Σελίδες

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Εσύ ξέρεις τι σαπούνι προσώπου χρησιμοποιείς τελικά ;

Το τελευταίο καιρό προσέχω , δηλαδή τα τελευταία χρόνια έχω υιοθετήσει ως καταναλώτρια πως δεν παίζει ρόλο η τιμή του προιόντος μόνο αλλά και τι μου προσφέρει . 
     Ένα από τα σαπούνια , και οφείλω να πω πως επηρεάστηκα, πιο σωστά να πω πως εμπιστεύθηκα μια καλή φίλη μπλόγκερ την Αθηνά , https://www.youtube.com/watch?v=D-Wc0Y9-Y5k&list=UUocarI5L_13rXVhSMv7mybw
 και μόλις σας έχω παραθέσει και το σύνδεσμο για το κανάλι της , γιατί είναι μια αξιόλογη μπλόγκερ και φοβερό παιδί και ναι την έχω λατρέψει από το πρώτο της βιντεάκι . 
  Ενα σαπούνι αξίας 0,70 λεπτώ του ευρώ ξεχώρισα και χρησιμοποιώ για το πρόσωπο μου , και ναι δεν είμαι πιτσιρίκι ετώ 23 αλλά έχω μεικτή επιδερμίδα και ιδρώνω πολύ το καλοκαίρι και θέλω ένα σαπούνι που θα ταιριάξει με το πρόσωπο μου και τις ανάγκες του αλλά και με τις ανάγκες της τσέπης μου πια !

Το βρήκα . 
Ναι ανήκει σε μια ελληνική εταιρεία .





Αυτό λοιπόν είναι το μπλε κλασικό καραβάκι του Παπουτσάνη . Ήμουν επιφυλακτκή γιατί έχω χρησιμοποιήσει αφρόλουτρο του ,το οποίο θα κάνω άλλο άρθρο και βιντεάκι -ελπίζω να αξιωθώ κάποτε σύντομα!! - για το οποίο οκ 5,60 ευρώ για να με φαγουρίζει όλο το δέρμα μου δεν ΑΞΙΖΕΙ !!!

Δεν θα σας πω μόνο τα κλασικά συστατικά που προβάλλει στην σελίδα του η εταιρεία αλλά θα σας παραθέσω και αυτά ναι ! ω τα μικρά σε γραμματοσειρά συστατικά, που ελάχιστοι καταναλωτές και beauty blogers θα σας αναφέρουν .
Πάμε να δούμε ό,τι δεν βλέπετε και δεν διαβάζετε αλλά και δεν σας λένε .

Sodium Tallowate
Sodium cocoate 
Sodium Palm Kernelate
Aqua
Parfum
Chamomilla Recutita 
Sodium Chloride
Titanium Dioxide
Benzyl Salialate
Buylphenyl Methylpropianal
Cournatin
Hexyl Cinnemal
Linalool
Tetrasodium EDTA 
Tetrasodium Etidronate 
C.I. 19140

αυτό είναι ένα site που βρήκα που μπορείτε να ρωτάτε τι είναι το κάθε συστατικό στα προιόντα που αγοράζετε και χρησιμοποιείτε , το κάνω για να μην νομίζετε ή θεωρήσετε πως τα βγάζω από το κεφάλι μου . επίσης αν έχετε φίλους χημικούς μπορείτε να τους ρωτήσετε .

http://www.sharecare.com/health/skin-cleansing-products/what-is-sodium-tallowate

  Τα θετικά του προιόντος 

Σε γενικές γραμμές και σε ειδικές για τα 0,70 λετπά του ευρώ που κοστίζει καθαρίζει περιποιείται σε βάθος και δεν ξηραίνει τόσο την επιδερμίδα μου όσο άλλα σαπούνια . 
Βέβαια να πω πως αυτή είναι η καθαρά υποκειμενική μου άποψη , γνώμη βάσει των αναγκών του δέρματος μου και της ηλικίας που διανύω . 
Ομως είναι ένα προιόν που θα σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε και να εντάξετε στην φροντίδα του προσώπου σας. Καθαρίζει σε βάθος και βοηθά τα δέρματα που έχουν μια Α Ευαισθησία να μην κοκκινίζουν και να μην ερεθίζονται. 
 Θα βοηθήσει και όσες από εσάς έχουν έντονη λιπαρότητα στο πρόσωπο τους . 





Ακολούθησε και στο ιστιολόγιο μου και την προσωπική μου σελίδα 
https://www.facebook.com/HandmadeByFoteiniLiakadaMoy?ref_type=bookmark



Και πάρε μέρος στον διαγωνισμό που ήδη τρέχει και ακολούθησε όλα τα βήματα σωστά και ένα από τα 3 σαπουνιά ΚΑΡΑΒΑΚΙ θα γίνει δικό σου ! 











Δεν υπάρχουν σχόλια: