Σελίδες

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

SofArt - drawing up your life Ας την γνωρίσουμε μέσα από την δουλειά της που ..ζωγραφίζει τα ωραιότερα παιδικά μαξιλάρια για τα μικρά μας λιακάδακια


 1. Πόσο καιρό  ασχολείστε και πως ξεκίνησε  αυτή η δημιουργική απασχόληση 

2. Τι ύφος έχουν συνήθως οι δημιουργίες σας 

3. Από  που εμπνέεστε 

4. Που απευθύνονται οι δημιουργίες σας 

5. Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον 

6. Πειτε μας λίγα λόγια για τα χειροποίητα κοσμήματα σας και τις δημιουργίες σας



΄Εχω πτυχίο ανώτατης σχολής καλών τεχνών του ΑΠΘ και δεύτερο πτυχίο διακόσμηση. Είμαι επαγγελματίας διακοσμήτρια. Ζωγραφιζοντας τα μαξιλάρια παντρεύω την ζωγραφική με την διακόσμηση!
Μου αρέσει που είναι κάτι πρωτότυπο και κάθε κομμάτι είναι μοναδικό!
Μεγάλη απήχηση έχουν τα παιδικα μαξιλάρια!!
Το αισθητικό αποτέλεσμα απορρέει απο την εικαστική μου ματιά σε συνδυασμό με την εμπειρία μου σαν διακοσμήτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: