλά υλικά και πολύ καλές προθέσεις τα γλυκά του κουταλιού είναι με όνομα τα γλυκά της Νίκης της μικρασιάτισας μαμάς μου που δεν είναι στην ζωή και την ευχαριστώ που μου έμαθε όλα όσα κάνω.


για τις παραγγελίες αλλά και να πάρετε ιδέες για τις μπομπονιέρες βάφτισης για να τους γλυκάνετε όλους και για να επισκεφθείτε την σελίδα της Χριστίνας 

επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο 
https://www.facebook.com/pages/%CE%A3%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%9B%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%81/662952273751006?fref=photo

Δεν υπάρχουν σχόλια: