Σελίδες

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

MamaPiniata απλά υπέροχη μοναδική σε αυτό που κάνει !


Πάντα "έπιαναν τα χέρια μου" αλλά κατά βάση είμαι οπαδός του ρητού "η εξάσκηση σε κάνει καλύτερο".
'Εφτιαξα την πρώτη μου πινιάτα,ένα μωβ ψαράκι, στα τρίτα γενέθλια της κόρης μου κι από τότε δυο χρόνια και τουλάχιστον 200 πινιάτες μετά πιστεύω πως έχω εξελιχθεί εντυπωσιακά!
Η "Mama Piniata" γεννήθηκε μετά από παρότρυνση φίλων και συγγενών και το χόμπι έγινε σε μια νύχτα δουλειά, ευχάριστη και δημιουργική, από αυτές που πάντα ήθελες πολύ να κάνεις.
Μπορεί να μη διαλέγω εγώ το θέμα, γιατί οι μικροί μου φίλοι ξέρουν πάντα ακριβώς τι θέλουν,αγαπώ όμως τη στιγμή που η ιδέα που στριφογυρίζει στο μυαλό τους, ολοκληρώνεται κι αποκτά σάρκα και οστά. Και βέβαια το χαμόγελό τους όταν δουν το αποτέλεσμα!
Τους τελευταίους μήνες η σελίδα μου έχει αποκτήσει αρκετούς νέους φίλους και τα σχόλια είναι πολύ ενθαρρυντικά, στη δύσκολη εποχή όμως που ζούμε πρωταρχικός μου στόχος είναι να διατηρήσω τη δουλειά μου σταθερή, αν και όσον αφορά στο καλλιτεχνικό κομμάτι, όσο μου αρέσει αυτό που κάνω, πάντα θα εξελίσσομαι.
Σας προτρέπω λοιπόν να κάνετε το ίδιο,αν αγαπάτε κάτι, τολμήστε το!" η εξάσκηση σε κάνει καλύτερο" άλλωστε και τα χέρια το μυαλό τα οδηγεί!
                                                                         
                                                                           Mama Piniata
                                                                           κατά κόσμον
                                                                           Βάσω Κυριοπούλου

η σελίδα της για τις παραγγελίες σας είναι εδώ 
 https://www.facebook.com/mamapiniata?fref=nf



















Δεν υπάρχουν σχόλια: