Σελίδες

Τρίτη 10 Απριλίου 2018

💜💓💗 Review Volume 1 Κρέμες Χεριών 💜💓💗

Αχ τα δόλια χέρια μας παιδεύονται πολύ καθημερινά. Ένας από τους λόγους που δεν μου μένει φράγκο -όποτε έχω δηλαδή- είναι πως ψάχνω την κατάλληλη για τα δικά μου χέρια κρέμα. Τονίζω τα δικά μου γιατί ξέρεις καλά μικρή μου λιακάδα πως η κάθεμια μία από εμάς έχει διαφορετικές ανάγκες ενυδάτωσης. Δύο κρέμες έχω ξεχωρίσει και έχουν ταιριάξει απόλυτα με τα αρκετά αφυδατωμένα χέρια μου. Την Cicaplast hand La Roche Posay και την nourishing hand cream spephora. 
Ναι είναι λίγο "τσιμπημένες" στις τιμές.
Ναι αλλά κάνουν δουλειά. 
Τουλάχιστον σε χέρια που το χρειάζονται.
 
Την Cicaplast θα την βρεις σε πολλές καλές μειωμένες από την αρχική σε πολλά online φαρμακεία.
 
Εδώ στο Online φαρμακείο του youpharmacy.gr
θα βρεις τα καλούδια της la roche posay cicaplast με έκπτωση 30 % 
https://www.youpharmacy.gr/omorfia-kallyntika/peripoiisi-cherion-podion-nychion/kremes-xerion2/la-roche-posay-cicaplast-mains

 Τις αγορές σου αν θες τις κάνεις και εδώ στο tofarmakeiomou.gr με έκπτωση από 28 έως και 35 % 
δεν είναι κακό αν σκεφτείς πως αγοράζοντας και προσφορές σε αντιηλιακά προσώπου σώματος έχεις δωράν μεταφορικά γιατί το ποσό σου θα είναι άνω των 49 ευρώ . Και γενικά να κάνεις μαζεμένες αγορές για να έχεις πάντα και δωρεάν μεταφορικά.( ταπεινή άποψη μου έτσι ...)
https://www.tofarmakeiomou.gr/brands/larocheposay-43626/cicaplast-anaplasi-dermatos/
 Από εδώ από τις διάφορες κρέμες που βλέπεις μόνο η cera di curpa μου έκανε κάποια διαφορά στα χέρια. Οι υπόλοιπες δυστυχώς δεν με βοηθήσαν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα καλύψουν τις δικές σου ανάγκες. 
Γράφω καθαρά εμπειρικά όσο αφορά την προσωπική χρήση που κάνω σε όλα τα προιόντα και οι δικές μου ανάγκες πια είναι σε ανεβασμένο level.  Η παντοτινή και αγαπημένη nivea creme εξακολουθεί να ενυδατώνει χέρια και σώμα με μοναδικό τρόπο.
Δεν την εξαιρώ και στην προτείνω ανεπιφύλακτ για όλες τις εποχές του χρόνου.


Μη ξεχνάς πως τα χέρια μας χρειάζονται ενυδάτωση 12/365. 

Ενα προϊόν που μπορεί να κάνει θαύματα στα χέρια σου είναι η κλασική και χιλιοαγαπημένη κηραλοιφή. Αν δεν σου αρέσει η έντονη λιπαρότητα της χρησιμοποιήσε την το βράδυ, τύλιξε τα χέρια σου με λίγη μεμβράνη και φόρεσε τα γάντια σου τα μάλλινα. Όσο περισσότερο καταφέρεις να μείνεις έτσι τόση περισσότερη ενυδάτωση θα έχουν τα χέρια σου.

Περιμένω σχόλια σου , να προτείνεις να δοκιμάσω κάποια κρέμα που βοήθησαν τα δικά σου χέρια.
 
 


Kisses
😘😘😘😘

Δεν υπάρχουν σχόλια: