Σελίδες

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Τέρμα τα ψέμματα Κάποτε πρέπει να μάθουμε να συμπεριφερόμαστε σωστά ως καταναλωτές



Πριν ανοίξετε μαγαζί , οποιασδήποτε κατηγορίας από μπορδέλο εώς καφετέρια ...μάθετε μάρκετινγκ πελάτη και εξυπηρέτηση πελατών . Πελάτης σας είναι και αυτός που θα σας αφήσει σε πρώτη φάση 40 ευρώ αλλά αν σας διαφημίσει θα σας φέρει 1140 αλλά είναι και αυτός που θα σας ακουμπήσει και 120 ευρώ και κλπ κλπ . Πρινλίγες μέρες κέρδισα σε εναν διαγωνισμό ενα δώρο με εκπτωση 50 τοις εκατό για τατού ... δεν θα το κάνω tag ..γιατί τσάμπα διαφήμιση μέσω δυσφήμισης η Βλάση το έχει κόψει το χόμπυ .Ολα έχουν ένα κόστός πια για μένα.
Και δεν θα πω βέβαια παρά μόνο σε πριβέ μήνυμα ποιο είναι και για να προσέχετε όσες τρεχετε σαν τρελές να συνεργαστείτε με τα βλογκ σας και τις σελίδες σας και εμμέσως γίνεστε λίγο ρόμπα για λίγα like παραπάνω .
Πρώτο λάθος τους πως δεν ενημερώσε το κατάστημα πως αν μεταφέρεις ή ακυρώσεις καλύτερα 2 ραντεβού σου για να πας απο κει ...τίθεται θέμα διαφάνειας και χάνεις το δώρο σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεύτερον θα πρέπει να μάθουν να ακούνε το πελάτη που για λόγους ..χμ πχ δεν κάνω χαλάουα στο πουλί μου αλλά εργάζομαι και παρακολουθώ και σεμινάρια από τις 6 το πρωί έως τις 10 κάθε δευτερα τριτη και τετάρτη ..το ραντεβού μου μπορεί να αλλάχθεί για λόγους ανωτερας βίας ..ηλίθια .
Τρίτον οι τμές τους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ .όταν με βλέπουν πως έχω ήδη άλλου τατου και γνωρίζω από σχεδια και τιμες...και υποψιάζομαι πως η εκπτωση του 50 τοις εκατό ειναι μουφα ...γιατί αυριο θα ρωτήσω 2 γνωστους τατουτζηδες με δουλειά σοβαρή στο ενεργητικό τους και χρόνια στο κουρμπέτι ..για τιμές .
Ετσι λοιπόν από μενα το μαγαζάκι του τρόμου και όχι του τατουαζ σύσταση δεν θα δει και μάλιστα όποια θέλει με μήνυμα θα την πω ποιο είναι . Αλλά αντίθετα θα λέω πως και το δικό τους και τα άλλα που έχω τα έχω κάνει σε όποιον το αξίζει για΄τι έχω σκοπό να κάνω άλλα 4 !!!
Στην κρίση ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ή και αν υπάρχουν θα προσπαθήσω να σας ξεστραβώσω .



αυτό το κείμενο υπάρχει και στο χρονολόγιο μου  
μπορείτε να το δείτε 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: