Σελίδες

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Courtney μια νέα γυναίκα μια Λιακάδα που αξίζει να διαβάασετε την πρώτη της συνέντευξη στο blog μας








Courtney σε καλησπερίζω και σε ευχαριστώ προκαταβολικά για την όμορφη συνέντευξη, κουβέντα περισσότερο θα την πω εγώ
Ποια χώρα άφησες και ήρθες Ελλάδα ;
Τι ήταν αυτό που ερωτεύτηκες ή αγάπησες τελικά στην χώρα μας;

Είμαι από την Πολωνία αλλά γεννήθηκα εδώ στην Αθήνα. Αγαπώ πάρα πολύ την Ελλάδα, τον ήλιο, το κλίμα, τα πάντα!

Τι γνώμη έχεις για τους ανθρώπους της ;
Καλός ο ήλιος μας αλλά οι έλληνες τελικά τι πάστα ανθρώπων είμαστε;

Οι Έλληνες δεν είναι οι χειρότεροι. Παντού υπάρχουν κακοί άνθρωποι. Εγώ προσωπικά λατρεύω τους Έλληνες για το πως διασκεδάζουν και πως κοιτούν( προσέχουν ).Κάνουν εύκολα γνωριμίες χωρίς να τους ενδιαφέρει από πού παραδείγματος χάριν είμαι.

Δεν έχεις πρόβλημα, δεν αντιμετωπίζεις ιδιαίτερα τον ρατσισμό;

Όχι

Ειδικά τον τελευταίο καιρό με την έξαρση του φαινομένου
Να σε ρωτήσω επειδή το έχω ακούσει πολλές φορές από κόσμο που μένει έξω και έρχεται Ελλάδα πως ναι διαφέρει ο τρόπος ζωής και συμπεριφοράς του έλληνα ,δηλαδή στην πατρίδα σου πως είναι η ζωή ;


Έχω ακούσει απλά, λέω για τον εαυτό μου ότι δεν έχω πετύχει κάποιον να μου πει πχ : «Ααα από την Πολωνία είσαι», ξέρετε τι εννοώ

Μια συνηθισμένη μέρα στα μέρη σου στην πόλη σου πως κυλά;

Η μέρα είναι το ίδιο όπως και δω. Απλώς το θέμα της διασκέδασης .Εδώ στην Αθήνα οι έλληνες είναι χαλαροί, βγαίνουν με τους φίλους τους για ποτό, για να χορέψουν. Όμως στην χώρα μου σε ένα κλαμπ πάντα υπάρχει κάποιος τσακωμός μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων .Δεν εννοώ πως έτσι είναι πάντα  και ότι όλοι οι Πολωνοί διασκεδάζουν με τέτοιο τρόπο αλλά συνήθως έτσι γίνεται .

Ο κόσμος είναι ευγενικός ή εξυπηρετικός αν πάω εγώ και ρωτήσω μια πληροφορία θα μου δώσουν απάντηση ; Θα σου δώσω ένα παράδειγμα προσωπικό μου δεν υπάρχει μέρα που θα κατέβω κάτω πλατεία συντάγματος και δεν θα με ρωτήσουν τουρίστες μια πληροφορία ή να τους πω πχ πως θα πάνε στην τάδε οδό .Βέβαια ξέρω να δώσω πληροφορίες αλλά πολλές φορές είναι ο τρόπος που απαντάς σε κάποιον .

Ναι εννοείται είναι ευγενικοί .
Αν κάποιος ρωτήσει για κάποιο πράγμα  προσπαθούν να τον βοηθήσουν.

Μια ερώτηση αισθάνεσαι ποια από τις δύο χώρες πατρίδα σου;


Ελλάδα! Μα εδώ γεννήθηκα εδώ τελείωσα το σχολείο και εδώ σπουδάζω !

Τι σπουδάζεις ;
Με τι ασχολείσαι ;

Σπουδάζω στην ΑΣΟΕ

Και ασχολείσαι ή ποιες δραστηριότητες έχεις ;
πέραν του διαβάσματος

Ενδιαφέρομαι για τα ζωάκια.
Εχω ανοίξει μια σελίδα στο facebook που κοινοποιώ αγγελίες για αδέσποτα και διάφορα άρθρα.

Πες  μας λίγα πράγματα περισσότερο για την δραστηριότητα σου
Πως το σκέφτηκες;
Πως το ξεκίνησες;
Γιατί το ξεκίνησες;

Η περιέργεια μου με τα ζώα έτσι στα σοβαρά άρχισε όταν απέκτησα το μικρό μου σκυλάκι που το βρήκα στο internet. Μετά άρχισα να ψάχνω στο Facebook  να βλέπω διάφορες σελίδες και τότε κατάλαβα και είδα το πρόβλημα με τα αδεσποτάκια.
Σκέφτηκα να φτιάξω μια σελίδα στην οποία ανεβάζω ( όπως είπα πριν ) αγγελίες κτλ.

Βέβαια όταν μπορώ και έχω κάποιο χρηματικό ποσό αγοράζω τροφή. Μετά ψάχνω μήπως καταφύγιο ή κάποιος φιλόζωος έχει ανάγκη για τροφές και φάρμακα.

Τι μπορεί να βρει-δει στην σελίδα που έχεις στο facebook;


Επειδή μένω σε πολυκατοικία και  ήδη έχω ένα σκυλάκι δεν μπορώ να αποκτήσω ακόμη άλλο. Προσπαθώ να βοηθώ με τέτοιο τρόπο. Στην σελίδα μου μπορείτε να βρείτε διάφορες αγγελίες για τα ζωάκια που χαρίζονται και είναι προς υιοθεσία ή μήπως χάθηκαν ή βρέθηκαν. Ανεβάζω διάφορα άρθρα από διάφορες σελίδες και που και που κάποιες εικόνες σχετικά με τα αδέσποτα και όχι μόνο. Τώρα προσπαθώ να βρω ένα καταφύγιο στην Αθήνα που θα μπορούσα να βοηθώ .


Εγώ θα το πω πως κάνεις και έχεις πράξει το αυτονόητο αλλά δεν είναι δυστυχώς. Καταφύγιο μπορώ να σου πω να δεις στον Φιλοζωικό σύλλογο Νίκαιας που μπορείς να μιλήσεις μαζί τους και στην Παλλήνη που έχουν.
Η συμμετοχή του κόσμου στην δραστηριότητα της σελίδας σου είναι αυτή που περίμενες ;
Πως τα πάει τελικά ο έλληνας με τα ζώα ;
Ισχύει πως επιλέγει βάση ράτσας;
Και πως στα δύσκολα με την κρίση και ειδικά τώρα το καλοκαίρι παρατούν σε μεγαλύτερο ποσοστό τα ζώα τους;





Ναι ο κόσμος συμμετέχει στην σελίδα μου και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό .


Πως τα πάει τελικά ο έλληνας με τα ζώα ;
Ισχύει πως επιλέγει βάση ράτσας;
Ισχύει πως επιλέγει βάση ράτσας;
Και πως στα δύσκολα με την κρίση και ειδικά τι καλοκαίρι παρατούν σε μεγαλύτερο ποσοστό τα ζώα τους;


Τώρα ξέρετε τι γίνεται με τα ζώα εδώ στην Ελλάδα. Διαβάζουμε και βλέπουμε. Δυστυχώς δεν γίνεται να σταματήσουμε τους ανθρώπους που κακοποιούν ζωάκια, αυτό υπάρχει παντού! Όχι μόνο στην Ελλαδα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ενδιαφερόμαστε και όταν βλέπουμε κάτι κακό να συμβαίνει σε σκύλο ή γάτα ή οποιοδήποτε ζώο να μην μένουμε αδιάφοροι.

Ενα θετικό που έγινε στην χώρ μας (  είναι πρωτοφανές )είναι οι αλλαγές στο νομικό πλαίσιο ...



Εγώ προσωπικά δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να παρατήσει το ζώο του στον δρόμο ;Μα άμα δεν –ειλικρινά – δεν μπορεί κάποιος να το κρατήσει επειδή δεν έχει την  οικονομική δυνατότητα ή πρέπει να φύγει από την χώρα τότε ας  ψάξει ένα σπίτι για αυτό και αν δεν πετύχει ας το πάει σε ένα καταφύγιο .


Τώρα θα σου πω πως τελικά ίσως εκμεταλλεύονται την κρίση και τα παρατούν
Τι εννοώ .
Στα δύσκολα ή επειδή απλά γαυγίζει το σκυλί ..το πετά έξω ..
ή η γάτα του επειδή αφήνει τρίχες ...
Και θα πω το εξής πως γνωρίζω φίλη που πήγε Αγγλία μετανάστευσε και ξεκίνησε μήνες πριν την διαδικασία που χρειάζεται για να φέρει τις 4 γάτες της
Μήπως μας λείπει η παιδεία στο θέμα των ζώων:
;


Amma mas leipei paideia ? Nai mporei na einai kai etsi giati vlepontas ton eauto mou prin kai twra, kserw parapanw gia ta zwa epeidh endiaferome. Ti enow- apo monh mou diabozw diafora arthra , psaxnw edw kai ekei - ekpaideuome se auto to thema. Kai epeidh merikoi prin apoktisoun ena zwaki , den endiaferontai gia to pws ,ti kai giati - mhpos gia auto to logo meta apo kapoio kairo ta paratane.
Uparxei kai ena allo problhma ....
otan kapoios dinei ena zwaki gia doro h oi gonois pernoun ena koutabaki h gatoula gia to paidei tou.


Σε παρακολουθώ και είμαι σίγουρη πως και τα λιακαδάκια θα διαβάζουν με ενδιαφερόν τα όσα κουβεντιάζουμε ...

ma poses fores exoume akousei tetoies istories...


Και συνεχίζουν και γίνονται ... να γίνεται αντικείμενο δώρου ένα ζώο .
Και στην πρώτη ζημιά του στην καλύτερη περίπτωση θα φάει τιμωρία και ξύλο ίσως και στην χειρότερη θα το αφήσουν σε μια αλάνα .
Αυτή είναι μια βασική ενότητα παιδείας που πρέπει να καταλάβουμε.


Ετσι ακριβώς !


Για την στείρωση των ζώων ...
τι γίνεται με το θέμα  αυτό, ζευγαρώνουν τα  ζώα τους με το σκεπτικό δεν θέλω να επέμβω στην φύση του
και γεμίζουν οι δρόμοι και τα πάρκα  με  κουτάβια και γατάκια νεογέννητα και πάντα  τρέχουν οι συνήθως ύποπτοι οι φιλόζωοι εθελοντές δηλαδή ;


Για την στείρωση λέω ΝΑΙ ! και είναι απαραίτητη για να μειωθεί ο αριθμός των αδέσποτων στα καταφύγια Είχα συναντήσει μια κυρία πριν λίγες μέρες και μου είπε πως θέλει να υιοθετήσει ένα δεύτερο σκυλάκι για να ζευγαρώσει με το δικό της .Διότι έχει τις ανάγκες του και πρέπει να πάρει ένα από τα μικρούλια .


Προσωπικά έχω μιλήσει με πολλούς κτηνιάτρους και ξέρω ποια είναι η γνώμη τους ... για αυτό και σε ρωτώ


Και κάπως έτσι δημιουργούνται περισσότερα αδέσποτα και ο κύκλος δεν θα κλείσει ποτέ ..


Τώρα για ποιο λόγο το κάνει αυτό ; Της εξήγησα πως εφόσον ο σκύλος έχει ανάγκες ο σκύλος ας τον στειρώσει. Εκείνη ας πάεισε ένα καταφύγιο για να δει πόσα αδέσποτα υπάρχουν. Είμαι  σίγουρη πως αν πήγαινε θα έβρισκε ένα σκυλάκι να υιοθετήσει

Και ίσως στο βάθος του χρόνου αν δεν μπορεί η κάθε κυρία να συντηρήσει και τα δυο ή τα 3 σκυλάκια θα τα παρατήσει έξω από κάποιο κτηνιατρείο ή σε κάποιο πάρκο.
Αν κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ένα ζώο στο σπίτι του τι άλλο θα μπορούσε να κάνει για να βοηθήσει γενικά ..μιλάμε για άνθρωπο που θέλει να βοηθήσει ουσιαστικά και συνειδητοποιημένα


Μπορεί να γίνει εθελοντής


Τι θα μπορούσε να κάνει ή να προσφέρει ένας εθελοντής;
θα μπορούσε να βοηθήσει σε κοινοποιήσεις σε σελίδες σαν την δική σου ;


Είναι μεγάλη βοήθεια στα καταφύγια. Τι άλλο μπορεί να κάνει; Απλά πράγματα , όταν πάμε για κάφε ή βόλτα μπορούμε να έχουμε ένα μπουκαλάκι νερό σε περίπτωση που συναντήσουμε ένα αδεσποτάκι στον δρόμο.

θα μπορούσε να προσφέρει μερικές ώρες από τον χρόνο του να πάει σε καταφύγια και σε συλλόγους να βγάλει βόλτα τα ζώα που είναι πολλές ώρες κλεισμένα σε κλουβιά;
Οι φίλοι σου τι λένε για την δραστηριότητα σου αυτή ;


Ναι ακριβώς ! Μπορεί να προσφέρει κάποιες ώρες για τα ζωάκια στο καταφύγιο βγάζοντας τα βόλτα και να τους δώσει αγάπη.

Τι σου λένε πως αντιδρούν έχει βοηθήσει κάποιος πιο ενεργά χάρη στο δικό σου παράδειγμα;


Εννοείται πως μπορεί να κοινοποιήσει τις αγγελίες και μήπως να ψάξει να ρωτήσει αν κάποιος φίλος ή φίλη θέλει ζωάκι.
Οι φίλοι μου με στηρίζουν !


Να ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα της δουλειάς σου


Υπάρχει και άλλος τρόπος να βοηθήσουμε τα αδέσποτα ζωά !

Για πες μου

Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για The Penny MARATHON;


θέλω να μας πεις, πρώτη φορά το μαθαίνω


Εδώ θα βρείτε την σελίδα στο Facebooke
Είναι ένας μαραθώνιος γύρος στην Αθήνα



θα το αναρτήσω τον σύνδεσμο εδώ και έτσι άμεσα απλά πατώντας με τον κέρσορα τους τον σύνδεσμο θα συνδεθούν με την σελίδα !


Αυτό το καλοκαίρι έχουμε τρέξει 42 χιλιόμετρα και ήταν η δεύτερη στην σειρά διοργάνωση του  event.Ελπίζουμε του χρόνου να συμμετέχουν περισσότερα άτομα !

Ποιο ή ποια είναι τα οφέλη του να ζεις με ένα ζώο ;


Τα οφέλη είναι πολλά.





Τα ξέρω γιατί έχω γάτο και πάλι . Ας το ακούσουν και τα λιακαδάκια  από περισσότερο κόσμο. Μπορεί να μην αντικειμενική λόγω της λατρείας που του έχω .
Δεν μπορώ να φανταστώ την μέρα μου χωρίς τα χουρχουρητά του και την μουσούδα του που βάζει μέσα στα μαλλιά μου και ξεκινά χουρχουριστά η μέρα μου.


Καταρχάς εγώ από μικρό παιδί είχα πάντα ζωάκι. Και τώρα δεν θα μπορούσα να ζω χωρίς σκυλάκι. Μου δίνει τόση χαρά κάθε μέρα που δεν φαντάζεστε. Είναι σαν να έχετε ένα μικρό παιδάκι.

Εγώ τον Ρομέο έτσι τον βλέπω .
Είναι το παρεάκι μου είναι η προσωπικότητα μου η ξεχωριστή
Ειδικά τα γατιά που έχουν την δική τους προσωπικότητα και δεν τους την αλλάζεις την γνώμη και την άποψη με τίποτα !!

Οι σκέψεις σου για το μέλλον και τυχόν σχέδια που κάνεις ποια είναι ;
Και όσο αφόρα τα ζώα και την προσπάθεια που κάνεις και για σένα σαν άνθρωπος που έχεις συνδέσει κομμάτι της καθημερινότητας σου .

Πρώτα θέλω να τελειώσει τις σπουδές μου και μετά να βρω μια καλή δουλειά για να βοηθώ παραπάνω τα ζώα. Το μέλλον θα δείξει. Το  μόνο σίγουρο είναι πως κάτι θα κάνω για τα αδέσποτα.

Πως είναι μια μέρα σου ; Ίσως ο κόσμος σε φαντάζεται με κόκκινη κάπα σαν το σούπερμαν και με ένα μαγικό ραβδί βοηθάς τα ζώα που έχουν την ανάγκη του αυτονόητο για μας, να ζήσουν
μια μέρα ακόμη σε αφιλόξενους δρόμους ως αδέσποτα .


Όχι όχι δεν είμαι και ήρωας! Απλά κάνω αυτό που μπορώ, δεν είναι πολλά. Ξέρω πως υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν αρκετά πράγματα για τα ζωάκι και αυτοί είναι ήρωες. Αυτοί που κάθονται στα καταφύγια κάθε μέρα για να ταίσουν τα αδέσποτα, για να τους δώσουν αγάπη , αυτοί που μαζεύουν ζώα από τους δρόμους. Εγώ δυστυχώς να μαζέψω και να φιλοξενήσω ή ν υιοθετήσω. Μένω σε διαμέρισμα και καταλαβαίνετε πως δεν επιτρέπεται παραπάνω από ένα ζώο.



«Να ρωτήσω αν θέλω να έχω ένα ζώο , γιατί να μην πάω να αγοράσω από petshop δεν θα βοηθήσω με τον τρόπο αυτό;»
θα σκεφτεί κάποιος την ώρα που διαβάζει την κουβέντα μας
Τι γίνεται και πως αναπαράγονται τα ζώα που βλέπουμε να πωλούνται σε pet shop;
(κάτι που θεωρώ χυδαίο και ανεπίτρεπτο να πωλείται μια ζωή σαν να είναι ντομάτα σε πάγκο λαικής )

Και εγώ το θεωρώ χυδαίο και θα ήθελα τα petshop να μας θυμίζουν ένα κατάστημα με αξεσουάρ για τα κατοικίδια μας και όχι ένα μέρος που πωλούν  ζώα. Είναι πραγματικά άσχημο, γιατί από όσο ξέρω έχουν μια σκυλίτσα που την χρησιμοποιούν μόνο και μόνο για να γεννάει κουταβάκια …



Οι συνθήκες που αναπαράγουν τα ζώα είναι χειρότερες και από την κόλαση , γα αυτό σε ρωτάω και θέλω  την γνώμη σου


Και όμως δυστυχώς τα αγοράζουν.

Ελλάδα και εξωτερικό οι συνθήκες είναι της κολάσεως και όμως ναι, αγοράζουν.
Εδώ θα συμπληρώσουμε πως τα ζώα που πωλούνται σε pet καταστήματα  λόγω των συνθηκών και της κακής υγείας της μητέρας που γεννά συνήθως είναι και φιλάσθενα και έχουν μικρό δείκτη ζωής !
Αν το ερευνήσετε θα δείτε πως δυστυχώς ισχύει.
Courtney δεν ξέρω αν το έχεις ερευνήσει
ή αν έχεις δει κάπου κέντρο Αθήνα προς  ομόνοια πλευρά πλατεία - ο θεός να το κάνει petshop - σε τι άθλιες συνθήκες έχει τα ζώα .


Ναι έχω δει ! Είναι κρίμα αλήθεια να βλέπεις τα ζώα να κοιμούνται στα βρώμικα χαρτιά χωρίς νερό και ακόμη να τα «χτυπά» ο ήλιος στα παράθυρα τους!

Διάβασα προχθές στο μετρό της Νέας Υόρκης πως σταμάτησε για ώρες προκείμενου να σώσουν δυο μικρά γατάκια είχαν εγκλωβιστεί.
Εδώ αντίθετα ... κανείς δεν θα έδινε σημασία σε νιαούρισμα ..πόσο μάλλον να σταματήσουν οι συρμοί ..
Έχουμε να διανύσουμε πολύ δρόμο για να δούμε κάτι τέτοιο στην χώρα μας Courney;





Το είχα διαβάσει αυτό. Μου άρεσε πάρα πολύ η αντίδραση τους και πρέπει να τους πούμε ένα μεγάλο μπράβο. Τώρα, εδώ πραγματικά δεν ξέρουμε τι θα κάναμε σε τέτοια περίπτωση επειδή ακόμη δεν το έχει συμβεί, σωστά ;



Δεν θέλω να σου μαυρίσω την ψυχή ...αλλά μάλλον θα τα πάταγε ο εργοδηγός ..και θα τα κλωτσούσαν οι Ελληνάρες !
Δυστυχώς η γνώμη που έχω για την φιλοζωία του έλληνα με επιβεβαιώνει κάθε μέρα. Αλλά ας μην μαυρίσουμε ψυχές και ας κρατήσουμε μια νότα αισιοδοξίας.

Να σου κάνω μερικές ερωτήσεις τώρα με λίγο χρώμα και διάθεση θετική και  αισιόδοξη

1 αγαπημένο χρώμα
2 αγαπημένη ατάκα
3 ρητό ζωής που σε εκφράζει
4 τι δεν σου αρέσει να σου λένε
5 τι σε κάνει να χαμογελάς
6 3 ευχές σου αν είχες το μαγικό τζίνι
7 τελικά είναι ναι ή όχι στον εθελοντισμό και την προσφορά γενικά σε ανθρώπους και ζώα ;


1. Αγαπημένο χρώμα το μπλε
2. Να αγαπάμε πιο πολύ τα ζωάκια να ενδιαφερόμαστε πιο πολύ για αυτά τα πλάσματα γιατί τους αξίζει
3. Ρητό ζωής : καλύτερα να προσπαθήσεις και να μετανιώσεις παρά να μην προσπαθήσεις και να μετανιώσεις που δεν το προσπάθησες.
4.Δεν μου αρέσουν τα ψέματα .
5.Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, το αγόρι και βέβαια τα ζωάκια.
6.Η οικογένεια μου και όλοι γύρω μου να είναι υγιείς πάντα !
Να ταξιδεύω και να έχω στο μέλλον ένα σπιτάκι με  τεράστιο κήπο που θα μπορούσα να έχω πολλά ζώα
7. Ένα μεγάλο ΝΑΙ στον εθελοντισμό γιατί ο  εθελοντής κάνει την  πράξη του επειδή θέλει. Θέλει να βοηθάει και θέλει να αλλάξει από μόνος του κάποια πράγματα.

Μέσα από την κουβέντα μας χαίρομαι που συναντώ έστω μέσα από δω (εννοώ το facebook ) ανθρώπους θετικούς και που δεν χάσει κομμάτι του εαυτού τους είτε έχουμε κρίση είτε όχι.
Και είναι σημαντικό για μένα να έχω συνέντευξη ή καλύτερα θα την πω  κουβέντα περισσότερο με αληθινούς ανθρώπους που δεν ζουν σε ένα χρυσό κλουβί και δεν έχουν καμιά επαφή με την πραγματικότητα!
Θέλω να σε ευχαριστήσω
από βάθη καρδιάς

Και εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ και χάρηκα που μιλήσαμε και σας γνώρισα .
Να είστε πάντα καλά !








Θα σας παραθέσω δύο ενδιαφέροντα άρθρα τους συνδέσμους που μπορείτε να «κλικάρετε» και να βρεθείτε  άμεσα στην ιστιοσελίδα να διαβάσετε και να ενημερωθείτε .

Πρώτος Σύνδεσμος



Δεύτερος Σύνδεσμος


Η σελίδα της Courtney είναι

https://www.facebook.com/HomelessAnimalsInGreece

Δεν υπάρχουν σχόλια: