Σελίδες

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Μια γυναίκα που θα μπορούσε να είναι η φίλη η κολλητή η κόρη αλλά είναι ο μοναδικός της εαυτός και την ξεχωρίζει .Η Αθηνά στην πρώτη της συνέντευξη στο Λιακαδάκι μια διαφορετική beautybloger




Αθήνα γεια σου ... Να πούμε στα λιακαδάκια πως αφορμή για την κουβέντα-συνέντευξη μας στάθηκε ένα βίντεο της Αθηνάς στο youtube που είδα πριν λίγες ώρες και μιλούσε με σωστά επιχειρήματα και γνώσεις για τα Parabens που έχουν τα καλλυντικά μας

Τι είναι τα Parabens τελικά και γιατί τόσος ντόρος ...







Γεια σου σε σένα και στα Λιακαδάκια!

Τα parabens είναι τα συντηρητικά που βρίσκονται στα καλλυντικά μας! Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί επικρατεί τόσος ντόρος, εφόσον είναι άπειρα τα "επικίνδυνα" συστατικά των καλλυντικών. Όπως είπα και στο βίντεο, αν θες να είσαι ασφαλής, μη βάφεσαι καθόλου. Απλά ως γυναίκες θεωρώ μας διακρίνει μια υπερβολή πολλές φορές και αν ακούσουμε κάτι το αναπαράγουμε λάθος και τρομοκρατούμαστε εύκολα!



Φωτεινή Βλάση

Τα προϊόντα μας έχουν όλα συντηρητικά και διάφορα χημικά συστατικά που επιβαρύνουν το δέρμα μας. Τι μπορώ να κάνω εγώ για να με προστατέψω περισσότερο ;

Θα με βοηθούσε να διαβάζω ναι μεν ετικέτες αλλά να προσέχω ίσως τα πιο επιβλαβή όπως σαν παράδειγμα θα σου φέρω την βαζελίνη που είναι ένα καθαρό παράγωγο πετρελαίου και ουσιαστικά βάζω στο δέρμα μου πετρέλαιο ;

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/yj/r/mkUCm0hEprk.gif




Όπως είπες χημικά υπάρχουν παντού. Αν θες να ελαττώσεις την ποσότητα τους, μπορείς εννοείται να στραφείς στις φαρμακευτικές εταιρείες. Είναι σαφώς μετρημένα και σε φυσιολογικά πλαίσια τα συντηρητικά που περιέχουν και σε καμία περίπτωση δε βαραίνουν την επιδερμίδα όπως τα ευρείας κατανάλωσης καλλυντικά. Ωστόσο. η πλήρης προστασία θα εξασφαλιστεί μόνο εφόσον χρησιμοποιήσεις εντελώς φυσικά προϊόντα όπως φυτικά έλαια για το ντεμακιγιάζ ας πούμε!






Ενώ θα μπορούσα να χρησιμοποιώ την κηραλοιφή ?

Θα με βοηθούσε να διαβάζω ναι μεν ετικέτες αλλά να προσέχω ίσως τα πιο επιβλαβή όπως σαν παράδειγμα θα σου φέρω την βαζελίνη που είναι ένα καθαρό παράγωγο πετρελαίου και ουσιαστικά βάζω στο δέρμα μου πετρέλαιο ;




Σαφώς θα βοηθούσε, αλλά εκ πείρας το 80-90% των ευρείας κατανάλωσης περιέχουν πετροχημικά παράγωγα. Από όσο ξέρω οι φαρμακευτικές εταιρείες αποφεύγουν την αυξημένη χρήση παραγώγων πετρελαίου, σιλικόνης και άλλων οργανικών ενώσεων.



Σε βρίσκω ενημερωμένη και σωστά τοποθετημένη Αθήνα ... Με τι ασχολείσαι ή σπουδάζεις

  

Σπουδάζω στο τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής! Τώρα μπαίνω στο τέταρτο έτος!



Και με τι άλλο ασχολείσαι ;

Εκτός της σχολής που ομολογώ σε θαυμάζω γιατί θα θέλει πολύ αγάπη και αφοσίωση σε αυτό που κάνεις τις σπουδές σου



Η σχολή καταλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο μέρος της καθημερινότητας μου, γι' αυτό και ο ελεύθερος χρόνος για ένα φοιτητή της σχολής μου είναι ελάχιστος. Να φανταστείς, ό,τι ακόμα και στις ελάχιστες ώρες που μας απομένουν σχεδιάζουμε πειράματα και διαβάζουμε δημοσιεύσεις. Παρ' όλα αυτά στις λίγες ελεύθερες ώρες που έχω ασχολούμαι με το κανάλι στο στο youtube κάνοντας α



Τουλάχιστον δεν είσαι μια ακόμη beautybloger που όλα τα βρίσκει απλά τέλεια.

Γιατί θεωρώ πως το θέμα αυτό έχει ξεφύγει.

Με σκοπό οι περισσότερες να παίρνουν από τις εταιρείες δωρεάν καλούδια και να λένε πόσο καλά είναι




Χα, χα, μάλλον το αντίθετο! Όλα μου φαίνονται άθλια και συνεχώς ακούω σχόλια του τύπου "Έλεος, δε γίνεται να μη σου αρέσει αυτό! "

Όμως, ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο του να κάνω βίντεο που βλέπουν έστω και 10 άτομα και εγώ να πρέπει αυτά τα άτομα να τα εξαπατώ. Δεν πληρώνομαι, το κάνω γιατί μου αρέσει, επομένως ποιος ο λόγος να ψεύδομαι χαϊδεύοντας τα αυτιά των εταιρειών.

Αν ένα προϊόν με εκπλήξει, θα το πω σίγουρα και θα είναι γιατί όντως μου άρεσε και κάλυψε τις ανάγκες μου.

Όσο για τα δωρεάν προϊόντα δεν έχω λάβει ποτέ, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.



Συμφωνούμε πως το σωστό beautybloging δεν είναι αυτό ...να  μου αρέσουν όλα να λέω 3 ατάκες και να μην αναφέρω άλλα βασικά που εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει ως καταναλώτρια να μάθω ..συστατικά τα χημικά συστατικά ποια είναι και η τιμή ..καμιά έως ελάχιστες δεν λένε την τιμή ....Χαίρομαι που επιτέλους βρίσκω μια ακόμη συνάδερφο στο θέμα ομορφιάς και beauty bloging που με καταλαβαίνει και κάνει σωστά την δουλειά της



Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρέωση όλων μας νομίζω!




Νομίζω και θα μου το απαντήσεις και εσύ πως και οι σπουδές σου σε βοηθούν ακόμη περισσότερο σε μεγάλο κομμάτι των καλλυντικών και έχεις ένα ακόμη θετικό ατού εκφράζοντας λέγοντας μιλώντας για προϊόντα ομορφιάς .



Αυτό με τις τιμές το έχω παρατηρήσει κι εγώ και δεν μου αρέσει καθόλου να το προσπερνάμε, ειδικά σε τέτοιους καιρούς!


Στο να πεις ναι αυτό το συστατικό δεν μας κάνει καλό

Να ρωτήσω πως φαίνεται η ζωή έτσι όπως εξελίσσεται σήμερα σε ένα νέο παιδί ;


Προφανώς, μου έχουν κάνει καλό ή μάλλον έχουν ταιριάξει τέλεια με αυτό που μου άρεσε από μικρή. Η αισθητική πρέπει να είναι κάτι το αγνό γιατί εκφράζει τη φροντίδα για τον εαυτό μας. Και ναι είμαι τυχερή, γιατί λόγω της σχολής μπορώ να βρω από που πηγάζει και που στοχεύει το καθετί. Ο βιολόγος σπουδάζει το τέλος, το σκοπό των πραγμάτων.




Πως την έχεις δει εσύ την κρίση πως την βιώνεις τι σκέψεις έχεις και τι σχέδια μετά το τέλος των σπουδών σου ;

Πως την αντιμετωπίζεις να το θέσω πιο σωστά ...


Να σου πω την αλήθεια, αρνούμαι να δω τηλεόραση, να διαβάσω εφημερίδες κλπ. Δεν το κάνω από αδιαφορία τόσο όσο από απέχθεια σε αυτά που βλέπω γύρω μου. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο δεν μου αρέσει να κάνω μακροχρόνια σχέδια. Από παιδί σχεδίαζα το πολύ μέχρι τον επόμενο χρόνο.

Όσον αφορά στην κρίση, δεν θα πω ψέματα.

Είμαι από τα τυχερά παιδιά που δεν την έχουν βιώσει, γιατί οι γονείς μου δεν έχουν κάνει καμία περικοπή στο χαρτζιλκίκι μου, αντίθετα στερούνται οι ίδιοι.






Σκέψεις για το μέλλον έστω μετά την απόκτηση και του πτυχίου ... το εξωτερικό και η αναζήτηση μιας ευκαιρίας στα ξένα σου έχει περάσει από το μυαλό;



Χα, χα, αυτό μας το έχουν περάσει από τη σχολή ως βεβαιότητα και όχι ως απλή σκέψη, δυστυχώς, αλλά εγώ δεν θα ήθελα να φύγω. Ίσως ακουστεί κουτός ο λόγος, αλλά θεωρώ ότι δεν θα άντεχε ο οργανισμός μου άλλο κλίμα. Βέβαια, έχω τύχει σε συζητήσεις που μου έλεγαν "Κοπέλα μου αν πεινάσεις παντού θα πας". Και ναι, ΟΚ, αν πεινάσω είμαι από τα άτομα που θα συμβιβαστούν εύκολα σε ένα νέο κλίμα και μια νέα ζωή. Απλώς σκέφτομαι πως θα παραπονιέμαι μέχρι να γυρίσω πίσω. Δυστυχώς, είμαι από τα άτομα που πελαγώνουν όταν κάτι ξεφεύγει του ελέγχου τους ή γενικά του ιδεατού.




Πόσο δύσκολό τελικά είναι να πετύχει κάποιος το στόχο του ξεκινώντας από την δύσκολη σχολή που παρακολουθείς πια...




Όσο για τη σχολή μας τα πράγματα είναι δύσκολα στην Ελλάδα, αντίθετα στο εξωτερικό μας περιμένουν πολλά υποσχόμενες θέσεις με τεράστιους μισθούς. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και κατά τη γνώμη μου τον κερδίζει αυτός που θα έχει κάθε φορά να παρουσιάσει καλύτερη συμπεριφορά, γιατί πλέον από γνώσεις ο καθένας από εμάς σε δέκα χρόνια από τώρα θα έχει από δυο μεταπτυχιακά. Το θέμα κατ' εμέ είναι να ξέρεις να αξιοποιείς τις γνώσεις σου και να αυτοαναβαθμίζεσαι. Να μη συμβιβάζεσαι σε τίποτε κατώτερο από ότι αξίζεις και να "πουλάς" τον εαυτό σου πολύ ακριβά.





Οι δυσκολίες μας λυγίζουν αλλά τι ...μετά ξανασηκωνόματε στεκόμαστε ξανά στα πόδια μας και προχωράμε με πείσμα και δύναμη ή λέμε δεν πειράζει και ως εδώ που έφτασα καλά είναι ;






Athina I. Karaiskou
Εννοείται συνεχίζουμε. Ο κανόνας πλέον στη ζωή του Έλληνα είναι η δυσκολία και όχι η άνεση. Αν δε μάθεις στη δυσκολία είτε δεν θα επιβιώσεις είτε δεν θα έχεις καλή ψυχική υγεία. Πάντα κάτι θα σου λείπει.



Αγαπημένο μάθημα πέραν της δέσμης σου στο σχολείο είχες;



Εννοείς εκτός της κατεύθυνσης..



ναι

*είμαι της παλιάς σχολής εγώ



Μου άρεσαν πάρα πολύ όλα τα φιλολογικά μαθήματα εκτός της ιστορίας. Ήμουν άριστη ανέκαθεν σε όλα και μάλιστα καλύτερη και από τα μαθήματα που επέλεξα! Είχα ιδιαίτερη αδυναμία στα αρχαία και την έκθεση!



Για αυτό και το καλό λέγειν και στα βίντεο σου και στην κουβέντα μας ...



Αν δεν υπήρχε η ιστορία στην θεωρητική κατεύθυνση τώρα θα τελείωνα τη νομική!

Νομίζω πως το καλό λέγειν είναι σεβασμός πρώτα προς το συνομιλητή και έπειτα προς την ίδια τη γλώσσα.










΄Ησουν ήσυχο παιδί η αυτό που λέμε με αγάπη πάντα σκανταλιάρικο ή μικρό διαολάκι; Μοναχοπαίδι ή όχι ;

Ήμουν ήσυχο παιδί με την έννοια ότι δεν έκανα φασαρία, ζημιές και δεν ανησυχούσα τους δικούς μου, αλλά ήμουν ισχυρογνώμων, ήθελα πάντα την προσοχή πάνω μου, ήθελα οι μεγαλύτεροι να κάνουν διάλογο μαζί μου από τα 5 μου σαν να ήμουν κι εγώ ενήλικας...Είχα τέτοια ελαττώματα. Μοναχοπαίδι είμαι.




Μια χαρά ελάττωμα ...


Χαχα το απαιτούσα όμως




Δεν νομίζω πως στα παιδιά πρέπει να μιλάμε σαν ... να είναι

«απροσάρμοστα» να  διευκρινήσω  πως δεν είναι να τους μιλάμε συνέχεια

με φράσεις

γκιλι γκίλι κ γκουτου γκουτου

Αχου το το γλυκουλίνι


Εγώ θυμάμαι από τα 2 μου τον εαυτό μου να μιλάει ακριβώς όπως τώρα.

Γλύκες ήθελα θυμάμαι κι εγώ σαν παιδί, αλλά μόνο από τη μαμά μου. Νομίζω πως με τσάντιζε αν μου μιλούσε άλλος έτσι


Μην παρεξηγηθώ με την λέξη απροσάρμοστα Να πω και πάλι : εννοώ κι διορθώνω πως δεν πρέπει να μιλάμε στο παιδί χωρίς να χρησιμοποιούμε ολοκληρωμένες φράσεις με ρήμα αντικείμενο υποκείμενο

Εχω δυο ανιψιές και αν είναι πια 4 και 6 από μικρές τους εξηγώ σε απλά ελληνικά τα πάντα , δεν κάνω αναλύσεις τύπου , θεωρία Αινσταιν .


Ακριβώς, γιατί το παιδί δεν πρόκειται αλλιώς να μάθει να μιλάει σωστά.


Γλύκες και χάδια πάντα στα παιδιά ναι

Εκεί που χρειάζεται ναι θα γίνεις αυστηρός για να μάθει να ακούει και το όχι του !

Συ με το "όχι" πως τα πας ;


Ναι και αυτό είναι πολύ βασικό έχω να πω εγώ από δική μου εμπειρία. Το όχι δεν είναι κακό. Εγώ δυστυχώς το άκουγα συχνά, αλλά ποτέ δεν το τηρούσα και αυτό είναι και το μεγάλο παράπονο των δικών μου. Έφτασα 18 χρονών για να ακούσω πρώτη φορά το όχι και να το δεχθώ. Έχω κακή σχέση με το όχι, δεν θα πω ψέματα. Αλλά πιστεύω πως δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη να αλλάξει ένας άνθρωπος. Προσπαθώ να σκέφτομαι ότι δε γίνεται όλα να περνάνε από το χέρι μου και το δέχομαι.




Φίλος ..έννοια αξίας ανεκτίμητη .. έχεις ;Κρατάμε αυτούς που έχουμε από φόβο και ανασφάλεια; Η αποκτούμε και νέους κατά την διάρκεια της ζωής μας;




Είναι πολύ δύσκολο πράγμα η φιλία. Έχω αλλάξει άπειρες παρέες και οι φίλοι που έχω είναι ελάχιστοι, αλλά αληθινοί. Με την κολλητή μου φίλη είμαστε σαν αδερφές εδώ και δέκα χρόνια. Είμαι άτομο που νιώθει εύκολα φόβο και ανασφάλεια, ωστόσο είμαι αμείλικτη όταν αντιληφθώ ότι παίζεται κάτι κακό πίσω από την πλάτη μου. Ανέχομαι μέχρι αηδίας, γι' αυτό και αν με κάνεις να απομακρυνθώ, μάλλον έχεις κάνει κάτι πολύ σοβαρό. Δε θέλω δίπλα μου τους τέλειους χαρακτήρες, γιατί τα ελαττώματα των φίλων μας έχουν περισσότερο ενδιαφέρον. Όμως, αν προκύψει θέμα εμπιστοσύνης, με έχεις χάσει.


Χμ πάμε σε ένα άλλο ερώτημα που αφορά και την φιλία την αλήθεια σε ένα φίλο πως την λέμε ; Φέρνω παράδειγμα έχεις έχω μια φίλη και δεν την ταιριάζει ένα στυλ ντυσίματος .Υπάρχουν 2 τρόποι να την πούμε πως ξέρεις δεν σου ταιριάζει το τάδε ...Α τρόπος : πως είσαι έτσι δεν σου πάει καθόλου Β τρόπος : νομίζω πως αυτό δεν σε κολακεύει τόσο όσο το δφόρεμα ...φέρνω απλό παράδειγμα αλλά αυτό που ρωτάω είναι πως λέμε τελικά τις αλήθειες ακόμη και στον ή στην κολλητή  μας ..πρόσεξε λέμε την αλήθεια αλλά πως, με ποιον τρόπο τελικά θέλει τακτ και τρόπο ή απλά την λέμε και όποιον πάρει ο χάρος ;


Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό, αλλά εγώ προσαρμόζω την αλήθεια στην άνεση που έχω με τον άλλο. Πχ στη μαμά μου θα πω "Απαπα χάλια είσαι με αυτό"..Σε μια φίλη μπορεί να το πω με πιο ήπιο τρόπο. Αλλά δεν πρόκειται να πω ψέματα.


Την μόδα την φοράμε ή μας φορά ;


Τη μόδα τη φτιάχνουμε.


Το στυλ έμφυτο ή το αποκτάς;


Σαφώς και τη φοράμε και μόνον έτσι είναι μόδα. Αλλιώς είναι κάτι άλλο, ένας ρόλος.


Fashion iIcon έχεις ;



Για το στυλ δεν έχω αποφανθεί καν μέσα μου τι είναι, θεωρώ οτι μπορείς να το χτίσεις ωστόσο.




Να το θέσω πιο σωστά ... πρότυπο γυναίκας για σένα είναι ......το συμπληρώνεις εσύ




Δεν θα το έλεγα ότι τρελαίνομαι με κάποια. σίγουρα μου αρέσουν διαφορετικά στυλ ανάλογα την κάθε γυναίκα.

Θα έλεγα πως πρότυπο για μένα είναι μια γυναίκα που ξέρει να παίζει τρελά με τη μόδα.



Αχ αυτή η δόλια η σύγχρονη γυναίκα ... μήπως έχουμε παραφορτωθεί ρόλους;

Μήπως η πολλή απελευθέρωση μας ..αποτελείωσε ως γυναίκες;

Βάλαμε εμείς τα παντελόνια και ξεχάσαμε να είμαστε γυναίκες;



Ναι, αλλά και αυτό στο πρόγραμμα είναι. Δεν μπορώ να φανταστώ τη σύγχρονη γυναίκα με ένα μόνο ρόλο. νομίζω θα τρελαινόμασταν, μας αρέσουν τα δύσκολα, μας ταιριάζουν και μας κάνουν ακόμα πιο γοητευτικές θεωρώ εγώ.






Μήπως έχουμε χάσει την γυναικεία μας υπόσταση ;

Εχουμε φτάσει σε σημείο στο φλερτ να την πέφτουμε εμείς στους άντρες



Δεν νομίζω πως η γυναικεία υπόσταση συνάδει με τη μονομέρεια.




με τρόπους που κοκκινίζουν και οι ίδιοι ..δεν τους αφήνουμε χώρο να μας φλερτάρουν οι καημένοι ..τοίχο τοίχο προχωρούν στο δρόμο από τα καμάκια μας



Καλά αυτό συμβαίνει αλλά θεωρώ πως έχει να κάνει με το οτι έχουμε αποθρασυνθεί όλοι γενικότερα.



Τόλμη και θράσος ναι αλλά με μέτρο και ψυχραιμία και εκεί που χρειάζεται ;



Ύστερα όταν εγώ αναφέρομαι στη σύγχρονη γυναίκα δεν εννοώ την γυναίκα-μόνη-ψάχνει, αλλά τη σύζυγο, μητέρα και επαγγελματία που θριαμβεύει σε όλους τους τομείς.

Ακριβώς.



Το έχω καταλάβει ..αλλά να δούμε κι τα άκρα των γυναικών που μπορούμε να φτάσουμε ...λόγω αποθράσυνσης ..



Οπου μπορεί να φτάσει και ένας άντρας με θράσος. Πιστεύω πως το θράσος δεν έχει φύλο.




Αφήνεις δηλαδή το αρσενικό να κάνει το πρώτο βήμα ;

Είσαι αυτό που λέμε κλασική γυναίκα ; Η φλερτάρεις ναι μεν αλλά διακριτικά όταν δεν είσαι σε σχέση ; σταθερή και σοβαρή




Ναι, αλλά αυτό δεν είναι και κανόνας. Οι ανθρώπινες σχέσεις θέλουν και λίγο ένστικτο.




Χειρότερο ελάττωμα στον άντρα ποιο πιστεύεις πως είναι ; Καλύτερα μαμάκιας ή καλύτερα φλερτάκιας ;



Τον τελευταίο χρόνο είμαι σε μια πολύ καλή και ισορροπημένη σχέση!




Η να είναι φανατικός οπαδός ομάδας ;




Καλύτερα μαμάκιας. Το να είναι γυναικάς το βρίσκω απαράδεκτο.

Όχι αυτό είναι μια χαρά. Μου αρέσει που το αγόρι μου βλέπει τακτικά μπάλα.




Ραντεβού με τον καλό μας και μας έχει μαγειρέψει νοστιμιές ... τελικά το εκτιμούμε οι γυναίκες ή λέμε από μέσα μας : ωχ σε απένταρο ή «ρομαντικάκια» έπεσα; Για να μην μακρυγορήσω με πολλά παραδείγματα παρόμοια ..Τελικά οι γυναίκες ξέρουμε τι θέλουμε από τους άντρες ή ακόμη και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια και σκίζει τα πτυχία της;






Μάλλον η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Η γυναίκα ό,τι και να της δώσεις, θα βρει και κάτι ακόμα να σου ζητήσει.



Οι σχέσεις είναι δύσκολες ή εύκολες τελικά ;

ανάμεσα στα δύο φύλα


Οι σχέσεις είναι πολύ απλές. Οι άνθρωποι είμαστε δύσκολοι.



Οταν δεν είσαι στα καλύτερα σου τι κάνεις ως ένεση ασιοδοξίας τι είναι εκείνο που θα προσθέσει ξανά χαμόγελο στο πρόσωπο σου ;

Μένεις Αθήνα ή σε άλλη πόλη;




Χαίρομαι με πολύ μικρά και αστεία πράγματα. Θα πλύνω το πρόσωπο μου με ένα μυρωδάτο σαπούνι, θα κάνω ένα ντουζ με παιδικό αφρόλουτρο, θα πάω μια βόλτα στα μαγαζιά, θα δω κάτι αστείο στο youtube με το αγόρι μου, όπως κάποια επιθεώρηση.

Μένω Αλεξανδρούπολη.




Πως κυλά η ζωή σε μια πόλη που δεν είναι Αθήνα ..το ρωτάω για να μην νομίζουν όλοι πως εμείς εδώ στην πόλη ζούμε σαν ηρωίδες της Δυναστείας ή σαν τους πρωταγωνιστές από τα Χτυποκάρδια στο Μπέβερλυ Χιλς 90210




Από επιλογή μου δε δήλωσα καμία σχολή στην Αθήνα γιατί θα ήμουν δίπλα στο σπίτι μου (Χαλκίδα). Έχω περάσει κάποιες μέρες Αθήνα και δεν μου πάνε καθόλου μα καθόλου οι ρυθμοί της. Σίγουρα έχεις πολλές επιλογές, αλλά την ηρεμία και τον καθαρό αέρα που αναπνέω εδώ πάνω δεν τα αλλάζω με τίποτα.




Και το τρελό ποιό είναι πως οι αθηναίοι θέλουν να φύγουν να ζήσουν αλλού ..ανάμεσα τους είμαι εγώ μια αθηναία που θέλει να φύγει ... αλλά δεν μπορώ ακόμη καθαρά για βιοποριστικούς λόγους να φύγω από αθήνα

Για σκέψου πως πια αναζητούμε οι αθηναίοι τρόπους να μετοικίσουμε




Σαφώς σε τέτοιους καιρούς είναι δύσκολες οι μετακινήσεις




το ειρωνικό της υπόθεσης ενώ ακόμη κάποιοι άλλοι νομίζουν πως εδώ είναι ο παράδεισος των ευκαιριών ..εμείς θέλουμε να φύγουμε




Των ευκαιριών μπορεί, εμένα όμως παράδεισος δεν μου φαίνεται καθόλου.




Ευκαιρίες γιοκ ..αν δεν έχεις άκρες γνωστούς και βύσματα να το τοποθετήσω σε πιο σωστές βάσεις ..μέλλον ούτε καν παρόν στην αθήνα δεν έχεις

Παλεύουμε με τον σταυρό στο χέρι τελικά και πάμε ..άκλαφτοι;




Πουθενά. Είναι το ελληνικό πρότυπο γιατί να μην ισχύει και στην Αθήνα άλλωστε.

Αυτό γίνεται, αλλά ο καθένας ορίζει που μπορεί να φτάσει ανάλογα με τις ανάγκες του.




Δίνουμε πολλές ευκαιρίες στην ζωή μας ή κάπου βάζουμε και ένα φρένο για να μην φθειρόμαστε ;








Δίνουμε όσες ευκαιρίες αντέχουμε. Δεν νομίζω πως υπάρχει όριο, ο καθένας θέτει τα δικά του.
  

Η τεχνολογία μας βοηθά ή μας καταστρέφει να φέρω παράδειγμα την εισβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Εντονο clubing ή βόλτα με καλούς φίλους σε ένα τσιπουράδικο ;




Η τεχνολογία μας βοηθά, αλλά για να σε βοηθά κάτι πρέπει να το χρησιμοποιείς  για αυτόν και μόνο το σκοπό. Όλα οι άνθρωποι τα καθορίζουμε.




Θέατρο κινηματογράφος ή τηλεόραση;




Τσίπουρα δεν πίνω χαχαχα. Αλλά μου αρέσουν και οι χαλαρές έξοδοι και τα μπουζούκια και τα κλαμπ. Θέλω ποικιλία.




Συμβουλή που σου έχουν δώσει οι γονείς σου ;




Σιχαίνομαι τον κινηματογράφο και την τηλεόραση όπως έχει γίνει.

Το θέατρο μου αρέσει περισσότερο.






Ρητό της ζωής σου που σε εκφράζει

 Αγαπημένη συμβουλή ίσως που σου έχουν δώσει




Ο μπαμπάς μου λέει

Από αυτά που ακούς να μην πιστεύεις τίποτα και από αυτά που βλέπεις τα μισά.



Γάμος ή συμβίωση με σύμφωνο συμβίωσης ;

Οι μεγάλοι έρωτες φοράνε νυφικό ;






Επισης, αν βιάζεσαι να πηγαίνεις αργά.



Ο πατέρας μου είναι είδωλο!






Έρωτας κεραυνοβόλος ή έρχεται ...




Είμαι πιο παραδοσιακή θα πω το γάμο.

Οι μεγάλοι έρωτες φοράνε ό,τι τους εκφράζει καλύτερα.

Εμένα μου αρέσει ένα συγκεκριμένο είδος νυφικού.

Ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος, η αγάπη έρχεται και δυναμώνει.










Μπαμπάς ή μαμά αγαπημένος ή ίσως πιο ξεχωριστός ..σε αδυναμία .έχεις καλύτερη χημεία επικοινωνίας




Ασυζητητί μπαμπάς!

Τον αγαπώ είναι η αδελφή ψυχή μου.




Οι φίλες σου σε συμβουλεύονται δηλαδή ξέρουν πως είσαι μια μικρή σοφός λογική γυναίκα και θα σε ακούσουν θα δώσουν βάρος σε αυτό που θα πεις σε μια απορία ή σε ένα πρόβλημα τους ;

Είσαι δηλαδή ο άνθρωπος τους η φωνή της λογικής




Νομίζω πως περιμένουν πάντα τη γνώμη μου.




Η ομορφιά ενός ανθρώπου είναι ...






Η καλή ψυχή. Αν είναι καόψυχος ένας άνθρωπος θα είναι και όμορφος.




Ανεκτίμητη αξία έχουν ....




Τα μικρά ασήμαντα πράγματα που εκεί που είσαι χάλια σου φτιάχνουν το κεφι.



Στιγμές ευτυχίας ....




Στιγμές που περνάω με το αγόρι μου..




Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι με αγάπη και όρεξη και πείσμα και ένας από αυτούς είσαι και συ Αθηνά Σε ευχαριστώ που με τίμησες με την όμορφη κουβέντα που κάναμε Χαίρομαι που σε γνώρισα με αφορμή ένα βίντεο σου στο youtube ...

Δεν έκανα λάθος για σένα




Και εγώ χαίρομαι και σε ευχαριστώ για αυτήν την τόσο όμορφη κουβέντα που είχαμε!



Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!










Κι εγώ   

θα έχω κ την σελίδα σου

να ο σύνδεσμος :





Όπως θελεις, εμενα ειναι χαρα μου!

Μερικά από τα καλύτερα βίντεο της Αθηνάς :

 






Οσοι πιστές και πιστοί ..σε ακολουθούν με χαρά κ τιμή θα αναρτώ βίντεο σου στο Λιακαδάκι .

Πραγματικά σε ευχαριστώ

Από καρδιάς

ελπίζω κάποτε να μπορέσω να έρθω στην πόλη σου να σε γνωρίσω και από κοντά





Να σαι καλα! Χίλια ευχαριστώ για την υποστήριξη και το χρόνο που μου αφιέρωσες!

Η σελίδα της που σας προτείνω με κλειστά μάτια να την προσθέσετε στην αγαπημένη σας .

 σας την δείχνω άμεσα και απλά πατώντας με τον κέρσορα σας ..

https://www.facebook.com/Athycarfashion4u?ref=hl



Δεν υπάρχουν σχόλια: